Pitkäperjantaina

Anonyymi

Jeesus Kristus sovitti meidät Jumalan kanssa, vuodattaessaan Golgatan keskimmäisellä ristillä pyhän verensä ja näin hän sai aikaan meille iankaikkisen elämän!

Kiitos Jeesukselle siitä!

89

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi."
      1 Joh 4:10

    • Anonyymi

      Tulihan tuota punkkua varattua pääsiäiseksi, vaan ei ole oikein maitillaan.
      Toivottavasti joku jeesuksen oma tulee avittamaan sen juomisessa, niillehän se maistuu.

    • Koskas se Jeesuksen seuraaminen alkaa?
      Vai maallisetko estää?
      Oletko antanut keisarille jo sen mikä hänelle kuuluu?
      Olet valinnut rahan ja Jumalan väliltä?

      Vai sivuutatko kaiken Jeesuksen opetuksen/seuraamisen?

      • Anonyymi

        Näytä sinä hyvää esimerkkiä meille huonoille malliksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näytä sinä hyvää esimerkkiä meille huonoille malliksi.

        Kysyin.
        Oletko kykenemätön vastaamaan vai tapahtuuko luikertelu luonnostaan?


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        Kysyin.
        Oletko kykenemätön vastaamaan vai tapahtuuko luikertelu luonnostaan?

        1. Kysymys: uskoontulohetkellä
        2. Kysymys:ei
        3. Kysymys: olen
        4. Kysymys: olen

        Voisitko tasapuolisuuden nimissä vastata myös itse samoihin kysymyksiin, ole hyvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        1. Kysymys: uskoontulohetkellä
        2. Kysymys:ei
        3. Kysymys: olen
        4. Kysymys: olen

        Voisitko tasapuolisuuden nimissä vastata myös itse samoihin kysymyksiin, ole hyvä.

        1. Uudestisyntymisessä
        2. Maalliset karsiutuu kyllä ajallaan
        3.En , vielä olisi netti , sähköliittymä sekä etuudet
        4.Olen , Jumala ensiksi ja raha luovutetaan keisarille/valtiolle.

        Jeesuksen seuraaminen menee suomen lakienkin ohitse , eihän muuten opetuslapset sun muut olleet vainottuina ja vankiloissa elleivät olleet hyvin toista mieltä kuin vallitsevat "lait".

        Vainotaanko sinua vai kuvitteletko vain itsellesi vainon?
        Olet ollut vankilassa Jeesuksen seuraamisen vuoksi?


      • Anonyymi
        BabylonGetaway kirjoitti:

        1. Uudestisyntymisessä
        2. Maalliset karsiutuu kyllä ajallaan
        3.En , vielä olisi netti , sähköliittymä sekä etuudet
        4.Olen , Jumala ensiksi ja raha luovutetaan keisarille/valtiolle.

        Jeesuksen seuraaminen menee suomen lakienkin ohitse , eihän muuten opetuslapset sun muut olleet vainottuina ja vankiloissa elleivät olleet hyvin toista mieltä kuin vallitsevat "lait".

        Vainotaanko sinua vai kuvitteletko vain itsellesi vainon?
        Olet ollut vankilassa Jeesuksen seuraamisen vuoksi?

        Sinä ja Teuvo vainottu meitä joka päivä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä ja Teuvo vainottu meitä joka päivä.

        Keitä teitä mahdat edustaa?
        Voithan kuvitella tuollaisen vainon , kuten Jeesuksen seuraajat olivat osa vankilassa koska yhteiskunta vainosi heitä koska eivät olleet tästä maailmasta.

        Kuinka yhteiskunta/valtio vainoaa teitä / sinua ?

        Teuvo on teuvo , teuvo tekee niinkuin tarkoitettu on.


    • Anonyymi

      Jessen piti sovittaa Maria Magdalenan kanssa muttei pystynny. Pietari oli imeny mehut niin tarkkaan.

      Mutta eipä ole kyllä merkkiäkään siitä iankaikkisesta elämästä. Lupaili vaan löysiä. No oikeastaan hyvä niin. Eletään elämämme tässä ja nyt niin eiköhän se riitä.
      Jumalattoman hyvää pääsiäistä kuitenkin kaikille.

    • Anonyymi

      Tämähän ei tyydyttänyt juutalaisia vaan he tappoivat Jeesuksen.

      • Anonyymi

        Se oli kuitenkin Jumalan ennalta suunnittelema asia, että näin kävi. Muuten suistuisimme kaikki päistikkaa helvettiin!


      • Keväällä naisetkin alkaa liikkumaan taas tiukoissa urheiluhousuissa vaikka toppahousuissahan niiden teidän mukaanne pitäisi vielä kulkea. Sellainen paljastavuus on yhtä saatanaa, sanoo uskovaiset vaikka eeva ja aatamikin juoksenteli ilman rihmankiertämää pitkin paratiisia joka oli niin saatanallista, miksi edes sitä joku viittii lukea. Uimassakin pitäisi käyttää kokovartalon kuivapukua ja paksukerros pitää olla jotakin paksua kangasta lantioiden ja rintojen ympärillä ettei vaan naisilta muodot näkyisi, jolla ehkäistään kaikki seksuaalinen jännite. Bikinit pitäisi lailla kieltää!?
        Sitä mä ihmettelen, kuinka jotkut on saanut jonakin päivänä alkunsa kun koitetaan kieltää kaikki ylimääräinen nautinto tai seksuaalinen jännite! ymmärtäisin ettei silloin ennen vanhaan olisi syntynyt ainuttakaan lasta ja nyt ois syntyvyys paljon suurempi kun naisetkin kirmaavat paljastavissa urheiluhousuissa..ja miehet perässä lenkkipolulla puskaan raiskaamaan! Ihmisen elämä on pyhä, eikä aborttia saa ottaa puskaraiskaajalta raskaaksi tulon seurauksena, mitäs nainen juoksi niin himokkaasti!!?


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Keväällä naisetkin alkaa liikkumaan taas tiukoissa urheiluhousuissa vaikka toppahousuissahan niiden teidän mukaanne pitäisi vielä kulkea. Sellainen paljastavuus on yhtä saatanaa, sanoo uskovaiset vaikka eeva ja aatamikin juoksenteli ilman rihmankiertämää pitkin paratiisia joka oli niin saatanallista, miksi edes sitä joku viittii lukea. Uimassakin pitäisi käyttää kokovartalon kuivapukua ja paksukerros pitää olla jotakin paksua kangasta lantioiden ja rintojen ympärillä ettei vaan naisilta muodot näkyisi, jolla ehkäistään kaikki seksuaalinen jännite. Bikinit pitäisi lailla kieltää!?
        Sitä mä ihmettelen, kuinka jotkut on saanut jonakin päivänä alkunsa kun koitetaan kieltää kaikki ylimääräinen nautinto tai seksuaalinen jännite! ymmärtäisin ettei silloin ennen vanhaan olisi syntynyt ainuttakaan lasta ja nyt ois syntyvyys paljon suurempi kun naisetkin kirmaavat paljastavissa urheiluhousuissa..ja miehet perässä lenkkipolulla puskaan raiskaamaan! Ihmisen elämä on pyhä, eikä aborttia saa ottaa puskaraiskaajalta raskaaksi tulon seurauksena, mitäs nainen juoksi niin himokkaasti!!?

        Tuota noin.
        Nyt minulla olisi sinulle ehdotus annettavaksi. Voihan tässä niinkin käydä, ettet "tyhmältä hihhulilta" periaatteessa mitään vastaanota, mutta koska yrittänyttä ei laiteta, niin yritänpähän sitten!
        Nimittäin, ensiksi lausahtelisin sinulle, juttujasi ja niiden tempoa ja intensiteettiä tarkkailtuani, sellaisen arvion, toivottavasti en pahasti loukkaa herkkää mieltäsi, että minusta sinä olet, mitenkä minä nyt tämän sanoisin, sinä olet ikäänkuin saanut jostain, mahdollisesti varomattomuuttasi, someähkyn, niin, someähkyn.
        Sellainen saattaa tarrautua ihmiseen, kovinkin hanakasti, kun ihminen viettää liiaksi kallista aikaansa netissä ja nimenomaan sosiaalisessa mediassa.
        Sinulle on nyt näin käynyt, hyvinkin todennäköisesti, ihan näin maallikkotuntumalla arvioituna. Äärimmäisessä tapauksessa someähky näyttäytyy aggressiivisuutena ja vihamielisyytenä toisinajattelijoita kohtaan.

        Mutta, ei hätää! Ei se ole vakavaa ja lääkekin siihen löytyy ja vieläpä halpa sellainen: mene luonnon helmaan ja viivy siellä, jos mahdollista vaikka useampi tunti. Siellä voit kuulostella ja aistia heräävän kevään ääniä ja katsella, miten luonnon elämä alkaa näyttäytyä hiljalleen uuteen kauneuteensa. Jos vesiä on lähelläsi, katsele ja kuulostele sitä täysin siemauksin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin.
        Nyt minulla olisi sinulle ehdotus annettavaksi. Voihan tässä niinkin käydä, ettet "tyhmältä hihhulilta" periaatteessa mitään vastaanota, mutta koska yrittänyttä ei laiteta, niin yritänpähän sitten!
        Nimittäin, ensiksi lausahtelisin sinulle, juttujasi ja niiden tempoa ja intensiteettiä tarkkailtuani, sellaisen arvion, toivottavasti en pahasti loukkaa herkkää mieltäsi, että minusta sinä olet, mitenkä minä nyt tämän sanoisin, sinä olet ikäänkuin saanut jostain, mahdollisesti varomattomuuttasi, someähkyn, niin, someähkyn.
        Sellainen saattaa tarrautua ihmiseen, kovinkin hanakasti, kun ihminen viettää liiaksi kallista aikaansa netissä ja nimenomaan sosiaalisessa mediassa.
        Sinulle on nyt näin käynyt, hyvinkin todennäköisesti, ihan näin maallikkotuntumalla arvioituna. Äärimmäisessä tapauksessa someähky näyttäytyy aggressiivisuutena ja vihamielisyytenä toisinajattelijoita kohtaan.

        Mutta, ei hätää! Ei se ole vakavaa ja lääkekin siihen löytyy ja vieläpä halpa sellainen: mene luonnon helmaan ja viivy siellä, jos mahdollista vaikka useampi tunti. Siellä voit kuulostella ja aistia heräävän kevään ääniä ja katsella, miten luonnon elämä alkaa näyttäytyä hiljalleen uuteen kauneuteensa. Jos vesiä on lähelläsi, katsele ja kuulostele sitä täysin siemauksin!

        Itse pyrin kuljeksimaan luonnossa päivittäin koiran kanssa. Hyvää se tekee, kaikin puolin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin.
        Nyt minulla olisi sinulle ehdotus annettavaksi. Voihan tässä niinkin käydä, ettet "tyhmältä hihhulilta" periaatteessa mitään vastaanota, mutta koska yrittänyttä ei laiteta, niin yritänpähän sitten!
        Nimittäin, ensiksi lausahtelisin sinulle, juttujasi ja niiden tempoa ja intensiteettiä tarkkailtuani, sellaisen arvion, toivottavasti en pahasti loukkaa herkkää mieltäsi, että minusta sinä olet, mitenkä minä nyt tämän sanoisin, sinä olet ikäänkuin saanut jostain, mahdollisesti varomattomuuttasi, someähkyn, niin, someähkyn.
        Sellainen saattaa tarrautua ihmiseen, kovinkin hanakasti, kun ihminen viettää liiaksi kallista aikaansa netissä ja nimenomaan sosiaalisessa mediassa.
        Sinulle on nyt näin käynyt, hyvinkin todennäköisesti, ihan näin maallikkotuntumalla arvioituna. Äärimmäisessä tapauksessa someähky näyttäytyy aggressiivisuutena ja vihamielisyytenä toisinajattelijoita kohtaan.

        Mutta, ei hätää! Ei se ole vakavaa ja lääkekin siihen löytyy ja vieläpä halpa sellainen: mene luonnon helmaan ja viivy siellä, jos mahdollista vaikka useampi tunti. Siellä voit kuulostella ja aistia heräävän kevään ääniä ja katsella, miten luonnon elämä alkaa näyttäytyä hiljalleen uuteen kauneuteensa. Jos vesiä on lähelläsi, katsele ja kuulostele sitä täysin siemauksin!

        Tuota uskontoähkysi on pahempi. Kannattaisiko sinunkin vain olla käyttämättä nettiä ja noudattaa joskus sitä raamattua, jota vaadit muidenkin noudattavan. Raamatussahan ei mainita mitään netin käytöstä, joten miksi sallit sen itsellesi?! On kummallista et uskovaiset tahtovat omia kaiken raamatun ulkopuolisenkin elämäänsä ja ensin sitä pitää vain vastustella, mutta kovastipa vaatimassa muilta mikä kulloinkin kuuluu muiden ihmisten elämään ja minkä sisältöinen sen elämän pitää olla lyömällä raamatulla päähän vaikkei uskovainen sitä itse halua noudattaa. Mitä sitä sanotaankaan raamatusta poiketusta elämästä!??


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Tuota uskontoähkysi on pahempi. Kannattaisiko sinunkin vain olla käyttämättä nettiä ja noudattaa joskus sitä raamattua, jota vaadit muidenkin noudattavan. Raamatussahan ei mainita mitään netin käytöstä, joten miksi sallit sen itsellesi?! On kummallista et uskovaiset tahtovat omia kaiken raamatun ulkopuolisenkin elämäänsä ja ensin sitä pitää vain vastustella, mutta kovastipa vaatimassa muilta mikä kulloinkin kuuluu muiden ihmisten elämään ja minkä sisältöinen sen elämän pitää olla lyömällä raamatulla päähän vaikkei uskovainen sitä itse halua noudattaa. Mitä sitä sanotaankaan raamatusta poiketusta elämästä!??

        Internet on informaatio- ja kommunikaatioväline tai -foorumi.
        Se on itsessään neutraali.
        Sitä voidaan käyttää hyvään, kuten evankeliumin julistamiseen, mutta valitettavasti myös pahaan.


      • Anonyymi

        Kevätkin on ihana Jumalan luoma vuoden aika.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kevätkin on ihana Jumalan luoma vuoden aika.

        Siitepölyallergioineen..monien ihmisten kärsimys! älä vaan sano että allergiatkin on peräisin ihmisten epäuskosta ilman perusteluja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Internet on informaatio- ja kommunikaatioväline tai -foorumi.
        Se on itsessään neutraali.
        Sitä voidaan käyttää hyvään, kuten evankeliumin julistamiseen, mutta valitettavasti myös pahaan.

        Internetistä ei mainita sanallakaan raamatussa, joten sitä ei pitäisi uskovaisten käyttää missään nimessä!


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Internetistä ei mainita sanallakaan raamatussa, joten sitä ei pitäisi uskovaisten käyttää missään nimessä!

        Internet on päinvastoin voimakkaassa käytössä ihan globaalisti evankeliumin välittämisessä kaikille kansoille. Moniin ns. suljettuihin maihin, kuten joihinkin ultraislamistisiin maihin saadaan sanoma Jeesuksesta vaivattomasti.
        Ymmärrän hyvin, että Perkele lakeijoineen hermostuu evankeliumin triumphista melkoisesti!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Internet on päinvastoin voimakkaassa käytössä ihan globaalisti evankeliumin välittämisessä kaikille kansoille. Moniin ns. suljettuihin maihin, kuten joihinkin ultraislamistisiin maihin saadaan sanoma Jeesuksesta vaivattomasti.
        Ymmärrän hyvin, että Perkele lakeijoineen hermostuu evankeliumin triumphista melkoisesti!

        "Internet on päinvastoin voimakkaassa käytössä ihan globaalisti evankeliumin välittämisessä kaikille kansoille."

        Tyytykää te vain savumerkkeihin.


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        "Internet on päinvastoin voimakkaassa käytössä ihan globaalisti evankeliumin välittämisessä kaikille kansoille."

        Tyytykää te vain savumerkkeihin.

        Emme käytä sinun metodejasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Emme käytä sinun metodejasi.

        Ei pidä sun käyttää nettiä eikä autoa!


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Ei pidä sun käyttää nettiä eikä autoa!

        Niin, polttomoottoriautot ovat kyllä piakkoin boikotissa, kieltämättä, jos halutaan jotain tehdä ilmastomuutoksen hidastamiseksi. Ei se tosin mitään silti vaikuta lopputulokseen.
        Netti, niin, en taida ainakaan sinun kieltosi perusteella sitä jättää. Onhan se niin nykyaikaa. Sori. Ei syntynyt kauppoja!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, polttomoottoriautot ovat kyllä piakkoin boikotissa, kieltämättä, jos halutaan jotain tehdä ilmastomuutoksen hidastamiseksi. Ei se tosin mitään silti vaikuta lopputulokseen.
        Netti, niin, en taida ainakaan sinun kieltosi perusteella sitä jättää. Onhan se niin nykyaikaa. Sori. Ei syntynyt kauppoja!

        Sulle sallisin korkeintaan vain polkuauton, mutta liekö sen polkeminenkin syntilistalla!?

        Olet käsittänyt kaiken väärin. Ei kukaan ole boikotoimassa tai kieltämässä polttomoottoriautoja (paitsi te hihhulin ennen vanhaan) vaan niiden tekeminen aiotaan lopettaa hiljalleen, eikä kerralla. Kaikki saa ajella polttomoottoriautollaan niin kauan kuin se toimii. Itsellänikin on vuoden 2000 Toyota ja aion ajaa sen ihan loppuun. Toyota on lopulta kestävämpi kuin bemari tai mersu, jotka usein olen nähnyt tien laidassa konepelti pystyssä. Meillä on ollut tuo Toyota 10 vuotta ja sitä ennen se oli lähisukulaisellamme. Ei koskaan ole jättänyt tielle tai alkanut piiputtamaan!

        Lopetan sen vähänkin autolla ajelemisen kokonaan sitten kun pitää hankkia joku sähköauto! Ei ne vuosiin ole vielä kunnollisia tai niillä ei voi nytkään ajaa yhdellä latauksella esimerkiksi yli 500km, eikä ne taida kovinkaan hyviä olla talvella. Ei niistä saada varmaan koskaan meidän aikanamme niin luotettavia vaikka akkutekniikkakin olisi kuinka kehittynyt. Talvi on kuitenkin Suomessa verrattain pitkä ja kylmä!


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Sulle sallisin korkeintaan vain polkuauton, mutta liekö sen polkeminenkin syntilistalla!?

        Olet käsittänyt kaiken väärin. Ei kukaan ole boikotoimassa tai kieltämässä polttomoottoriautoja (paitsi te hihhulin ennen vanhaan) vaan niiden tekeminen aiotaan lopettaa hiljalleen, eikä kerralla. Kaikki saa ajella polttomoottoriautollaan niin kauan kuin se toimii. Itsellänikin on vuoden 2000 Toyota ja aion ajaa sen ihan loppuun. Toyota on lopulta kestävämpi kuin bemari tai mersu, jotka usein olen nähnyt tien laidassa konepelti pystyssä. Meillä on ollut tuo Toyota 10 vuotta ja sitä ennen se oli lähisukulaisellamme. Ei koskaan ole jättänyt tielle tai alkanut piiputtamaan!

        Lopetan sen vähänkin autolla ajelemisen kokonaan sitten kun pitää hankkia joku sähköauto! Ei ne vuosiin ole vielä kunnollisia tai niillä ei voi nytkään ajaa yhdellä latauksella esimerkiksi yli 500km, eikä ne taida kovinkaan hyviä olla talvella. Ei niistä saada varmaan koskaan meidän aikanamme niin luotettavia vaikka akkutekniikkakin olisi kuinka kehittynyt. Talvi on kuitenkin Suomessa verrattain pitkä ja kylmä!

        En käsittänyt mitenkään väärin, sillä sinähän itse sanoit:"Ei pidä sun käyttää nettiä, eikä autoa."
        Harmi sinulle, mutta en ole sinun manipuloitavissasi, joten joudut nyt näkemään turhaa vaivaa.
        Olen sen verran aikaani seuraava ihminen, että tiedän oikein hyvin, että polttomoottoriautoista luopuminen on vähittäinen prosessi, eikä mikään sudden death- tapahtuma.


      • Anonyymi

        Eli siis todellakin kehoitat toista Suomen kansalaista itsemurhaan?
        Voitko enää vihamielisempää kehoitusta antaa?
        Annoit minulle aihetta ottaa yhteyttä viranomaisiin.


      • Tuollaiset lausunnot kuin minkä sinä päästit, vakuuttavat minut siitä, että on todellakin PAHOJA ihmisiä, kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis todellakin kehoitat toista Suomen kansalaista itsemurhaan?
        Voitko enää vihamielisempää kehoitusta antaa?
        Annoit minulle aihetta ottaa yhteyttä viranomaisiin.

        Menikin tosi pitkään ennen kuin taas uhkailit rikollisilmoituksella, entä jos viranomaiset ovatkin kiinnostuneempia omista tekemisistäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikin tosi pitkään ennen kuin taas uhkailit rikollisilmoituksella, entä jos viranomaiset ovatkin kiinnostuneempia omista tekemisistäsi?

        Jos luulet minun olevan siellä Pohojanmaalla asuvainen, niin erehdyt.


      • Lounaistuulet kirjoitti:

        Tuollaiset lausunnot kuin minkä sinä päästit, vakuuttavat minut siitä, että on todellakin PAHOJA ihmisiä, kuten sinä.

        Sinähän tässä kaikkein pahin ihminen olet koska uskottelet että on olemassa jotakin kuoleman jälkeistä elämää jota ei yksikään ihminen ole kyennyt todistaa paikkansa pitäväksi. Paha olet kun valehtelet ja satuilet sellaista mitä ei ole olemassa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis todellakin kehoitat toista Suomen kansalaista itsemurhaan?
        Voitko enää vihamielisempää kehoitusta antaa?
        Annoit minulle aihetta ottaa yhteyttä viranomaisiin.

        Itsemurha ei ole rikos (paitsi teidän uskovien mielestä), mutta se on tässä vain rikos että rikot täällä muiden ihmisten uskonvapautta siitä kun väität ilman mitään pätevää todistetta että kuoleman jälkeinen elämä on olemassa ja kehotat ihmisiä uskomaan siihen satuun että kyllä he sen sitten joskus vielä tulevat näkemään... ilman minkäänlaista todenperää.

        Täytyisi Suomessakin olla joku sellainen Putin joka kieltäisi uskontopropagandan levittämisen Suomessa. Rangaistukseksi yhdestä kerrasta loppuiäkseen hourulahoitoon holhouksen alaiseksi.


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Sinähän tässä kaikkein pahin ihminen olet koska uskottelet että on olemassa jotakin kuoleman jälkeistä elämää jota ei yksikään ihminen ole kyennyt todistaa paikkansa pitäväksi. Paha olet kun valehtelet ja satuilet sellaista mitä ei ole olemassa!

        Hyvä. Äärimmäinen vihaviestisi poistettiin.
        Jeesus jätti tehtävän omilleen, nimittäin evankeliumin viemisen kaikkeen maailmaan. Niin sitä on tehtykin ja paljon on ihmisiä pelastunut. Sille en voi mitään, että se aiheuttaa sinulle mieliharmia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Äärimmäinen vihaviestisi poistettiin.
        Jeesus jätti tehtävän omilleen, nimittäin evankeliumin viemisen kaikkeen maailmaan. Niin sitä on tehtykin ja paljon on ihmisiä pelastunut. Sille en voi mitään, että se aiheuttaa sinulle mieliharmia.

        Jotakin mielikuvitusolentoa jumalaako taas pilkkasin?!


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Sinähän tässä kaikkein pahin ihminen olet koska uskottelet että on olemassa jotakin kuoleman jälkeistä elämää jota ei yksikään ihminen ole kyennyt todistaa paikkansa pitäväksi. Paha olet kun valehtelet ja satuilet sellaista mitä ei ole olemassa!

        Ääritörkeä kirjoituksesi poistettiin, mutta sinä et osaa hävetä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääritörkeä kirjoituksesi poistettiin, mutta sinä et osaa hävetä!

        Ääritörkeitä on vain uskovat, jotka eivät itse tiedosta kirjoittaneensa jokaiseen viestiinsä kaikenlaisia törkeyksiä!


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Ääritörkeitä on vain uskovat, jotka eivät itse tiedosta kirjoittaneensa jokaiseen viestiinsä kaikenlaisia törkeyksiä!

        No, ole hyvä ja näytä, missä olen törkeitä kirjoittanut. Siteerauksia, kiitos.


      • Anonyymi

        Ja hän sanoi minulle: "Kirjoita: Autuaat ne, jotka ovat kutsutut Karitsan hääaterialle!" Vielä hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat totiset Jumalan sanat."


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        Jotakin mielikuvitusolentoa jumalaako taas pilkkasin?!

        Onko ateistin välttämätöntä osoittaa vihaa uskovia kohtaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko ateistin välttämätöntä osoittaa vihaa uskovia kohtaan?

        On koska uskovat vihaavat ateisteja. Uskovat eivät tiedosta edes omaa olemassa oloaan kuin jonkun mielikuvitusolennon kautta jota kutsuu jumalaksi ja se on hieman kummallista.

        Suosittelen sullekin että allekirjoitat kansalaisaloitteen:
        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/4429


      • Anonyymi
        ateisti1982 kirjoitti:

        On koska uskovat vihaavat ateisteja. Uskovat eivät tiedosta edes omaa olemassa oloaan kuin jonkun mielikuvitusolennon kautta jota kutsuu jumalaksi ja se on hieman kummallista.

        Suosittelen sullekin että allekirjoitat kansalaisaloitteen:
        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/4429

        Tuossa kansalaisaloitteessa ihmetyttää vaan, että miten olematonta voi edes pilkata???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa kansalaisaloitteessa ihmetyttää vaan, että miten olematonta voi edes pilkata???

        joo, mutta se että uskovat saattaa syyttää jumalanpilkasta uskonnottomia tapahtuu melko usein. Jokatapauksessa Suomen laissa on tällainen kohta, joka kieltää jumalanpilkan ja tuolla kansalaisaloitteella saadaan se poistettua ettei sunkaan tarvitsis enää kysyä sitä miten olematonta voi edes pilkata?! Tuon lain mukaan voi?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ääritörkeä kirjoituksesi poistettiin, mutta sinä et osaa hävetä!

        Et vastannut kysymykseen. Sinun mielikuvitusolentoako taas pilkkasin?!


    • Anonyymi

      "Ja hän on meidän syntiemme sovitus; eikä ainoastaan meidän, vaan myös koko maailman syntien."

      • Ei tässä kukaan muu syntejä tee kuin kristinuskossa oleva hihhuli. Muillahan ei mitään syntiä ole koska sellainen heidän elämästä puuttuu. Osaavat silti elää ilman mitään synnintuntemuksia mallikelpoisesti ilman maallista rikosrekisteriä!


    • Anonyymi

      "Sentähden piti hänen kaikessa tuleman veljiensä kaltaiseksi, että hänestä tulisi laupias ja uskollinen ylimmäinen pappi tehtävissään Jumalan edessä, sovittaakseen kansan synnit."

    • Anonyymi

      "Hän riisui aseet hallituksilta ja valloilta ja asetti heidät julkisen häpeän alaisiksi; hän sai heistä hänen kauttaan voiton riemun."

    • Anonyymi

      24:37 Niin heidät valtasi säikähdys ja pelko, ja he luulivat näkevänsä hengen. > Jakeen lisätiedot
      24:38 Mutta hän sanoi heille: "Miksi olette hämmästyneet, ja miksi nousee sellaisia ajatuksia teidän sydämeenne? > Jakeen lisätiedot
      24:39 Katsokaa minun käsiäni ja jalkojani ja nähkää, että minä itse tässä olen. Kosketelkaa minua ja katsokaa, sillä ei hengellä ole lihaa eikä luita, niinkuin te näette minulla olevan."

    • Jo profeetta Jesaja sai nähdä kärsivän Kristuksen n. 700 v eKr.

      • Anonyymi

        Niin. Jumala ei ole aikaan sidottu, kuten me ihmiset.


    • Anonyymi

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat."

    • Anonyymi

      "Vihdoin hän ilmestyi myöskin niille yhdelletoista heidän ollessaan aterialla; ja hän nuhteli heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet ylösnousseeksi."

    • Anonyymi

      "Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa."

    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

      • Anonyymi

        Aamen! Jumala vaikuttaa uskon. Sitä ei tarvitse itsestään puristaa!


    • Anonyymi

      Miksi Jumala antoi Saatanan tappaa rakkaan Poikansa?

      Jeesuksen ennustuksen mukaisesti kaikki muut opetuslapset luopuivat hänestä, paitsi hänen rakkain opetuslapsi Johannes, joka sai kokea normaaliin kuoleman, ja siksi Pyhä Henki ehti näyttää hänelle koko ihmiskunnan rajun lopun. Se on kerrottu Ilmestyskirjassa. Johannes sai elää pitkän elämän, jollaista ei Jeesukselle maan päällä suotu.

      Koska Saatana on saanut valheillaan koko ihmiskunnan hallintaansa ja omakseen. Eikä Jeesuskaan saanut edes omaa kansaansa vapaaksi sen synnin orjuudesta, perisynnistä, oli Jumalan pakko tehdä sopimus Saatanan kanssa.

      Saatana saa pitää omanaan kaikki muut, mutta sen on pakko päästää vapaaksi kaikki ne ihmiset, jotka Jumala on omikseen valinnut, kun Jeesus tulee heitä sieltä omakseen ostamamaan, koska on ennakkoon jo lunastusmaksun maksanut.

      "Kaikki ovat luopuneet ja käyneet kelvottomiksi. Ei ole ketään, joka tekee hyvää, ei ainoatakaan."

      Perisynnin seurauksena myös valitut syntyvät maailmaan lihassaan halu Saatanan ihanille valheille. Niin oli minullakin halua aviorikokseen. Mutta koska minut oli jo äitini kohdussa valittu pelastukseen, oli minunkin koettava tuo ahtaan portin taistelu ja tuska.

      Vain siinä portissa on Jeesuksen veri puhdistaa. Ei Saatanan palvelijan raamattulausehokemissa.

      Ja silloinkin 31.1.1988 taivaassa laulettiin.

      "He lauloivat uuden laulun: -- Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinut on teurastettu, olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmisiä kaikista heimoista, kaikista kielistä, kansoista ja maista.
      Olet tehnyt heistä kuningassuvun, meidän Jumalamme pappeja; he tulevat hallitsemaan maan päällä. "

      Sitä aikaa ei kuitenkaan tullut, sen todisti Jeesus:

      Silloin Jeesus sanoi heille: "Kuninkaat hallitsevat herroina kansojaan, ja vallanpitäjät vaativat, että heitä kutsutaan hyväntekijöiksi.
      Niin ei saa olla teidän keskuudessanne. Joka teidän joukossanne on suurin, se olkoon kuin nuorin, ja joka on johtaja, olkoon kuin palvelija.
      Kumpi on suurempi, se, joka on aterialla, vai se, joka palvelee häntä? Eikö se, joka on aterialla?

      Mutta minä olen teidän keskellänne niin kuin se, joka palvelee.
      "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissani, te olette pysyneet minun kanssani.
      Niinpä minä annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut.
      Te saatte minun valtakunnassani syödä ja juoda minun pöydässäni, ja te istutte valtaistuimilla ja hallitsette Israelin kahtatoista heimoa.”

      Tämän sopimuksen maallinen versio oli totta tässäkin maassa. Sitä kutsutiin YYA-sopimukseksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe