Te olette Juuda

Te olette lapseni, te olette Juuda. Katsokaa, millaisella rakkaudella olen teitä rakastanut. Teidän tulee kääntyä ja viedä voittonne maailmaan. Minä, Isä, puhun teille. On tapahtuva niin kuin olen sanonut: saastainen saastuu, mutta minun pyhäni tulevat entistä pyhemmiksi. Teidän tulee tarttua Kirjaan, jonka teille olen antanut. Se on teidän iankaikkiseksi hyödyksenne ja siinä kuullaan minun pelastukseni ääni. Sytytän nuotion tämän seurakunnan sisälle, ja se laajenee, laajenee, laajenee kantaen kirkkauttani ennen näkemättömällä tavalla. Ihmiseltä ette tätä saaneet, vaan minulta, Kristukselta. Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa - Tässä on sanani teille. Te tulette pelastumaan. Te tulette pelastumaan. Ihmisten ja enkelien äänellä tämä on kirjoitettu, sen antaa teille Kristus, Veriylkä, Vapahtaja ja Messias.

Minun Sanani kautta sinä varjellut. Minun Sanani on teidän jalkainne lamppu ja valkeus teidän tiellänne. Vaikka käytte virtojen läpi, eivät ne teitä upota. Vitsalla ja sauvalla sinä meitä lohdutat. Sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja kyykäärmettä. Teidän tulee tarttua näihin Sanani lupauksiin ja julistaa voittoa minun veressäni. Sielunvihollinen juhlii voittoaan hetken aikaa, sitten minä annan sen tappaa sananviejäni. Te tulette sen näkemään ja tietämään, että tämä sana on tosi. Te ette tule kääntymään, senkin minä tiedän jo. Mutta minun paikkani on varattu niille, jotka kuulevat. Teille tehdään tie, pyhä tie. Sitä kulkevat Kristuksen omat. Karitsa, joka valtaistuimella istuu, tarkkaa teitä. Kuka tekee minun tahtoni, kuka ei. Teidät tullaan käännyttämään sielunviholliselle. Käyttäkää siis aika, mitä teillä on. Rukoilkaa, rukoilkaa, rukoilkaa. Totuus on ainut, joka ei pala tulessakaan. Se olen minä ja minun ainutkertainen Sanani. Vain se tulee pysymään.

4

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää on niin tätä pääsiäisen aikaa!

Mites teillä on ristiriipunta sujunu?

Huomenna tullee hautakaiset. Onko teillä jo holovi varattu vai?

Kuis noi jutku jutut. Diggaatteko?

• Anonyymi

Amen aloitukselle!
      Olet saanut valtavan armolahjan, tuoden meille Jeesuksen Kristuksen Sanomia!
      Kiitos Jeesus!

• Mitä pitäisi tällaiseen profetiaan arvioksi lausua? Sehän on yhtä tyhjän kanssa. Näitä tällaisia "profeettoja" tämä maa on tulvillaan. Lainataan Raamatusta lauseita, toistetaan ponnekkaasti joitakin sanoja ja esiinnytään tärkeinä,, mutta täynnä itseä.

Tuskin arvioni menee paljonkaan harhaan, jos sanon, että ajassamme julistetuista profetioista enintään prosentti (ehkä vain promille) tulee Herralta.

"Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra" (Jeremia 23:28).

Jumala olkoon meille suomalaisille armollinen.

• Anonyymi

"Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti"

Se profeetta joka totuuden kertoo valmistautukoon ennemminkin kuolemaan.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/10672101/kuka-antaa-tukholman-profetian-jatkon

Rapparit valittaa, että katastrofeja on tullut heille niin että heidän on ollut pakko tulla enemmän esiin. Eivätkö he tunnista Jumalan merkkejä? Mutta mitä väliä sillä on? Profetoijat ja totuuden kertojat on ennenkin surmattu. Mitä väliä yhdellä, vaikka olisi Marian veren jälkeläinen tai Jumalan tahdon ilmituoja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3103
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      67
      698
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      683
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      571
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      567
    6. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      540
    7. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      501
    8. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      495
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      495
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      489
    Aihe