Yötäpäivää napsii aina voitot ihans sama onko muilla kaikki laput. Suomessa on valtava korruptio meneillöän ollut jo vuosikymmeniä. Ks ennakkoäänivilpit ja miten tätä ns valtion rahapelifirmaa valvotaan ja arvotaan. Sama instanssi molemmkssa! Veikkausta EI SAA ARVOSTELLA!!!!!
SUOMI ON ROISTOVALTIO KANSALAISILLEEN! KOSKA KANSA NOUAEE BARRIKAADEILLE. TLDENNÄKÖISESTI HALLA AHO OLI KAIKKEIN SUURIN PUOLUE, VAAN ENNAKKKÄÄNILLÄ TEHTIIN VILPPIÄ!! KANSA ON KYLLÄSTYNYT RAHAELIITIN MANIPULOINTIIN!! YELLOW VESTS!!
MIKÄ OLI nOTRE DAMEN TUHOPOLTON TAKANA?,
HeimoManu konenikki
3
89
Vastaukset
- ripnotre
Botit pelaa siellä 24/7. Kattoo mihin tahansa kellonaikaa voittajaluetteloa, niin siellä samat nimet aamusta yöhön.
Notre Dame paloi, koska sitä remonttoivat sellaiset ihmiset, joille kirkko ja kulttuuriperintö eivät merkitse mitään. Samalla tavalla käypi koko Euroopalle. - Oeoeoeor
Joo. Konenikit takoo yötä päivää tulosta valtiolle ja kaikki vilppi on sallittua. Joka arvonta on digitaalijen ja muodollisrna valvojana toimii pöl häll. Joak ei suostunut luopumaan valvontajobistaan, räsäsen ilmeisesti epäillen mahd korruptiota.
Törkeää ihmisten petkuttamista ja suurin osa tosiaan näistä ns pelaajista ovat roboja! Herätkää väki ja laittakaa tutkintapyyntöjä eu komission kautta veikan arvomtoihin! Omathan eivät paljasta mitään kun rahalla suut tukittu!
ÄLKÄÄ PELATKO MITÄÄN VEIKKAUKSEN PELEJÄ. SOPUPELEJÄ VAKIOSSA JA EHKÄ TILITIETOJAKIN MUUNNELLAAN JOS TULEE OSUMA! - Anonyymi
MissiKissa toinen nykyään pyörivä jättipottinikkikone.. Kukaan ei näitä puolueettomasti tutki koska rahat tukkii jaloimmankin pölliisin. Suu tukkoon ja valtiolle hynät.
Älkäävaan pelatko enää mitään valtion pelejä ne pvat kaikki koneohjattuja ja nada chamce voittaa yhtään mitään. Joten levittäkää sanaa eteenpäin kaikkialla varsinkin mummoille,!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269