Se oli lähellä

Anonyymi

Kirjoittelin tuossa taannoin erään mukavalta vaikuttavan naisen kanssa.
Meillä synkkasi hyvin ja kirjoittelu jatkui Whatsapin kautta.
Treffit oltiin jo sovittu 2vkon päähän. Yllättäen nainen treffasikin toisen miehen vko tuosta, eli vkoa ennen meidän treffejä ja tunnustu panneensa tätä miestä ekoilla treffeillään. Siitä jutusta ei tullut kuitenkaan mitään ja jäi yhden illna jutuks..Hän halusi jatkaa tutustumista minun kanssani. Sanoin, et en ole enää kiinostunut. Hälytyskelloni varoittivat ns. huoravaaraa. -Epäluotettavasta kevytkenkäisestä ihmisestä.

Muutama kk myöhemmin huomasin naisen olevan jo parisuhteessa, koska oli päivittänyt uuden yhteiskuvan miehensä kanssa whatappiin ja tuo hänen profiili oli minulla vielä.

Nyt vajaa vuotta myöhemmin huomasin tuon samaisen naisen hakevan seksi palstalla seuraa kolmanneksi pyöräksi pariskunnalle ja ilmoitti siinä olevansa itsekkin parisuhteessa. Sanoi hakevansa vaihtelua seksielämään.. Hän oli ilmoittanut siinä paikkakunnan ja vieläpä sähköpostiosoitteensa, joten en voinut erehtyä. Sama ihminen.

Kuvitelkaa, et kuin vähällä olin ajaa pommiin.. Huoranluonteesta nämä naiset eivät koskaan pääse eroon. Ihminen ei koskaan muutu. Älä tee horosta vaimoo lauloi Cheekki aikoinaan.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toiset ihmiset on sellaisia etteivät osaa keskittyä yhteen kerrallaan. Miehissä noita on kans.

• Anonyymi

Taas tämä sama aloitus, ollut täällä ennenkin. Huoravaarasta se ei naisvihamielinen trolli kyllästy jauhamaan. Misogynia - se on elämän tarkoitus.

• Anonyymi

Juu, mutta tarina jatkui nyt sillä, että nyt tuo nainen oli jo kyllästynyt vajaan vuoden jälkeen parisuhdeseksiinsä ja oli nyt jo hakemassa kolmen kimppaa ja pettämässä miestään.
        Nämä on hirveän opettavaisia esimerkkejä elämästä!

T.ap

• Luet palstaa ihan liikaa, jos olet useemmin tän aloituksen nähny. Ite nyt eka kerran nään

• Anonyymi
        Ätmelsson kirjoitti:

Luet palstaa ihan liikaa, jos olet useemmin tän aloituksen nähny. Ite nyt eka kerran nään

Siksipä trolleilla on kissanpäivät jauhaa ikuista misogyniapaskaansa täällä.

• Anonyymi

Naiset ovatkin huoria ja panevat jännämiehiä olen siitä sanonut.

T-Kaisanoasaa

• Anonyymi

Sinulla kävi tuuri ettet menny huoran ansaan.

• Anonyymi

Oleellisinta tossa on että pitäisikö sen kolmannen pyörän olla nainen vai mies.

• Anonyymi

Olisit päässyt panemaan naisen kanssa ja sama olisi jatkunut vaikka nainen onkin parisuhteessa. Minä en olisi kieltäytynyt.

• Anonyymi

Ja ilmeisestikin varsin vapaamielinen nainen että olisi suostunut kaikkeen, kolmen kimppakin kahden naisen kanssa on monen miehen mieleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      8019
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      61
      5961
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      81
      3352
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      3103
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1728
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      213
      1719
    7. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      343
      1453
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      335
      1212
    9. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1209
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1141
    Aihe