Siniset lopettavat toimintansa

19

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SimonSays

      Simon Elo ei ole oikeissa töissä ollut koskaan.

    • Miten niin siniset ovat muka pettureita?

      • Siten niin kun puoluekokouksessa Halla-aho valittiin puheenjohtajaksi nämä uuvatit joilla oli perussuomalaisen puolueen hankkimat eduskuntapaikat loikkasivatkin soinin kelkkaan kääntyen perussuomalaisia vastaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siten niin kun puoluekokouksessa Halla-aho valittiin puheenjohtajaksi nämä uuvatit joilla oli perussuomalaisen puolueen hankkimat eduskuntapaikat loikkasivatkin soinin kelkkaan kääntyen perussuomalaisia vastaan.

        No ymmärrän kyllä toisaalta sinisiäkin, sillä varmasti jäsenillä ollut siellä liian erilaisia näkemyksiä Halla-Ahon ja muiden persujen kanssa. Kuitenkin sanoisin puolueen hajonnan olevan niin kannattajien kun jäsentenkin osalta varsin toisistaan poikkeavaa.

        Ainakin varmasti paljon enemmän heidän poliittiset näkökannat ja arvomaailmat poikkeavat toisistaan, kun mitä vaikka esim. demareilla, kepulaisilal tai kokkareilla.


      • DarkFear kirjoitti:

        No ymmärrän kyllä toisaalta sinisiäkin, sillä varmasti jäsenillä ollut siellä liian erilaisia näkemyksiä Halla-Ahon ja muiden persujen kanssa. Kuitenkin sanoisin puolueen hajonnan olevan niin kannattajien kun jäsentenkin osalta varsin toisistaan poikkeavaa.

        Ainakin varmasti paljon enemmän heidän poliittiset näkökannat ja arvomaailmat poikkeavat toisistaan, kun mitä vaikka esim. demareilla, kepulaisilal tai kokkareilla.

        Jos on erilaisia näkemyksiä ei olisi sitten alunperinkään pitänyt mennä persuihin varastamaan kansallismielisten ääniä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Jos on erilaisia näkemyksiä ei olisi sitten alunperinkään pitänyt mennä persuihin varastamaan kansallismielisten ääniä.

        Ehkä joo, mutta kun niissä kansallismielisissäkin on vaan hyvin toisistaan poikkeavia henkilöitä ja arvomaailmoja. On aika selvä, että esim. Sampo Terhon ja Timo Soinin kaltaisten korkeasti koulutettujen ja maailmaa nähneiden mielipiteet ja arvot poikkevat melkoisesti joistakin syrjäseudulla tai lähiöissä ikänsä asuneista matalasti koulutetuista henkilöistä, joita persujen kannattajista on suurin osa ja joita on päässyt mukaan myös kansanedustajien joukossa. Kuten nyt vaikka Hakkarainen ja taitaa siellä olla muitakin saman kaltaisia.

        Ehkä voi olla parempi, että näille kahdelle toisistaan poikkeavalle ryhmälle on sitten olemassa se toinen eri puolue, joka nyt ei vaan ainakaan vielä niitä ääniä ja edustajia tuntunut saavan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Siten niin kun puoluekokouksessa Halla-aho valittiin puheenjohtajaksi nämä uuvatit joilla oli perussuomalaisen puolueen hankkimat eduskuntapaikat loikkasivatkin soinin kelkkaan kääntyen perussuomalaisia vastaan.

        Vai niin..

        Olihan ps viime hallituksessa kuitenkin kaksi vuotta..kunnes alkoivat riitelemään..ei suinkaan näkemyksistå, vaan vallasta. Halla-ahohan sanoi, että kyllä hälle kelpaisi siĺlloinen kepun ja kokoomuksen maahanmuuttopolitiikka...

        Nukkumaan...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vai niin..

        Olihan ps viime hallituksessa kuitenkin kaksi vuotta..kunnes alkoivat riitelemään..ei suinkaan näkemyksistå, vaan vallasta. Halla-ahohan sanoi, että kyllä hälle kelpaisi siĺlloinen kepun ja kokoomuksen maahanmuuttopolitiikka...

        Nukkumaan...

        Hallitusohjelman _noudattaminen_ olisi kelvannut. Sipilä ja Orpo eivät siihen suostuneet. Hillotolppa-Soinille ja pikkusmurffeille kävi kaikki, kunhan Soini sai pitää ministerinpaikkansa.

        Ja sitten oli vielä jonkinlainen ulkopuolinen konsensus, että vanhan puoluejohdon olisi pitänyt saada pitää jokin varapuheenjohtajapaikka. 0-39 kannatuksella?

        Onneksi olkoon vihervasemmistolle 15 paikan lisäyksestä!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Vai niin..

        Olihan ps viime hallituksessa kuitenkin kaksi vuotta..kunnes alkoivat riitelemään..ei suinkaan näkemyksistå, vaan vallasta. Halla-ahohan sanoi, että kyllä hälle kelpaisi siĺlloinen kepun ja kokoomuksen maahanmuuttopolitiikka...

        Nukkumaan...

        Kuten sergei tuossa mainitsi pipilä-urpo-soini pelasi peruissuomalaiset sivuun ja tyhmät uuvatit ministerinpaikkojensa vuoksi osallistuivat petokseen, Nyt varmaan ovat aika katkeria iso-timolle kun vetikin ne rapaojaan.


      • BosniaSKYPSin
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kuten sergei tuossa mainitsi pipilä-urpo-soini pelasi peruissuomalaiset sivuun ja tyhmät uuvatit ministerinpaikkojensa vuoksi osallistuivat petokseen, Nyt varmaan ovat aika katkeria iso-timolle kun vetikin ne rapaojaan.

        Minulle ei tullut yllätyksenä, että Siniset lopettavat. Hajosihan aikaisemmin SMP kahtia: SMP:ksi ja SKYP:ksi. Jo ennen sitä Bosnian populistit 1930-luvulla hajosivat SMP:n tavoin. Molemmissa tapauksissa "emopuolue" säilyi yli seuraavien vaalien, kuten nyt PerSut.

        Historia toistaa itseään.


    • Kyllä kansa tietää.

      • Kannatusprosentti putosi hiukan, mutta absoluuttinen äänien määrä kasvoi hiukan kuten myös edustajien määrä yhdellä. Olihan tämä vahintään jonkinlainen torjuntavoitto meille persuille.


    • paskahelkkariin

      Näiden vaalien paras tulos

    • NainenRuudunTakaa

      Persujen arvomaailmaan kuuluu lojaalisuus ryhmälle. Ihan sama kuka ryhmää johtaa, johtajaa totellaan ja muita haukutaan.

      Ryhmä saa yhteenkuuluvuutensa niistä "vihollisista."

    • Kaisanoasaa

      Hyvä ettei työministeri lindströmii nähdä enää. Ihan mulkku äijä.

      • silkkisaara

        No nyt sillä on aikaa aktivoida Simon Eloa oikeisiin töihin . Tuolla luki ,että Simon ei ole koskaan ollut kunnon töissä.


    • Suhteet ja sinkut on tässä ketjussa käsitetty sangen laajasti.

      • Puheenjohtajan.nuija

        Tämä onkin sinkkujen päivän polttava politiikka sarka.

        Kyllä tämä tänne mahtuu siinä missä puheet p.llustakin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe