Miksi fanitan Aaro Vaalannetta?

Anonyymi

Outo homma. Aaro Vaalanne on psykopaatti-narsisti. Olen joskus matkinut Aaroa , jos kaupungilla joku haastaa riitaa niin olen matkinut Aaroa sanomalla "Timo Timo Timo, mikä tässä on oikein nyt ongelma" ja Aaromainen huokaus perään ja silmien ele on minulla tiukka, ivallinen ja ns tilanteen herra. Mulla on myös nahkatakki usein ylläni(kuten Aarolla). Ihmisenä olen muuten ihan ookoo ja ei ole ollut esim mitään väkivaltaisuuksia milloinkaan. Tommonen Aaro Vaalanne-fanitus on vain koko ajan yllä.

14

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja lisään sen "po po po po-kommentin" jota Aaro käyttää usein. "Po po po po rauhoitu nyt, mikä tässä on oikein ongelma" ja Aaromainen huokaus, tiukka, ivallinen ja tilanteen herramainen narsistinen silmien ele/katse .

    • Anonyymi

      semi seksikästä sanoisin

    • Ei kai tuossa mitään pahaa liene, kunhan et ala ketään perunakellareihin sulkemaan ja korjaamoansoja virittelemään.

      Mutta mitenkäs se Aaron suuri suunnitelma, onko se nyt jäissä? Ei ole Paula-haamua pitkiin aikoihin näkynyt.

    • Anonyymi

      Ihan mahtavaa :D
      Kiitos nauruista.

      Aaro on kyllä mahtava hahmo, saisi vähän jotain kehitystä tulla vaan, kun nyt on junnattu jo pitkään paikallaan. Ja tosiaan se Paula-haamu kuvio voisi vähän tiivistyä.

      Eikös Aaro halunnut olla lähellä Paulan sydäntä - nyt vaan sitä syntymätöntä muksua ja Eevaa koko ajan höösätty.

      Nimim. Järkeä saliksiin

      • Anonyymi

        Nami, nami eli aikas seksikästä sanoisin minä.


    • Anonyymi

      Ei tossa mitään outoa ole. Ihan normaalia fanitusta. Minä taas olen matkinut Ullaa pukeutumalla mummeliksi ja syömällä risiiniöljyllä terästettyjä lihapullia. Ahtaassa ratikassa on kiva päästellä kaasuja ja kattoo ihmisten reaktioita. Kyllä meinaan vähän rupeaa haisemaan kun päästelen Ullan hengessä menemään.

    • Anonyymi

      Me lähdetään nyt pikku piknikille!

    • Siis onko se nyt tosiaan niin, että Aaroa ei enää näytetä? Se kaappaus oli vaan tapa millä se läksi pois! WTF!?!?!?

      • Anonyymi

        ai, mitennii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai, mitennii?

        Niin, no nythän sitä on näytetty, mutta aluks ei meinattu.


      • Anonyymi
        minkkilaukku kirjoitti:

        Niin, no nythän sitä on näytetty, mutta aluks ei meinattu.

        Vaaro Aa-lanne, kyllä sillä lanteet hytkyy silleen kivasti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai, mitennii?

        Sitennii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai, mitennii?

        Sitennii.


      • Anonyymi

        No nyt mä hokasin. Sitennii.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe