Sana tuli lihaksi

Anonyymi

Huomaa! Lihaa ei voi olla ilman verta!


1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihana asia kun sana tuli lihaksi vasta sitten kun saatiin hänestä verta vuotamaan.

      • Anonyymi

        Näin sanoi Teuvo puskasta, anonyymisti, vaikka toisia siitä moittii!


      • Veri vuosi sinun sytis ja minun synnin vuoksi, että pellastuisimme,minä hyväksyin hännen kutsunsa on minunherrani.Jeesus kristus


      • Se oli häneltä vapa ehtoinen vuodatus,synnin pesemiseksi pois.


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Se oli häneltä vapa ehtoinen vuodatus,synnin pesemiseksi pois.

        Typerä sijaiskärsijämyytti. Näin tervejärkisenä ateistina ei tulisi mieleenkään antaa toisen kärsiä minun vuoksi.
        Sitäpaitsi yhden äpäräpojan kuolema on maailman mittakaavassa pikkujuttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Typerä sijaiskärsijämyytti. Näin tervejärkisenä ateistina ei tulisi mieleenkään antaa toisen kärsiä minun vuoksi.
        Sitäpaitsi yhden äpäräpojan kuolema on maailman mittakaavassa pikkujuttu.

        Sinä kärsit itse synteis vuoksi,vieläpä ijankaikkisen kadotuksen,paholaisen kanssa.
        Olet täysin ymmärtämätön,ymmärtämään kirjoitsuta. Sulla on Jumalan viha ylläsi sytiesi vuoksi,elle niitä saa anteeksi.Se on fakta.


      • Anonyymi
        kotikuusi kirjoitti:

        Sinä kärsit itse synteis vuoksi,vieläpä ijankaikkisen kadotuksen,paholaisen kanssa.
        Olet täysin ymmärtämätön,ymmärtämään kirjoitsuta. Sulla on Jumalan viha ylläsi sytiesi vuoksi,elle niitä saa anteeksi.Se on fakta.

        Juuri noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Typerä sijaiskärsijämyytti. Näin tervejärkisenä ateistina ei tulisi mieleenkään antaa toisen kärsiä minun vuoksi.
        Sitäpaitsi yhden äpäräpojan kuolema on maailman mittakaavassa pikkujuttu.

        Säälin sinua syvästi, kun solvaat Jeesusta, vaikka hän teki kaikkensa sinun pelastamiseksi!


    • Miksi etsit Teuvo Sunia puskista, vaikka hän on täällä ja sanoo Saulin tavoin:

      "Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.
      Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte. "

      • Anonyymi

        1.Joh
        5:5 Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
        5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
        5:7 Sillä kolme on, jotka todistavat:
        5:8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1.Joh
        5:5 Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
        5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
        5:7 Sillä kolme on, jotka todistavat:
        5:8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä

        Aamen!!!


      • Uskotko todella edelleen, että olisit saanut Teuvolta jääneen Pyhän Hengen, jos olisit hänestä veren vuodattanut?

        "Sinun käsiäsi tahrasi profeettojen ja pyhien veri, maailman kaikkien murhattujen veri "


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!!!

        Onko näkösi jo niin huono, ettet enää näe ja tajua, mitä kirjoitat:

        "ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus."

        NÄETKÖ NYT:

        "JA HENKI ON SE, JOKA TODISTAA, SILLÄ HENKI ON TOTUUS."


      • Anonyymi

        Luuletko tosiaan, että ihmiset uskoisivat sinun valheisiisi? Minulla on menetelmä, jolla minä tunnistan sinun kirjoituksesi.


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Onko näkösi jo niin huono, ettet enää näe ja tajua, mitä kirjoitat:

        "ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus."

        NÄETKÖ NYT:

        "JA HENKI ON SE, JOKA TODISTAA, SILLÄ HENKI ON TOTUUS."

        Jumalan Henki EI KOSKAAN rienaa Jeesuksen sovitusverta, kuten sinä teet! EI KOSKAAN!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko tosiaan, että ihmiset uskoisivat sinun valheisiisi? Minulla on menetelmä, jolla minä tunnistan sinun kirjoituksesi.

        Menetelmäsi on yhtä huono, kuin näkösi, kun pidät tätä minun valheena.

        "JA HENKI ON SE, JOKA TODISTAA, SILLÄ HENKI ON TOTUUS."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1.Joh
        5:5 Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
        5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
        5:7 Sillä kolme on, jotka todistavat:
        5:8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Uskotko todella edelleen, että olisit saanut Teuvolta jääneen Pyhän Hengen, jos olisit hänestä veren vuodattanut?

        "Sinun käsiäsi tahrasi profeettojen ja pyhien veri, maailman kaikkien murhattujen veri "

        Uskotko Teuvo tosiaan, ettei Jumala ollut Kristuksessa Jeesuksessa?


      • Minä en usko mitään Paavalin saatanallisia valheita, joilla koko ihmiskunta oli jo vuonna 90 saatettu Jumalan lähettämään rajuun eksytykseen.

        Pidätkö sinäkin Anonyymi Jumalaa niin tyhmänä, että Jumala meni Pojassaan ristille ja antoi Saatanan tappaa molemmat, joista Jeesus nousi ilman henkeä taivaaseen. Mutta Jumala ilmeisesti kuoli lopullisesti.

        Tämäkin kuuluu tyhmyys Top10 listaan.

        Ei näihin uskonut myöskään tämä entinen ystäväni, ennen kuin tuli Saatanalle heitetyksi ja palasi isiensä uskoon hoitomieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen!!!

        "Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu."


      • Anonyymi kirjoitti:

        1.Joh
        5:5 Kuka on se, joka voittaa maailman, ellei se, joka uskoo, että Jeesus on Jumalan Poika?
        5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
        5:7 Sillä kolme on, jotka todistavat:
        5:8 Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä

        "Sillä kolme on, jotka todistavat:
        Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme pitävät yhtä"Niinhän se menee,moni ei usko opetus lasten todistukseen olämästään miten Jeesus on voittanut omakseen.Henki on se joka välittää ja jakaa Jeesuksen voimaa omilleen,henki joka todistaan että olen jumalan lapisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalan Henki EI KOSKAAN rienaa Jeesuksen sovitusverta, kuten sinä teet! EI KOSKAAN!

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu."

        Kunnia Jumalalle!


    • Mene jo ihmeessä silmälääkäriin:

      "ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus."

      "Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."

      Vaikka kaikki Hartaanselän puskat olisivat täynnä veripulloja ja verilettuja, joka on ollut myös yksi legioonlaistesi suosima nimimerkki

    • Anonyymi

      Niin maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" Mutta he huusivat vielä kovemmin sanoen: "Ristiinnaulittakoon!"

      • Anonyymi

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Eikä mitään kirousta ole enää oleva. Ja Jumalan ja Karitsan valtaistuin on siellä oleva, ja hänen palvelijansa palvelevat häntä"

        Eli Teuvon kirouksetkin loppuvat kyllä! 😁


    • "Sen tähden sanoo Herra Jumala:
      Niin totta kuin elän, minä peitän sinut vereen yltä päältä, etkä sinä pääse siitä eroon. Sinä olet syyllistynyt veritekoihin etkä enää pääse verestä vapaaksi."

    • Anonyymi

      "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

      • Anonyymi

        Aamen! Immanuel, Jumala meidän keskuudessamme!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Immanuel, Jumala meidän keskuudessamme!

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Immanuel, Jumala meidän keskuudessamme!

        Niinpä. Tämä salaisuus ei avaudukaan pilkkaajille. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Tämä salaisuus ei avaudukaan pilkkaajille. 😆

        Ei varmasti moni muukaan kohta. Onhan se jo monesti nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aamen! Immanuel, Jumala meidän keskuudessamme!

        Vuan eipä tuota oo mitenkään näkynynnä. Hourupäiden mielikuvitusta kun ei havainnoksi lasketa.


    • Anonyymi

      Ja eikun lihat grilliin.
      Tietty täytyy olla hyvin verestettyä.

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Teuvo tuo hyvin selkeästi totuutta esille.

    • Anonyymi

      Totisesti sanon teille kaikille että jos on lihaa luiden ympärille niin on sitten lihasoppaakin

    • Anonyymi

      Sana tuli lihaksi ja liha meni pahaksi.

    • Anonyymi

      Kuinka sanaa voisi valmistaa grillissä?

      • Anonyymi

        Pitääkö paistaa läpikypsäksi? Mitä kannattaa laitta marinadiin


      • Anonyymi

        Mitä Paavalin housuissa oli?


    • Anonyymi

      Se on juurikin päinvastoin, lihasta pitää nimenomaan veri poistaa.😁

      • Anonyymi

        Niinpä, ennenvanhaan, kun sikakin teurastettiin, niin veret laskettiin ensin pois, ettei lihat pilaannu.


      • Veressä on elämän voima,eläimestä ensi veri pistettava,monikohan valmitaa veri ohukaisia,tänä päivänä se ravitaseva ruoaka kylläkin.
        Lapse kyllä söin veri ohukaisia,kota kun elän teurastettiin.


    • Anonyymi

      ”Ja hänen täyteydestään me kaikki olemme saaneet, ja armoa armon päälle.”
      Joh 1:16

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe