Eräs ihminen sanoi minulle että minussa asuu pelon demoni. Onko sellaista olemassa ja voiko sen ajaa pois, kun tämä henkilö sanoi että sen voi ajaa mutta voi kyllä tulla takaisin. Mitä tässä nyt sitten pitäisi tehdä? Neuvokaa jotka asiasta tiedätte.
Onko tässä järkeä?
25
<50
Vastaukset
- RupsahdaRauhassaRakkaani
Semmoinen voi olla. Siitä pääsee kun altistaa itsensä peloille. Jos pelkäät aukeita paikkoja, mene seisomaan autiolle torille. Jos pelkäät hämähäkkejä, ota sellainen käteesi. Jos pelkäät esiintymistä, mene puhujanpönttöön, ja pidä puhe. Jos pelkäät kuiluja, mene hissikuiluun jne
- Kauanhellari
Epäilen aloituksta sillä tuollaisen voi joku tehdä. Jos olet tosissasi, niin mitään pelondemonia et kanna.
- Jopi48
Jes.11:2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
- KaikenNähnyt
Helluntailaisilla on kyky demonisoida vaikka mitä. Ei koskaan tiedä millä oksalla se piru istuu! Ja sitten ollaan niin kärkkäitä ajamaan niitä ulos! Älkää uskoko, vaan käyttäkää omaa järkeä!
- Uskovakin
Kyllä minä olen ihan tosissani. Yksi uskova minulle tätä sanoi ja että niiden ajaminen vie noin kolme tuntia kun kaikki synnit ja pelot täytyy käydä asia kerrallaan läpi ja sillä vapautua niistä peloista vasta sen jälkeen on vapaa ja täyttyy pyhällä hengellä. Hän tarjoutui itse sielunhoitajaksi. Kannattaako tälläinen tehdä ja onko sillä vapauttava vaikutus? Onko teillä kellään omakohtaisia kokemuksia tälläisesta? Toivon vastauksia ainoastaan uskovilta jotka asiasta tietävät, kiitos. Olen kyllä arka ihminen sitä ei käy kieltäminen mutta onko se itsesuojeluvaistoa? Ne pelot tulevat lapsuudesta ja nuoruudesta.
- demoniasiantuntija
Kuulostaa samalta kuin AA-Liikkeen 5-askel.. siihen tosin ei liity demonit eikä henkiolennot lainkaan vaan joku MERSUN omistava 50luvulla syntynyt mies puoskaroi ja aivopesee aivosi.. Muita demoneja joita on kuulemma havaittu on Köyhyyden Demoni (sen näki Benny Hinn).. Kososlainen demoni,Kuiva demoni,hempeädemoni,lakidemoni,judaistinen demoni..
- Havaittu
Pilludemoni.
- Demonologi
Kuiva demoni kuulostaa melko mielenkiintoiselta.
- yksityisasiat
no, jos olet arka, ne ottavat heikot hampaisiinsa, jollekin tosi vahvapersoonaiselle eivät USKALLA yhtään mitään, - ole varovainen.
äläkä kerro mitään yksityisasioistasi, niitä ne haluaa onkia !
- ei norm. ihmisissä mitään henkivaltoja ole, eikä arkuus ole henkivalta..... huh, huh - Uskovakin
Kiitos vastauksistanne tuo ihminen joka tuon demonin ulos ajon aikoi tehdä ei ole helluntailainen vaan joku muu uskova. Siksi uskalsinkin kysyä tältä palstalta kun tiedän ettei täällä ainakaan valehdella. Pelottaa jo pelkkä ajatuskin että olen kantanut mukanani jotakin demonia 40 vuotta. Toivon totisesti ettei minussa sellaista ole. Eikö normaalit tunteet kuulu ihmisen elämään. Ehkä yksinäisenä olen helppo saalis.
Normaalit tunteet kuuluu elämään. Viha pelko sääli rakkaus jne. Minäkin haluaisin juuri nyt vetää ateisteja turpaan oikein huolella. Tiedän kuitenkin että tunne menee pian ohi.
- Samaatietä
Mitä hullutusta sanoa ihmiselle, joka jo ennestään on herkkä, että hänessä on joku demoni. Pelotella vaan lisää toista. Ihan kuin se jotenkin helpottaisi ennestään pelokasta ihmistä.
Kaikenlaistahan ihminen tuntee ja on monenlaisia pelkoja. Pelko vielä ruokkii itseäön. Ihminen on itse pahin vastustaja itselleen, noin sanon vaikka olen uskova. - Jisreel
Sellaista demonia ei ole olemassa, se on varma asia.
Ei se täysin varmaa ole
- Kirka
Se on ilmastohysteriademoni. Överiksi mennyt!
- Demonologi
Persu- ja suomiensindemonit ne vasta vaarallisia ovatkin! Ja foliohattudemoni!
- Suojele.itseäsi
Demoneita on kyllä joka lähtöön. Mahd. on olemassa myös pelon demoni, mutta onko se tai jokin muu aloittajassa, tähän en osaa ottaa kantaa.
Demoni on kuin sivupersoona ja kristitty, jolla on henkien erottamisen armolahja yleensä havaitsee sellaisen läsnäolon. Demonin nimeä ei jokainen voi suoraapäätä tietää. Ehkä harjaantunut henkientuntija.
Epäilen, että aloittaja on joutunut itse epäraittiin, uuskarismaattisen hurmahengen vallassa olleen henkilön arvioitavaksi. Todella julmaa puhetta, ellei voi auttaa asiassa. Raittiissa uskossa ja lähimmäisen rakkaudessa oleva ei tuollaisia juttele.
Ihmisen pelot johtuvat enemmänkin huonoista elämänkokemuksista ja ovat osa itseuojeluvaistoa. Eli, sietääkin pelätä, sillä maailma on paha!
Aloittaja pysytelköön tällaisesta kaukana niin ehkä "pelon henkikin" kaikkoaa.
* - hienotunteinen
onhan aina ollut sellainenkin sanonta: "se on sitten pirullinen ihminen", niin olisiko tuommoiset huomautukset joltakin "pirulliselta henkilöltä"
-- ja jostain syystä niitä pirullisia ihmisiä on kaikkialla.....
Pyhä Henki on aina HIENOTUNTEINEN, lohduttaja, ym, ym. - Holymessage
Tässä Sana aloittajalle:
Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra. - Totuus_On_Tämä
Pysyttele erossa semmoisesta kahelista!
- Hidastaelämää.fi
Demonit ovat nykykielessä mielenkukkoja. Kun demonit voittaa nämä lukot aukeavat ja niistä pääsee eroon. Tätä tulee ajatella psyykkisenä kamppailuna, kriisinä, jonka ihminen käy läpi sisällään. Tälläistä ihmistä ei kuitenkaan tule demonisoida, eristää tai pitää pahana. Tarvitset tukea ja rohkaisua. Nykyään löytyy muös hyviä oppaita kirjakaupoista ja kirjastoista mielenlukkojen avaamiseen. Pelko on yksi mielenlukko.
Ihmisessä saattaa olla pelkoja erilaisia ilman ,että on joku demoni ,tosin pelon henki voi olla ,mutta uskoisin ,että monella pelot liittyy siihen ihmisen sielulliseen puoleen ja monesti traumoihin ihan lapsuudesta asti .
Millä sitten ihminen vapautuu peloista ja vastaus ...kun kasvaa täyteen mittaan Kristuksessa Rakkaudessa niin pelko häviää ja se todella häviää vaikka olisi kuolemanpelkoa tai muita niin pelot todella häviää ja sisälle tulee varmuus kuin olisi järkähtämätön kallio ,johonka mikään paha ei pysty tai pelkotila tai mikään ja se on Jumalan voima se .Se on ihmeellinen todella ihmeellinen.
Siis Rukousta peliin .....Rukoile Jumalaa antamaan Hengen voiman ,että vapaudun peloista .Rukous aina rehellisellä uskovalla sydämmellä ja puheella niin ,että uskot jo saaneesi sen .Siinä asiaa moneen.
Mitä tulee demoneihin ja jos sinulla on Pyhä Henki ja olet vaikka vielä kesken kasvuinen niin toista Henkeä sinussa EI ole .Jumalan lähettänä Henki on sellainen ,että kaikki muut jää sen varjoon eikä yllä voimassaan lähellekkään Hänen voimaa.- ehkä.on.tai.ei
Kysehän on käsitteestä, jolla nimetään joku ongelma.
Joku ryyppää, koska addiktio on elimistössä valjastunut ko. haluun. Siksi voi kaveri sanoa, että minussa on viinapiru. Eli kyseessä asiassa voi ymmärtää, että demoni on kahle toisella määritelmänä. Ja kun ihminen sielunsa kahlitsee pelkoihin, eli näkee pelkoja asiassa, sun toisessa niin joku voi nimetä asian käsitteellä - demoni.
Terapiassakin asia tuodaan esiin, eli puhuminen saa "mielessä" avaamaan niitä ongelmasolmuja ja näin sanoitettu demoni - vapautuu pois.
Ja onhan todettu jo - että oletettu usko johonkin saa aikaiseksi parantumisen. Jopa syömällä kalkkitabletteja ihminen voi parantua, kun luulee saavansa lääkettä.
ts. meissä on kytkentä, joka voidaan tavalla tahi toisella saada aktivoitua ja voimme parantua. - ettäsilleesti
Huokaus. Normaalia ihmismielen tunnetta ei pidä sotkea demoneihin. Sekin on Jumalan luoma. Ilman pelkoa kävelisimme vaaratilanteisiin ja kuolisimme ennenaikaisesti. Jotkut saattavat olla pelokkaampia kuin toiset. Se voi liittyä yksilölliseen herkkyyteen tai purkamattomaan menneisyyden traumaan. Jos pelko hallitsee elämää, niin kannattaa miettiä pikemminkin mistä se voisi johtua ja pyytää Jumalaa valaisemaan asiaa. Tällaisiin asioihin ei ole simsalabim-ratkaisuja. Pelko on vain oire jostakin muusta.
Helluntalaiset ovat kyllä mestareita demonisoida kaikkea mikä vastaan tulee. Auto ei käynnisty pakkasella - se on jonkun pirullisen demonin syy. Roskat eivät tyhjene - se on vaimossa lymyilevän laiskuuden demonin syy jne. Kaikki pienimmätkin epäkohdat ovat demoneiden syytä, paitsi se, että omassa silmässä on universumin kokoinen hirsi. Ehkä juuri se hirsi estääkin heitä näkemästä asioita oikein ja selkeästi. On paljon helpompaa syyttää ja yrittää alistaa muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026296Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 942109
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447- 781422
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3071414Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61286