Te olette Juuda

Te olette lapseni, te olette Juuda. Katsokaa, millaisella rakkaudella olen teitä rakastanut. Teidän tulee kääntyä ja viedä voittonne maailmaan. Minä, Isä, puhun teille. On tapahtuva niin kuin olen sanonut: saastainen saastuu, mutta minun pyhäni tulevat entistä pyhemmiksi. Teidän tulee tarttua Kirjaan, jonka teille olen antanut. Se on teidän iankaikkiseksi hyödyksenne ja siinä kuullaan minun pelastukseni ääni. Sytytän nuotion tämän seurakunnan sisälle, ja se laajenee, laajenee, laajenee kantaen kirkkauttani ennen näkemättömällä tavalla. Ihmiseltä ette tätä saaneet, vaan minulta, Kristukselta. Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa - Tässä on sanani teille. Te tulette pelastumaan. Te tulette pelastumaan. Ihmisten ja enkelien äänellä tämä on kirjoitettu, sen antaa teille Kristus, Veriylkä, Vapahtaja ja Messias.

Minun Sanani kautta sinä varjellut. Minun Sanani on teidän jalkainne lamppu ja valkeus teidän tiellänne. Vaikka käytte virtojen läpi, eivät ne teitä upota. Vitsalla ja sauvalla sinä meitä lohdutat. Sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja kyykäärmettä. Teidän tulee tarttua näihin Sanani lupauksiin ja julistaa voittoa minun veressäni. Sielunvihollinen juhlii voittoaan hetken aikaa, sitten minä annan sen tappaa sananviejäni. Te tulette sen näkemään ja tietämään, että tämä sana on tosi. Te ette tule kääntymään, senkin minä tiedän jo. Mutta minun paikkani on varattu niille, jotka kuulevat. Teille tehdään tie, pyhä tie. Sitä kulkevat Kristuksen omat. Karitsa, joka valtaistuimella istuu, tarkkaa teitä. Kuka tekee minun tahtoni, kuka ei. Teidät tullaan käännyttämään sielunviholliselle. Käyttäkää siis aika, mitä teillä on. Rukoilkaa, rukoilkaa, rukoilkaa. Totuus on ainut, joka ei pala tulessakaan. Se olen minä ja minun ainutkertainen Sanani. Vain se tulee pysymään.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää on niin tätä pääsiäisen aikaa!

      Mites teillä on ristiriipunta sujunu?

      Huomenna tullee hautakaiset. Onko teillä jo holovi varattu vai?

      Kuis noi jutku jutut. Diggaatteko?

    • Anonyymi

      Amen aloitukselle!
      Olet saanut valtavan armolahjan, tuoden meille Jeesuksen Kristuksen Sanomia!
      Kiitos Jeesus!

    • Mitä pitäisi tällaiseen profetiaan arvioksi lausua? Sehän on yhtä tyhjän kanssa. Näitä tällaisia "profeettoja" tämä maa on tulvillaan. Lainataan Raamatusta lauseita, toistetaan ponnekkaasti joitakin sanoja ja esiinnytään tärkeinä,, mutta täynnä itseä.

      Tuskin arvioni menee paljonkaan harhaan, jos sanon, että ajassamme julistetuista profetioista enintään prosentti (ehkä vain promille) tulee Herralta.

      "Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti. Mitä tekevät oljet jyvien seassa? sanoo Herra" (Jeremia 23:28).

      Jumala olkoon meille suomalaisille armollinen.

      • Anonyymi

        "Se profeetta, jolla on uni, kertokoon unensa; mutta se, jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti"

        Se profeetta joka totuuden kertoo valmistautukoon ennemminkin kuolemaan.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/10672101/kuka-antaa-tukholman-profetian-jatkon

        Rapparit valittaa, että katastrofeja on tullut heille niin että heidän on ollut pakko tulla enemmän esiin. Eivätkö he tunnista Jumalan merkkejä? Mutta mitä väliä sillä on? Profetoijat ja totuuden kertojat on ennenkin surmattu. Mitä väliä yhdellä, vaikka olisi Marian veren jälkeläinen tai Jumalan tahdon ilmituoja?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe