Timo Soini pitäisi kierittää tervassa ja höyhenissä.

Soininsatiainen

Ikuinen häpeä lihapullalle millaisen työn teki. Persujen ei pitänyt myydä persettään, mutta sinisatiaiset myi. Soini otti maahan 30 000 elintasopakolaista. Soini aiheutti sellaisen häpeän, josta hänen lapsiaankin vielä muistutetaan, jos politiikkaan uskaltavat.

7

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aktiivista.katumista

Aktiivisia katumisharjoituksia eikös sale vaatinut niitä vai kuinkas senyt meni
      Ja pakko kuunnella Pettäjän tie tangoa

• unipaise.päässä

V.Vennamon häpäisty haamu kummittelee yöunissa koko loppuelämän, se on varmaa.

• olisi.syytäkin--
        unipaise.päässä kirjoitti:

V.Vennamon häpäisty haamu kummittelee yöunissa koko loppuelämän, se on varmaa.

Olisi kyllä ihan syytäkin käydä pelottelemassa sen verran karkeasta petoksesta oli kyse

• Suurmiehen_kunniaksi

Soinille piti pystyttää 20-metrinen kullitettu patsas Tähtitorninmäelle. Nyt taitaa tulla 50-senttinen terva-höyhen-teemainen puutarhatonttu Iivisniemeen.

• parhaitavoimia

Timo on ollut suomalaisten suosikki vuosikymmeniä. Hän on vetänyt toreille väkeä ja hänen kanssaan on haluttu keskustella. Soini on myös arvostettu EU-poliitikko kautta maailman, tunnettu hahmo presidentti Trumpin rukousaamiaisilla ja jalkapallokentillä. Miksi me heti alamme painaa ansioitunutta ihmistä, kun suosio esim. suomalaisessa politiikassa tilapäisesti hiipuu? Nyt ei pitäisi huudella muiden mukana, vaan äänestää Timo päättämään EU:n asioista!

• lopputuli

Timo ei ala ehdokkaaksi eu-vaaleissa.Tämä on minun arvaus. Eikös se jo ylihuomenna ole tiedossa.Lindström aikoo ehdokkaaksi. Missä äänestäjät? Ollut suurpääoman asialla ja nyt mökin ukkojen ja akkojen pitäis häntä äänestää. Kuvitteleeko Lindström että Aktiivimallin uhrit häntä äänestävät. Ilmeisesti luulee. Siniset ovat moneen kertaan aliarvioineet omia äänestäjiään, niitä jotka äänestivät heitä v. 2011 ja 2015. Eivät enää äänestäneet, mutta sitä siniset eivät usko.Eivät ymmärrä. Vähän samanlaista porukkaa kuin se kokoomuksen Susanna Koski, joka pilkkasi työtöntä. Koski väitti että romahdus ei johtunut hänen köyhää pilkkaavasta asenteestaan vaan Vaasan sairaala-asiasta. Muistan hyvin tämän naisen ylimielisen naureskelun

• Kaskas77

Lindströmin voisi äänestää EU-parlamenttiin, jos saadaan pitävät takuut sille, ettei se tule takaisin.

Voisikohan Kouvostoliiton TE-toimistoa pyytää kiirehtimään Lindströmin aktivointitoimenpiteitä? Ettei mene tuore osaaminen ja tietotaito, sekä koulutus hukkaan. Metsissä riittää risuja kerättäväksi ja jos saisi suoritettua tieturvallisuuskortin, niin sitten vaan huomioliivi päälle ja Neuvostoliittoon suuntautuvien teiden varsilta roskia keräämään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1785
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1601
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1454
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1152
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1083
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1053
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1046
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1036
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe