Jussin arvostelijoille tiedotus

Olette varmasti fiksuja ja perillä kotimaan politiikasta. Katsokaapa tämmönen video, missä nuori juuri puolueeseen valittu persu vääntää rautalangasta asioita.

Tässä tube video: https://youtu.be/efKwgxdbrF0

Kenen politiikon videoita katsotte youtubesta? Olisko esim vastaavaa videosarjaa, jossa vasemmistonuori esittäisi asioita yhtä selkeesti? Linkatkaa.

30

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika hyvä. Äänestin eduskuntavaaleissa SDPtä, mutta EU vaaleihin aion äänestää perussuomalaista. Niin paljon puhuu nuori mies videollaan asiaa

      • Anonyymi

        Älä ny tollai trollaa, joku hölmö voi vielä uskoakin.


    • Anonyymi

      Harvinaisen kypsää puhetta

    • Anonyymi

      Ei tuollaista jaksa kukaan katsoa. Tee tiivistelmä pääkohdista.

      Vähän noloa vastailla itselleen, hei...

      xLiner

      • Anonyymi

        Vai miltä tää kuulostaisi:

        Kyllä puhuu nuorimies asiaa! Olen ikäni äänestänyt vihereitä, mutta seuraavissa vaaleissa äänestän kyllä persuja. Olipa etevä nuorimies.

        Heheh...

        xLiner


      • Anonyymi

        Tai:

        Olipa silmiä avaava video! En ole koskaan äänestänyt, mutta seuraavissa vaaleissa äänestän kyllä persuja. Kypsää puhetta nuorelta mieheltä.

        Öööörg....

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai:

        Olipa silmiä avaava video! En ole koskaan äänestänyt, mutta seuraavissa vaaleissa äänestän kyllä persuja. Kypsää puhetta nuorelta mieheltä.

        Öööörg....

        xLiner

        Ja taas on FBI agenttileikit menossa. Ja aikuinen ihminen vielä. Salaliitto siellä..salaliitto täällä


      • Anonyymi

        Kyllä oli kypsää puhetta nuorelta mieheltä! Äänestä persuja! Mestari pelastaa!

        🤡

        xLiner


    • Anonyymi

      Jos en ole hiljaa, hälytätkö Matti-setän ottamaan mikrofonin pois?

      • En hälytä. Mutta linkkaatko videon vasemmiston fiksuista videosarjoista? Pliis


      • Anonyymi
        Ätmelsson kirjoitti:

        En hälytä. Mutta linkkaatko videon vasemmiston fiksuista videosarjoista? Pliis

        He kykenevät kaikki puhumaan omasta puolestaan, toisin kuin Jussi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        He kykenevät kaikki puhumaan omasta puolestaan, toisin kuin Jussi.

        Jussi puhuu äänestäjien puolesta.


    • Mitään linkkiä esim vasemmisto nuorten fiksuista videosarjoista ei ole saatavilla?

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa? Täällä on vain keski-ikäisiä.

        xLiner


    • Anonyymi

      Sais opetella esittämään "asiansa" tehokkaammin, liian pitkäveteistä saman jankuttamista ilman mitään konkreettista sanottavaa ja ainaista uhriutumista niinkuin persulaisilta yleensä.

    • Missä vois kattoo videon, jossa nuori vasemmistolainen selittää maahanmuuton hyödyt tämmöselle tyhmälle? Onko semmosta olemassa?

      • Anonyymi

        Hyvä, että ymmärrät olevasi tyhmä. Voit ehkä vielä vapautua persuhörhöilyn ikeen altakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että ymmärrät olevasi tyhmä. Voit ehkä vielä vapautua persuhörhöilyn ikeen altakin.

        Kamoon tämmönen tyhmä ei kaipaa mielipiteitä vaan faktaa. I want fakta duu juu ändöstänt. Joku videosarja joka kumoaa tuon nuoren, lahjakkaan miehen puheet. Linkkiä kiitos


      • Anonyymi
        Ätmelsson kirjoitti:

        Kamoon tämmönen tyhmä ei kaipaa mielipiteitä vaan faktaa. I want fakta duu juu ändöstänt. Joku videosarja joka kumoaa tuon nuoren, lahjakkaan miehen puheet. Linkkiä kiitos

        Mitä jos listaisit konkreettisia asioita mihin haluat tietoa, normaalit ihmiset jaksaa tollasia uhriutumisvideoita katella yhtä vähän kuin muiden ätmien ruikutusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos listaisit konkreettisia asioita mihin haluat tietoa, normaalit ihmiset jaksaa tollasia uhriutumisvideoita katella yhtä vähän kuin muiden ätmien ruikutusta.

        Maahanmuuton kannattavuudesta. Voit faktojen ohessa kertoa mielipiteesi. Tämä on nyt sitä arvopohja keskustelua


      • Anonyymi
        Ätmelsson kirjoitti:

        Maahanmuuton kannattavuudesta. Voit faktojen ohessa kertoa mielipiteesi. Tämä on nyt sitä arvopohja keskustelua

        Maahanmuuttaja-termin alle menee niin Suomessa asuvat Venäläiset miljonäärit kuin Virolaiset remonttimiehetkin, sekä myös joidenkin kaipaamat thaikku- ja Filippiiniläishoitsut, heistäkö on kyse? Kyllä kait työnantajalle he ovat kannattavia kun ovat palkanneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttaja-termin alle menee niin Suomessa asuvat Venäläiset miljonäärit kuin Virolaiset remonttimiehetkin, sekä myös joidenkin kaipaamat thaikku- ja Filippiiniläishoitsut, heistäkö on kyse? Kyllä kait työnantajalle he ovat kannattavia kun ovat palkanneet.

        Miten kannattavia ne on sinulle? Tarkennetaan, että turvapaikkaa hakevasta mamusta kyse

        Terveisin ätmelsson


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kannattavia ne on sinulle? Tarkennetaan, että turvapaikkaa hakevasta mamusta kyse

        Terveisin ätmelsson

        Itselläni ei ole mitään rakennus- tai hoitofirmaa mutta jos olisi niin ehkäpä he olisivat kannattavia.

        Käytä sitten oikeaa termiä turvapaikanhakija jos sellaisista puhut, eivät ole sama asia kuitenkaan. Mutta en ole myöskään majoitusliikkeen pyörittäjä, silloinhan olisi tehnyt hyvät rajat turvapaikanhakijoiden kanssa.


    • Anonyymi

      Olipa hieno video. Olen aina äänestänyt vasemmistopuolueita mutta tästä lähtien äänestän persuja.

      t. Entinen ja nykyinen persujen äänestäjä

      • Anonyymi

        Luuletko että kukaan uskoo tollasta trollausta.


    • Anonyymi

      SDP kusetti mua!!! Ne lupas järjestää rahaa kaikille ja kaikkeen. Nyt sevis, kun katoin videon, ettei näin olekkaan. Turvapaikkashoppailijoiden rahat on pois maamme vanhuksilta!!! Voinko välittää kuluttajansuojaan?

    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE&feature=youtu.be

      Ja tuossa vielä havainnollistava esimerkki tällaisen muuttoliikkeeseen perustuvan auttamisen järkevyydestä. Esimerkki on tehty jenkkien näkökulmasta, mutta pätee yhtälailla koko maailmaan. Kertokaapa, että mikä on se kaikkein kovin pointti tuollaisessa touhussa, jollei kansanvaihtoa oteta mukaan?

      WhiteGenocide

      • Anonyymi

        Eipä käppänällä ollut mitään konkreettista saati rakentavaa sanottavaa tossakaan vaan kunhan jauhoi kulunutta mantraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä käppänällä ollut mitään konkreettista saati rakentavaa sanottavaa tossakaan vaan kunhan jauhoi kulunutta mantraa.

        Tuon paremmin ei enää voi tämän touhun järjettömyyttä selventää. Jos ei mennyt jakeluun, niin pakko se on uskoa, ettei teikäläisten päitä saa vedettyä perseistänne. Uskonkin, että päänne ja perseenne ovat yhtä, eivätkä ne edes ole kaksi erillistä ruuminosaa, jotka voisi vetämällä loitontaa toisistaan.

        WhiteGenocide


    • Anonyymi

      Mikähän olikaan noissa jotain kkkk-sivustolla heti alussa: Welcome home and white greetings... jotain tuollaista :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe