Ruotsista hyviä 3-5 tonnin

Ruottista

Ruotsista saa vähän ajettuja uudehkoja bensa-autoja hl 3000-5000eur ja niissä pienet verot. Suomessa on pula järkevillä km, näkyy myös hinnoissa täällä. Eli jos olet etsimässä uutta käytettyä niin katse ruotsiin.

Terveisin 10 autoa tuonut ja myynyt.

4

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotivaloo

Uutta Kallista corollaa ei kannata alkaa ostelee, muuten maailma saastuupi!

• paalari

Jos autoksi laskee Dacian tai yli kuusi vuotta vanhan Fobian niin ehkä, mutta eivät ne maksa paljon meilläkään. Yli 10-vuotiaan auton paalausikä on lähellä, joten niitä saastepesiä ei kannata tänne tuoda.

• Ruottista

Olen tuonut myös 9v ikäisen Ford focuksen, bensa . . meni viikossa kaupaksi suomessa. 150tkm mittarissa ja täysin virheetön. Iso ero ostohinnan/verojen/kulujen jälkeen mitä pyytävät samanlaisesta suomessa.

Bisneksen kannalta kannattaa tuoda hyviä oikean hl autoja joita ostetaan eniten, karkeasti alle 10teur autoja.

Kannustan uutta parempaa autoa etsiviä katselemaan ruotsiin. Vaihtoehto paljon ajettu suomesta kalliimmalla ja remppaa tiedossa.

• Anonyymi

Juuri Haaparannasta rajan yli 2009 - Mondeolla.
      Hyvin kulkee 102tkm ajettu.

Tällä mennään seuraavat 10-vuotta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2403
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      82
      1176
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      64
      860
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe