PÄIVÄN POLTTAVA SANA !!

Päivän Sana !!
No sattuippa osuva hyvä Sana mietittäväksi !

Mitä hyvänsä te anotte minun nimessäni, sen minä teen, että Isä kirkastettaisiin Pojassa. Jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen.
Joh. 14:13-14 (KR33/38)

SEN TAKIA USKON ETTÄ HÄN ANTAA SEN OIKEAN HERÄTYKSEN MINULLE

Dagens Ord Från Gud
13 och vadhelst I bedjen om i mitt namn, det skall jag göra, på det att Fadern må bliva förhärligad i Sonen.

DÄRFÖR TROR JAG ATT HAN KOMMER ATT GE EN VERKLIG OCH RIKTIG VÄCKELSE

14 Ja, om I bedjen om något i mitt namn, så skall jag göra det.
Word of the Day from God
13 And whatsoever ye shall ask in my name, that will I do, that the Father may be glorified in the Son.
14 If ye shall ask any thing in my name, I will do it .

WHY I BELIEVE THAT HE WILL GIVE A REAL AND CORRECT REVIVAL

10

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikea.oppi
      • Terveiseni

Oikein ja hyvin teet.

• weijolaiset

Paljon on hyvääkin asiaa, mutta kyse on nyt Weijolaisuudesta kuitenkin !

Eli on kyse vain uudesta lahkosta, joka uskoo kuten Weijo Lindroos !

Ja Weijo taas uskoo käytännössä vesikasteen olevan pelastava tekijä, eli siis vesikasteen pelastavan !

Paha harhaoppi !

• Joonkumma

weijolaiset, taidat kirjoittaa myös nikillä puuro ja velli?

• Niin aikaisemmin oli PV vielä Petri Paavolan opetuslapsi mutta riitantui sen jälkeen kun oli hakenut uuskarismaattinen henki harhakokouksesta.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin aikaisemmin oli PV vielä Petri Paavolan opetuslapsi mutta riitantui sen jälkeen kun oli hakenut uuskarismaattinen henki harhakokouksesta.

Olet Savis IHAN ITSE NIIIN syvällä äärikarismaattisessa eksytyksessä ja menestystoelogiassa, että ei enää mittaa eikä määrää !

Tuota samaa "nyt tulee herätys" olet varmaan jo 15 vuotta vouhottanut ja ihan turhaan !

Mitään herätystä ei tule menestysteologian ja äärikarsimaattisuuden vouhotuksen kautta ja avulla, se on vuoren varma !

Menestysteologian oppeja ovat markkinoimasi "synnittömyys" ja "täydellisyys" opit, joiden mukaan ihmisestä tulee mukamas itse Jumala tai "pikku Jumala" !

Sillä ne ovat niitä riivaajien oppeja, eikä niiden kautta ole tulossa mitään hyvää.

1. Tim. 4:1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja

Jaak. 3:15 Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.

Sen sijaan väärää henkeä varmaan taas kerran tuon "herätyksen" odottelun kautta saatte osaksenne.

Sitähän ovat kaltaisenne ottaneet vastaan jo 80 luvulta asti, odottaessaan "herätyksiä" ja "siunauksia" ja "voiteluja" !!!

Sinun "herätyksiesi" "täydelliseksi tulemisesi" ja "synnittömyytesi" odottelut ovat siis turhaa touhua ja äärikarsimaattisisita tyhjää kouhotusta vain, johon vastaa vain sielunvihollinen omilla "siunauksillaan" !

Jumala ei siis toimi menestysteologian oppien mukaan, eikä Hän sellaista touhua siunaa, se on vuoren varma !

Herää jo harhoistasi !

• Anonyymi

Ei ole tulossa mitään herätystä !

Jos kuulisit Herran äänen, niin tietäisit sen, että on tulossa vaan kuritusta !

Herra puhui minulle jo aikaa sitten sen, että tuomio odottaa tätä kansaa ja se on jo lukittu !

Tässä Raamatunpaikka jonka sain kun tuskailin tämän kansan puolesta ja sen vuoksi, että kuinka paljon on pahuutta tässä ajassa Suomessa:

Jer. 7:16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.

Jer. 11:14 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta, sillä en minä kuule, kun he minua avuksi huutavat onnettomuutensa tähden.

Laajemmin tuo sanoma noista Raamatunkohdista:

4 Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'
      5 Vaan jos te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, jos te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin,
      6 ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ette vuodata viatonta verta tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne,
      7 niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.
      8 Mutta katso, te luotatte valheen sanoihin, joista ei ole hyötyä.
      9 Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, poltatte uhreja Baalille ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne.
      10 Ja te tulette ja astutte minun eteeni tähän huoneeseen, joka on otettu minun nimiini, ja sanotte: 'Me kyllä pelastumme' -tehdäksenne yhä kaikkia näitä kauhistuksia!
      11 Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra.
      12 Menkääpä minun asuinpaikkaani, joka oli Siilossa, jossa minä ensin annoin nimeni asua, ja katsokaa, mitä minä olen sille tehnyt kansani Israelin pahuuden tähden!
      13 Ja koska te nyt olette kaikkia näitä tekoja tehneet, sanoo Herra, ettekä ole kuulleet, vaikka minä varhaisesta alkaen olen teille puhunut, koska ette vastanneet, vaikka minä teille huusin,
      14 niin minä teen tälle huoneelle, joka on otettu minun nimiini, johon te luotatte, ja tälle paikalle, jonka minä olen antanut teille ja teidän isillenne, samoin kuin olen tehnyt Siilolle,
      15 ja heitän teidät pois kasvojeni edestä, niinkuin olen heittänyt pois kaikki teidän veljenne, kaikki Efraimin jälkeläiset.
      16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.

7 Sillä minä varoittamalla varoitin teidän isiänne silloin, kun minä johdatin heidät pois Egyptin maasta, ja olen varoittanut varhaisesta alkaen tähän päivään saakka sanoen: 'Kuulkaa minun ääntäni'.
      8 Mutta he eivät kuulleet eivätkä korvaansa kallistaneet, vaan vaelsivat kukin pahan sydämensä paatumuksessa. Niin minä tuotin heidän päällensä kaikki tämän liiton sanat, joita minä olin käskenyt heidän noudattaa, mutta joita he eivät noudattaneet.

Sama sydämen paatumus on Suomessa vallalla uskovaksi itseään nimittävillä !!!

Sama sydämen paatumus näkyy juuri sinulla Savis ja tällä "Joonkumma" nikillä !!!

Joten kuritusta on tulossa ja rangaistus JO odottaa vain aikaansa !!!

• Helvetti odottaa monia,, mutta Herätys joka Herra on antamassa on Tie läpi ahtaan portin . Juo sinäkin PV anonyymi Petri Paavolan oppipoika sitä Vesi joka muuttaa kaiken Hän on se Vesi.

• Anonyymi

Kyllä se maailmallisesti edelleenkin elåville krist uskonnollisillekin, siihen tilaan pysähtyneille / nukkuville tulee.

Terv. Herätteleväksi kutsuttu, (Herättelevä)

• Niin me rukoillaan että tulisi vaikka Herätyksen vastustus ja taistelu syntien pitämisen puolesta kova !! Ole siunattu !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      72
      3328
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3107
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2982
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2651
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2162
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1685
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1598
    Aihe