Virpojille sipulit palkaksi

teinköoikein

Virpojat kävivät ovella pajunoksiensa kanssa. Kumarsin, hymyilin kauniisti ja annoin jokaiselle palkaksi ison pyöreän sipulin. Eivät tykänneet. Yritin kertoilla että se on tärkeä ilmastoteko ja arvovalinta .Suuttuivat ja sanoivat että se on eri asia. Sipuli on niin kauhean pahaa. Rahaa ja halpatyövoimalla pakattuja suklaamunia halusivat koriinsa.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-no

Matt 7:9,10: "Vai kuka teistä on se ihminen, joka antaa pojallensa kiven, kun tämä pyytää häneltä leipää, taikka, kun hän pyytää kalaa, antaa hänelle käärmeen?"

Raamatussa kehoitetaan antamaan virpojille karkkia taikka rahaa. Vielä on aloittajallakin aikaa katua ja tehdä parannus - vaalihuoneistot ovat vielä auki ja Päivi Räsäsen numero on 10!

• lerssiotsa

Voin antaa pummille ruisjauhoa, leipokoon itse. Voin antaa pummille kalapuikkoja, paistakoon itse. Olen pelastunut Jumalan huomaan, aamen.
        Onnea PerusSuomalaisille uusille ja vanhoille valituille kansanedustajille.
        Johdattakoon Mestari meidät tulevaisuuteen. Onnea Jusille.

• Anonyymi

Varmastikin joku hedelmä olisi ollut mielekkäämpi palkkioksi. :)

• Joo, kyllä kaduilla ilmastonmuutosta vastaan meuhkataan, mut sitku pitäs ite vaihtaa suklaa sipuliin, niin ei, ei! Ja todellakin suklaa on ylellisyystuote! Ei mitenkään kilotolkulla! Ja sama homma kahvin kanssa, ja mitä perkelettä: niistä puruista kerran huljautetaan plörö-sumpit ja heitetään menemään?!? Ei niistä kaikki lähe.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      223
      4468
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3379
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1945
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1663
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1227
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1189
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      97
      913
    8. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30
      757
    9. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63