Kokemuksia Leppävaaran terveysaseman lääkäreistä ja/tai hoitajista?

Varokaa

Onko kenelläkään muulla kokemuksia Leppävaaran terveysaseman lääkäreistä?

Minulla on talon naislääkäristä (etunimen ensimmäiset kirjaimet ovat: A-M ja sukunimen: Y)!!

Kannattaa olla hyvin varovainen jos käy antamassa palautteen kyseisen aseman lääkäristä/lääkäreistä... Ei edes kannattaa antaa sellaista paikan yli lääkärillekään! He seisovat kaikki toistensa takana ja vaikka olisikin sattunut vakavan hoitovirhe niin kyseisellä paikalla EI osataan myöntää!!!

Tällaisissa tapauksissa kannattaa viedä suoraan ylimmälle tasolle. Niin olen nyt itse tehnyt! Se mitä minulle tehtiin tuolla viime talvella oli suorastaan TÖRKEÄ ja SAIRASTA!! Kyse ei enää ollut "potilaan parasta ajatelleen" vaan puhtaasti oman napan pelastamisesta!! Kys. naislääkäri pelästyi kun ilmoitin hänelle, että teen hänen asiattomasta ja törkeästä kohtelusta Valviralle valituksen... siitä hän lähti kostaa!! :) Eli en turhaa täällä varoittaa muita hänestä!!! Hänen kanssa kannattaa olla äärettömän varovainen ja mielellään nauhoittaa kaikki keskustelut!!

Hänen edesvastuutonta, sairasta ja törkeä toiminta on kritisoinut mm. arvostetut HUS:in lääkäri asiantuntijat sekä yksityisen puolella toimivat asiantuntija lääkärit! On sanottu minulle suoraan mitä tuo kys. lääkäri teki oli VÄÄRIN!!

Yksi Kampin Terveystalon lääkäristä tuolloin kommentoi että: "Toivottavasti et ajattele, että me kaikki lääkärit ollaan tällaisia.".. mielestäni tämä kommentti kertoo kys. naislääkärin toimintatavasta enemmän kuin mitään muu!!

Hänen nimensä olen maininnut kaikille lääkäreille, joiden kanssa olen ollut tekemisissä sillä heidän piiri on loppu kädessä pieni ja (toivottavasti) laittavat sanaa kiertämään!!

En muutenkaan ymmärrä, että miten on annettu tällaisen passiivis-aggressiivisen ja rasistisen henkilön olla tekemisissä toisten ihmisten hyvinvoinnin kanssa?! Ihan varmasti hänestä on tehty ennenkin valituksia ja on työ ilmapiirissä huomattu hänen persoona ja silti ei kukaan kys. terveysasemalla on puuttunut asiaan.

Tuolla jotkut lääkärit ja hoitajat harrastavat potilaiden henkistä väkivaltaa... itselleni mainitsemani naislääkäri teki tahallisesti sen pahimmalla mahdollisella tavalla ja näköjään joku toinenkin potilas (nimi merkki: Honya Saleh) on huomannut paikan tasoa!

Kannattaa kysyä, että jos voisitte nauhoittaa keskustelut vastaanotoilla jos päädytte asioimaan kyseisen paikan lääkäreiden tai hoitaijen kanssa! Sitä lämpimästi suosittelen. On siellä varmasti niitä moraalia, tasapainosta persoona ja ammattitaitoa omaaviakin lääkäreitä, mutta se että kuka osuu kohdalleen niin ei voi tietää. Itse en asioisi kyseisellä paikalla ilman, että luvalla nauhoittasin keskustelut!!!

Itselläni jälleen kerran tuli hyvin selväksi että on niitä lääkäreitä ja hoitaijakin joka junaan, vaikkakin heille kaikille olisikin opetettu ne eettiset ohjeet!

Olen vienyt tapauksen AVI:n ja eduskunnan tasolle käsiteltäväksi. Olkoon sitten hyvä opetus koko
maan egoileville lääkäreille, että kyllä seuraus tulee perässä jos toimit asiattomasti! Olen edelleen sitä mieltä, että kyseisen lääkärin ei kuuluisi olla lähelläkään ketään potilasta!!

Itse vaihdoin lopulta Tapiolan terveysasemaan... Huomattavasti ammattitaitoisemmat ja asiallisemmat henkilökunta. Tapiolan terveysasemalla perehdytään ja osataan kuunella potilasta. Suosittelen!

1

1741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei näitä väärinkäytöksiä ja hoitovirheitä juuri koskaan selvitellä niin, että mitään virhettä löytyisi. Ja jos myönnetään jotain, ei siitä tule kellekään seurauksia, ei hyviä eikä pahoja. Potilaan oikeudet ovat oikeus valittaa. Valituksiin vastaavat yleensä valituksen kohteet, jotka tietenkin ovat oman kantansa takana. varsinkin mielenterveyspotilaiden puheet on todella helppo ohittaa ja niillä ei ole painoarvoa missään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe