vastaan tähän lut.palsta: persut voitti vaalit juttuun näin

Siunausta-kaikille

Kun Presidentti Niinistö ja Orpo yhdessä Sipilän ja Timo Soinin kanssa hajoittivat PS-puolueen.
Niin nyt vain tuntuu siltä, kuin hallitus yhteistyö Sipilän menetti Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin Jumalan siunauksen.
Joten tuo rökäletappio olisa kuulunut tasapuolisesti myös Kokoomuksen osaksi,
Siniset saivat pahiten tuntea tuon petollisen toiminnan, kun heistä yksikään ei saanut kannatusta. Ei edes puhemies Louhela.
Se oli Jumalallinen tuomio kaikille osapuolille. Ylistys Jumalalle!
Lisään tähän vielä sen että Jumalan sormi esti myös entisen lut. kirkon apulaispiispa Ilkka Kantolan valinnan eduskuntaan.
Samoin voitais sanoa ettei edes kymen vaalipiirin KD:n ykkös edustaja Smed päässyt eduskuntaan koska Kymen edellinen edustaja Palm ei mielestäni ajaneet Kristillisiä arvoja vaan luterilaisia arvoja Ilkka Kantolan tavoin joten , he joutivatkin pois.

muuten tämä juuri poistettiin tuosta viestiketjussa.

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa-kaikille

      Tieto on "jumalasi" netti aikana se vain on niin, että kusettajat paljastetaan kaikille.

      • sellaista-se-on

        Ilman Jumalan tahtoa ei tule yhtään kansanedustajaa


      • Anonyymi

        Kyllä siinä äänestäjiäkin pelkän tahdon lisäksi kaivataan


    • Joo, onhan se nyt kamalaa äärikristityille ja -oikeistolle kunnei niitä muslimeita saada täältä Suomesta pois. Idolinne Hitlerin ja jeesuksen mukaan kun haluatte elää ja olla. Vittu että jotkut viitsiikin pitää päätänsä perseessä ja olla muukalaisvastaisia ja maahanmuutto fobiittisia ja kutsua itseään "puhtaiksi pulmusiksi"..kas kunnei arjalaisiksi tyhmällä päällä. Sitten sanotaan, että ilmastomuutos on hölynpölyä eikä Suomen pidä lähteä siihen mukaan kun Suomi saastuttaa vain noin 0,9%. Täältä Suomesta löytyy kaikkein maailman suurempia saasteita ja ne ovat persut! Persut eivät vain näe sitä ilmastopakolaisuutta suurempana uhkana kuin tätä nykyistä maahanmuuttoa.
      Lisäksi pitää muistaa, että vaalien jälkeen Halla-aho oli kovasti halukas kasvattamaan pakolaiskiintiöitä. Siispä jokin pieni järjen pilkahdus Halla-ahonkin päässä, ettei kaikki järki ole sentään kaasukammiohoidolla vielä lähtenyt!

      • Anonyymi

        Luomakunta ei odota vihreää liikettä eikä Griimspistä, ei varsinkaan kettutyttöjä, eikä eläinten vapaus armeijaa, avukseen . Vaan se odottaa Jumalan lasten ilmestymistä. lue vaikka itse:
        (Rom 8:19-24) Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan, koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
        Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti; eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi ottamista, meidän ruumiimme lunastusta. Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luomakunta ei odota vihreää liikettä eikä Griimspistä, ei varsinkaan kettutyttöjä, eikä eläinten vapaus armeijaa, avukseen . Vaan se odottaa Jumalan lasten ilmestymistä. lue vaikka itse:
        (Rom 8:19-24) Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan, koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
        Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti; eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi ottamista, meidän ruumiimme lunastusta. Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?

        Ihmiset ei kaipaa raamattujorinoitanne tai sitä että lainaatte tänne keskusteluihin raamatun kohtia!


      • Anonyymi

        KR 1933/38 Hesekiel: 33:4
        ja joku kuulee pasunan äänen,
        mutta ei ota varoituksesta vaaria,
        ja miekka tulee
        ja ottaa hänet pois,
        niin hänen verensä tulee hänen oman päänsä päälle:

        Mat 13:19 Kun joku kuulee valtakunnan sanan eikä ymmärrä,
        niin tulee paha
        ja tempaa pois sen,
        mikä hänen sydämeensä kylvettiin.
        Tämä on se,
        mikä kylvettiin tien oheen.

        Joh 12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata,
        niin häntä en minä tuomitse;
        sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan,
        vaan pelastamaan maailman.

        Ilm 3:20 Katso,
        minä seison ovella
        ja kolkutan;
        jos joku kuulee minun ääneni
        ja avaa oven,
        niin minä käyn hänen tykönsä sisälle
        ja aterioitsen hänen kanssaan,
        ja hän minun kanssani


      • Mitä nyt sanoin tuossa yllä ettei ihmiset kaipaa tänne raamattujorinoitanne!?


    • Anonyymi

      Totta koska vihervasemmistolaiset vihaavat-Jeesusta

    • Anonyymi

      Luuleeko eduskunta että PS-puoluetta voi noin vain siirrellä istumaan johonkin nurkkaan häpeämään. Tietäkää että ei me olla mikään vahingossa saaneet 39 kansanedustajaa Arkadianmäelle.
      Tämä on Jumalan ihme, ensin te kannoitte Veikko Vennamon ulos eduskunnasta, sitten hajoititte Pientalonpoikain puolueen , samoin SMP -puolueen ja nyt luulitte että PS-puolue ei enään nouse. Kun vain Timo Soini saadaan sieltä ulos.
      Se ei onnistunut vaikka 20 edustajaa seurasi Soinia -loikkarit hävisi yksikään heistä ei päässyt eduskuntaan, mutta PS-puolue nousi ilman Timo Soinia eduskuntaan toiseksi suurimpana puolueena.
      Tietäkää että itse Taivaallisen Isän hyvä käsi on ollut Suomen ja meidän kanssamme. Teitä vastaan.
      Muuten nyt Puolue on entistäkin lujemmin kiinni vallan kahvassa.

      • Persut kuuluu istumaan puhemiehestä katsottuna oikeaan laitaan sillä he ovat äärioikeisto ja oikeisto tarkoittaa "oikeaa". Miksi RKP pitäisi istua siellä "nurkassa", joka on ennemminkin liberaali puolue.

        "Tietäkää että ei me olla mikään vahingossa saaneet 39 kansanedustajaa Arkadianmäelle."

        Kyllä ne nyt vain sai kun nukkuvat heräsivät ja nehän eivät järkeään käytä sen eempää kuin ei uskovatkaan!

        "Tietäkää että itse Taivaallisen Isän hyvä käsi on ollut Suomen ja meidän kanssamme. Teitä vastaan. "

        Pidätkö Hitlerin seuraajia hyvänä!? Taitaa tässäkin olla hieman hihhulin käänteismoraalia. Paha on hyvä!


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Persut kuuluu istumaan puhemiehestä katsottuna oikeaan laitaan sillä he ovat äärioikeisto ja oikeisto tarkoittaa "oikeaa". Miksi RKP pitäisi istua siellä "nurkassa", joka on ennemminkin liberaali puolue.

        "Tietäkää että ei me olla mikään vahingossa saaneet 39 kansanedustajaa Arkadianmäelle."

        Kyllä ne nyt vain sai kun nukkuvat heräsivät ja nehän eivät järkeään käytä sen eempää kuin ei uskovatkaan!

        "Tietäkää että itse Taivaallisen Isän hyvä käsi on ollut Suomen ja meidän kanssamme. Teitä vastaan. "

        Pidätkö Hitlerin seuraajia hyvänä!? Taitaa tässäkin olla hieman hihhulin käänteismoraalia. Paha on hyvä!

        Nyt koko eduskunta juuri ajaa natsien politiikkaa jossa todellinen oppositio PS-puoluetta vastaan ovat kaikki yksimielisesti sitoutuneet vastustamaan .
        Eduskunta tulisi hajottaa mahdollisimman nopeasti sillä se ei enään vastaa kansanvaltataista demokratiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt koko eduskunta juuri ajaa natsien politiikkaa jossa todellinen oppositio PS-puoluetta vastaan ovat kaikki yksimielisesti sitoutuneet vastustamaan .
        Eduskunta tulisi hajottaa mahdollisimman nopeasti sillä se ei enään vastaa kansanvaltataista demokratiaa.

        Persuja äänestää ihminen joka on tyhmä ja muuten nukkuva eikä tiedä politiikasta hevon vittuakaan, joten miksi nyt pitäisi uudet vaalit?! Se on oikein että persut laitetaan istumaan oikeaan paikkaan heidän arvojensa pohjalta, joka on äärioikeisto. Sitä en ole koskaan ymmärtänyt miten RKP istuu siellä missä istumajärjestys ei kerro sen arvopohjaa. RKP:n kansanedustajat eivät ole vuosikymmeniin tarvinnut tulkkia, joka voisi selittää sen viime kauden ja sitä edeltävien kausien istumapaikan. RKP ei ole äärioikeisto vaan liberaali ja kuuluu istumaan keskemmälle -miltein SDP:n viereen ennen keskustaa.


    • Anonyymi

      Luulen, ettei uusi Rinteen hallitus tule saamaan mitään aikaan ja toivon, että eduskunta hajoitetaan ja pidetään uudet vaalit, silloinhan se istumajärjestys selviäisi.

      • Mä taas luulen että Rinne saa paljon hyvääkin aikaan, muttei rikkaille. Rikkailta on varaakin ottaa. Eivät osallistuneet "Sipilän talkoisiin" pahemmin viimekaudella joten sitä rahaa jäin niiltä osin jemmaan!


    • "Muuta idiootti Malmöhön, niin saat pikkuisen hajua todellisuudesta. Ääliö."

      Muuta idiootti taas niiden turvapaikanhakijoiden tilalle sinne niiden tulomaahansa. Ääliö! Ei kukaan omasta kotimaastaan lähde kuin väkisin tai kun on jokin pakko. Luuletko sä idiootti, että ne on muuttanut Malmöön omasta vapaasta tahdosta sieltä kotimaastaan!?

      Mikäs siinä...olen avarakatseinen suomalainen (lukuunottamatta rasisteja ja uskovia), eikä ensin tule mieleeni ruotsalaisten haukkuminen. Kun tarkoitit maahanmuuttajia niin niitäkin täytyy vain sietää. Ilman kansainvälisyyttä Suomi ei olisi tänä päivänä kovinkaan vauras! Moni malmölainen tulee heidän kanssa toimeen, muttei pidä taas mitenkään suomalaisten tekemistä rikoksista Ruotsissa, kuten autojen polttelusta (rikollisjengin pomona Ruotsiin muuttanut suomalainen). Sen verran mitä olen malmöläisten puheista kuullut.
      Sitä kummastelen, että Huhtasaari on valmis muuttamaan Brysseliin mamuksi kun vastustaa maahanmuuttoa, muttei näe siinä mitään pahaa kunhan suomalainen muuttaa eri paikkoihin muttei syyrialainen tai irakilainen Suomeen. Onneksi päästää Huhtasaaresta eroon. Hyvää mamuilua vaan! Toivottavasti siellä Brysselissä käyttäydytään häntä kohtaan samoin kun hän täällä vastustaa maahanmuuttajien tuloa!

      • Anonyymi

        KR 1933/-38 Room. 12:19
        Älkää itse kostako,
        rakkaani,
        vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle,
        sillä kirjoitettu on:
        "Minun on kosto,
        minä olen maksava,
        sanoo Herra."

        5Moos. 32:35
        Minun on kosto
        ja rankaiseminen,
        säästetty siksi ajaksi,
        jolloin heidän jalkansa horjuu.
        Sillä heidän onnettomuutensa päivä on lähellä,
        ja mikä heitä odottaa,
        se tulee rientäen.

        Ps. 94:1
        Sinä koston Jumala,
        Herra,
        sinä koston Jumala,
        ilmesty kirkkaudessa.

        Sananl. 24:29
        Älä sano:
        "Niinkuin hän teki minulle,
        niin teen minä hänelle,
        minä kostan miehelle hänen tekojensa mukaan."

        Luuk. 6:29
        Jos joku lyö sinua poskelle,
        tarjoa hänelle toinenkin,
        ja jos joku ottaa sinulta vaipan,
        älä häneltä kiellä ihokastasikaan.

        2Tess. 1:6
        koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille,
        jotka teitä ahdistavat,

        Hebr. 10:30
        Sillä me tunnemme hänet, j
        oka on sanonut:
        "Minun on kosto,
        minä olen maksava";
        ja vielä:
        "Herra on tuomitseva kansansa."

        Biblia (1776)
        Room. 12:19 Älkäät itse kostako,
        minun rakkaani,
        vaan antakaat (Jumalan) vihan siaa saada.
        Sillä kirjoitettu on:
        minun on kosto,
        minä tahdon kostaa,
        sanoo Herra.


      • Anonyymi kirjoitti:

        KR 1933/-38 Room. 12:19
        Älkää itse kostako,
        rakkaani,
        vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle,
        sillä kirjoitettu on:
        "Minun on kosto,
        minä olen maksava,
        sanoo Herra."

        5Moos. 32:35
        Minun on kosto
        ja rankaiseminen,
        säästetty siksi ajaksi,
        jolloin heidän jalkansa horjuu.
        Sillä heidän onnettomuutensa päivä on lähellä,
        ja mikä heitä odottaa,
        se tulee rientäen.

        Ps. 94:1
        Sinä koston Jumala,
        Herra,
        sinä koston Jumala,
        ilmesty kirkkaudessa.

        Sananl. 24:29
        Älä sano:
        "Niinkuin hän teki minulle,
        niin teen minä hänelle,
        minä kostan miehelle hänen tekojensa mukaan."

        Luuk. 6:29
        Jos joku lyö sinua poskelle,
        tarjoa hänelle toinenkin,
        ja jos joku ottaa sinulta vaipan,
        älä häneltä kiellä ihokastasikaan.

        2Tess. 1:6
        koskapa Jumala katsoo oikeaksi kostaa ahdistuksella niille,
        jotka teitä ahdistavat,

        Hebr. 10:30
        Sillä me tunnemme hänet, j
        oka on sanonut:
        "Minun on kosto,
        minä olen maksava";
        ja vielä:
        "Herra on tuomitseva kansansa."

        Biblia (1776)
        Room. 12:19 Älkäät itse kostako,
        minun rakkaani,
        vaan antakaat (Jumalan) vihan siaa saada.
        Sillä kirjoitettu on:
        minun on kosto,
        minä tahdon kostaa,
        sanoo Herra.

        Mitä sä luulet saavuttavasi näillä typerillä raamatun kohdan lisäämisilläsi?! Taivaspaikkaasi lisävuoteen vai herätyskellon?! Eikö se taivaspaikka olekaan sulle täysin varma?!


    • Anonyymi

      1.Kor KR 1933/-38 1Kor. 8:3-6
      mutta joka rakastaa Jumalaa,
      sen Jumala tuntee.
      Mitä sitten epäjumalille uhrattuun lihaan tulee,
      niin tiedämme,
      että meillä kaikilla on tieto.
      Tieto paisuttaa,
      mutta rakkaus rakentaa.

      Jos joku luulee jotakin tietävänsä,
      ei hän vielä tiedä,
      niinkuin tietää tulee;

      mutta joka rakastaa Jumalaa,
      sen Jumala tuntee.

      Mitä nyt epäjumalille uhratun lihan syömiseen tulee,
      niin tiedämme,
      ettei maailmassa ole yhtään epäjumalaa
      ja ettei ole muuta Jumalaa kuin yksi.

      Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia,
      olipa heitä sitten taivaassa tai maassa,
      ja niitä on paljon semmoisia jumalia
      ja herroja,

      niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala,
      Isä,
      josta kaikki on
      ja johon me olemme luodut,
      ja yksi Herra,
      Jeesus Kristus,
      jonka kautta kaikki on,
      niin myös me hänen kauttansa

      Joh. 10:27 Minun lampaani kuulevat minun ääntäni,
      ja minä tunnen ne,
      ja ne seuraavat minua.

      Biblia (1776)
      1Kor. 8:3 Mutta jos joku Jumalaa rakastaa, se on tuttu häneltä.

      KR 1933/-38
      Naah. 1:7 Hyvä on Herra,
      turva ahdistuksen päivänä,
      ja hän tuntee ne,
      jotka häneen luottavat.

      Ps. 9:10 Niin Herra on sorretun linna,
      linna ahdingon aikoina.

      Biblia (1776) Naah. 1:7 Herra on laupias,
      ja turva hädän aikana;
      ja tuntee ne,
      jotka uskaltavat hänen päällensä.

      Hyvä on Herra,
      turva
      ahdistuksen
      päivänä,
      ja
      hän
      tuntee
      ne,

      jotka
      häneen
      luottavat.

    • Anonyymi

      "Muuta idiootti Malmöhön, niin saat pikkuisen hajua todellisuudesta. Ääliö."

      Muuta idiootti taas niiden turvapaikanhakijoiden tilalle sinne niiden tulomaahansa. Ääliö! Ei kukaan omasta kotimaastaan lähde kuin väkisin tai kun on jokin pakko. Luuletko sä idiootti, että ne on muuttanut Malmöön omasta vapaasta tahdosta sieltä kotimaastaan!?

      Mikäs siinä...olen avarakatseinen suomalainen (lukuunottamatta rasisteja ja uskovia), eikä ensin tule mieleeni ruotsalaisten haukkuminen. Kun tarkoitit maahanmuuttajia niin niitäkin täytyy vain sietää. Ilman kansainvälisyyttä Suomi ei olisi tänä päivänä kovinkaan vauras! Moni malmölainen tulee heidän kanssa toimeen, muttei pidä taas mitenkään suomalaisten tekemistä rikoksista Ruotsissa, kuten autojen polttelusta (rikollisjengin pomona Ruotsiin muuttanut suomalainen). Sen verran mitä olen malmöläisten puheista kuullut.
      Sitä kummastelen, että Huhtasaari on valmis muuttamaan Brysseliin mamuksi kun vastustaa maahanmuuttoa, muttei näe siinä mitään pahaa kunhan suomalainen muuttaa eri paikkoihin muttei syyrialainen tai irakilainen Suomeen. Onneksi päästää Huhtasaaresta eroon. Hyvää mamuilua vaan! Toivottavasti siellä Brysselissä käyttäydytään häntä kohtaan samoin kun hän täällä vastustaa maahanmuuttajien tuloa!

      Tämän jutun alullepania on varmasti muslimi taustainen idealisti joka ajaa tänne Suomeenkin Irakin, Syyrian, Gazzan, Libyan, libanonin ja Turkin kaltaista ihannevaltiota .
      Ruotsin pääministeri yritti jälleen saada Suomalaisten rahat "jasseneihin" ja vieläkin enemmän hän peitellysti, yritti jälleen houkutella sitä kautta Suomen auttamaan Ruotsin puolustamisessa.
      Tuollainen puolustusliitto on jo monta kertaa Suomen historian aikana osoittautunut fiaskoksi.
      Jos kepusta sanotaan kepu pettää aina, niin mitä suuremmalla syyllä on sanottava Ruotsi pettää varmasti.
      Tuolla puolustus sopimuksilla ei voi edes persettä pyyhkiä.

      Naurettavaa vouhotusta.

      • Naurettavaa vouhotusta ainakin sulta että tänne oltaisi ajamassa jotakin islamilaista teokratiaa vaikka täällä ei mitään muuta kristityt koita kuin saada aikaiseksi tästä maasta lähes kristillinen teokratia ja valtion päämieheksi paavi (teidän hihhuleiden ihannevaltio?) ettei täällä vain valtio irrottautuisi kirkosta tms. Sitä pelkoanne ei ole tapahtunut muissakaan Pohjoismaissa tai puhumattakaan Ranskassa joka on ollut satoja vuosia sekulaarinen valtio. Ettekö te lähes teokratian saa sitten kun kuollette mikä hinku teidän on saada se tänne "pahaan maailmaan", jossa kaikki uskontonne ulkopuoliset ihmiset ovat lähinnä porttoja tai huoria tai saatanan palvojia! Siis kaikki se on teidän luuloanne ja uskoanne, mutta todellisuudessa te itte olette saatanan palvojia kunnette hyväksy että ihminen saisi elää haluamallaan tavoin ainutkertaisen elämänsä. Koita säkin se jo tajuta! Toivottavasti tulet järkiisi ja alat ajettelemaan asioita vähän laajemmin kokonaisuuksia mitä vain uskosi antaa siihen kapeasti mahdollisuuden!


    • Anonyymi

      Suomen eduskuntaa veivasi pikkuinen "takiaispuolue" jolle eduskunta antoi kaiken vallan ja tuen siirrellä penkkien istumajärjestykset uudelleen.
      Ja tuon tuo ylpeä herra kansa tekikin hyvin näyttävästi, huom!
      Kaikki tämä tapahtui kun suomeen tunnusteltiin uutta hallituspohjaa.
      Ja hallitustunnustelija Rinne koko ajan vakuutteli että kaikki ovat vielä mukana hallitus kuvioissa.
      Olisiko satiirikkoa joka tekisi hyvän tekstin tästä aiheesta tylsiin TV iltoihin.

      Puolueemme on saanut eduskunnassa todella ala arvoista kohtelua joten on ihan turha luulla helppoa eduskunta kautta.

      Jeesukseen uskovana annan kyllä anteeksi ja kostamisen jätän Herralleni:
      Rom 12:19 Älkää itse kostako,
      rakkaani,
      vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle,
      sillä kirjoitettu on:
      "Minun on kosto,
      minä olen maksava,
      sanoo Herra."

      Hebr 10:30 Sillä me tunnemme hänet,
      joka on sanonut:
      "Minun on kosto,
      minä olen maksava";
      ja vielä:
      "Herra on tuomitseva kansansa."

      Ja tehän sanotte olevan ainoa oikea Suomen kansa.
      tämä ei ole uhkailua Mutta olipa todella härskiä toimintaa Teiltä!

    • Anonyymi
    • >>Persuja äänestää ihminen joka on tyhmä ja muuten nukkuva eikä tiedä politiikasta hevon vittuakaan, joten miksi nyt pitäisi uudet vaalit?!>>

      Äänestin persuja. Tässä maassa tyhmäkin saa äänestää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe