Minkälaisia miehiä ylipainoiset naiset haluaa?

Haluatteko komeita pitkiä urheilija miehiä vai samantasoisia lihavia miehiä?

27

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluatko sä ylipainoisia naisia, vai miksi tää sua kiinnostaa?

    • Anonyymi

      Mitä sulle tapahtui oikeassa kyselyiässä?

    • Hoikka, atleetti tai normi kotleetti muttei lihava.😃

      • Anonyymi

        Naisten hypergamia bongattu jälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten hypergamia bongattu jälleen.

        Miehethän ne vasta hypergamisia on , ainakin tällä palstalla.


      • Anonyymi

        ja nuorikin pitää olla mutta en ymmärrä miksi joku 15-20v nuorempi ies kiinnostuu 15-20v vanhemmista naisista niin miksi mies kiinnostuu äitinsä ikäisistä naisistaniin helpon seksinkin ymmärrän mutta en parisuhdetta niin miksi mies ei kiinnostu oman ikäisistään tai 5v nuoremmista naisista niin onkohan kehitysvammainen kun grannyistä kiinnostuu niin luulisi normaaöin miehen katsovan oman ikäisiä naisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisten hypergamia bongattu jälleen.

        Eikä ole..mies tykkää, mies on valinnut vastinkappaleensa vapaaehtoisesti. Spot.


      • Päläpälä
        Anonyymi kirjoitti:

        ja nuorikin pitää olla mutta en ymmärrä miksi joku 15-20v nuorempi ies kiinnostuu 15-20v vanhemmista naisista niin miksi mies kiinnostuu äitinsä ikäisistä naisistaniin helpon seksinkin ymmärrän mutta en parisuhdetta niin miksi mies ei kiinnostu oman ikäisistään tai 5v nuoremmista naisista niin onkohan kehitysvammainen kun grannyistä kiinnostuu niin luulisi normaaöin miehen katsovan oman ikäisiä naisia

        Mjaa- a toisille ikä on vaan numeroita.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Mjaa- a toisille ikä on vaan numeroita.

        empä ole koskaan kuullut tai nähnyt miestä joka sanoo äiti äiti toin naiseni näytille mutta se on vanhempi kuin sinä äiti ja vanhempi kuin isä mutta oon rakastunut niin äitikin kysyy miksi et oman ikäistäsi naista katso vaan mummin ikäisiä katselet


      • Anonyymi kirjoitti:

        empä ole koskaan kuullut tai nähnyt miestä joka sanoo äiti äiti toin naiseni näytille mutta se on vanhempi kuin sinä äiti ja vanhempi kuin isä mutta oon rakastunut niin äitikin kysyy miksi et oman ikäistäsi naista katso vaan mummin ikäisiä katselet

        En minäkään.😜


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        En minäkään.😜

        minkä ikäinen on miehesi äiti ja äläkä valehtele


      • Anonyymi kirjoitti:

        minkä ikäinen on miehesi äiti ja äläkä valehtele

        Yli 70v.


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Yli 70v.

        joopa joo ei hänen mummonsa edes ole noin vanha tai äiti saanut pojan 45v-55 vuotiaana niin hänen äitinsä on nuorempi kuin sinä niin luuleeko naapurit kun anoppi tulee kylään teille että on sinun lapsesi tai nuorempi sisaresi eli ou nou


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joopa joo ei hänen mummonsa edes ole noin vanha tai äiti saanut pojan 45v-55 vuotiaana niin hänen äitinsä on nuorempi kuin sinä niin luuleeko naapurit kun anoppi tulee kylään teille että on sinun lapsesi tai nuorempi sisaresi eli ou nou

        mutta nyt on mentävä nukkumaan jatketaan aamulla jos sopii eli hyvää yötä puuma


      • Anonyymi kirjoitti:

        joopa joo ei hänen mummonsa edes ole noin vanha tai äiti saanut pojan 45v-55 vuotiaana niin hänen äitinsä on nuorempi kuin sinä niin luuleeko naapurit kun anoppi tulee kylään teille että on sinun lapsesi tai nuorempi sisaresi eli ou nou

        Miehen mummut on kuolleet kauan sitten jo. Ei muista kumpaakaan, toista ole ees nähnyt ikinä. No valokuvista.

        Kyllä vain mieheni on iltatähti, tehty nelikymppisenä..onhan minunkin nuorempi syntynyt samana vuonna kun mä täytin 39.😋


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta nyt on mentävä nukkumaan jatketaan aamulla jos sopii eli hyvää yötä puuma

        Puumaksi mun mieskin mua sanoi, pink panther..☺️

        On mulla ennenkin ollut nuorempi avomies..2.5 vuotta nuorempi. Hän oli vielä teini..


      • Anonyymi
        Päläpälä kirjoitti:

        Puumaksi mun mieskin mua sanoi, pink panther..☺️

        On mulla ennenkin ollut nuorempi avomies..2.5 vuotta nuorempi. Hän oli vielä teini..

        tämä vielä ennen nukkumaan lähtöä mutta kuten laulussa eli onko miehesi vielä 11vuottakaan niin olikomiehesi vielä edes 30vuottakaan eli sinä jo seurustelit miesten kanssa kun miehesi vasta syntyi niin miksi et oman ikäisiä miehiä katso samoin miehesi oman ikäisiä naisia niin ehkä miehesi haluaa olla kuten muutkin hänen ikäisensä nuoret ehkä tapaa kavereita abc lle nytkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        tämä vielä ennen nukkumaan lähtöä mutta kuten laulussa eli onko miehesi vielä 11vuottakaan niin olikomiehesi vielä edes 30vuottakaan eli sinä jo seurustelit miesten kanssa kun miehesi vasta syntyi niin miksi et oman ikäisiä miehiä katso samoin miehesi oman ikäisiä naisia niin ehkä miehesi haluaa olla kuten muutkin hänen ikäisensä nuoret ehkä tapaa kavereita abc lle nytkin

        Nykyinen on 8v 8 kk nuorempi. Aikuinen oli kun tavattiin..reilu parikymppinen poitsu.😃

        Tuo yks exä oli 19 vai 18 kun alettiin kulkee yhdessä. Ajokorttikin oli jo ajettuna..Aikuinen sekin, ei sakkolihaa...

        Hyvät yöt!!😃


      • Päläpälä kirjoitti:

        Nykyinen on 8v 8 kk nuorempi. Aikuinen oli kun tavattiin..reilu parikymppinen poitsu.😃

        Tuo yks exä oli 19 vai 18 kun alettiin kulkee yhdessä. Ajokorttikin oli jo ajettuna..Aikuinen sekin, ei sakkolihaa...

        Hyvät yöt!!😃

        Ei tuo ole kuin ikäisensä nuoret ollu koskaan..nukkuu meitin vuoteessa jo. Eikä hingua mihkään abikselle, seksuaaliset aktiviteetit pisti rennoksi..

        Ja ei palata aamulla asiaan, menoa..öitä.😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja nuorikin pitää olla mutta en ymmärrä miksi joku 15-20v nuorempi ies kiinnostuu 15-20v vanhemmista naisista niin miksi mies kiinnostuu äitinsä ikäisistä naisistaniin helpon seksinkin ymmärrän mutta en parisuhdetta niin miksi mies ei kiinnostu oman ikäisistään tai 5v nuoremmista naisista niin onkohan kehitysvammainen kun grannyistä kiinnostuu niin luulisi normaaöin miehen katsovan oman ikäisiä naisia

        Suomessa on runsaasti yh-äitien alistamia miehiä, joiden käsitys ihmissuhteista on vääristynyt. Sellaiset miehet voivat hyvinkin ajatella, että ikääntynyt, äitinsä kaltainen nainen voi olla normaalia suhteen toisena osapuolena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on runsaasti yh-äitien alistamia miehiä, joiden käsitys ihmissuhteista on vääristynyt. Sellaiset miehet voivat hyvinkin ajatella, että ikääntynyt, äitinsä kaltainen nainen voi olla normaalia suhteen toisena osapuolena.

        Ei ikäeron tarvi olla mikään maaginen alistus farssi. Kaikille ikä ei vaan merkkaa mitään.


    • Anonyymi

      Tinderiä paljon käyttäneenä urheilijamiehenä voin kertoa, että kovin usein ylipainoiset naiset yrittää minua, en tiedä mitä he luulevat että meillä olisi yhteistä..

      • Miten ne voivat Tinderissä yrittää sinua? Kun eikös Tinder toimi niin, että toista voi yrittää ja laittaa esim. viestiä vasta siinä tapauksessa, että se toinenkin osapuoli on "tykännyt" omasta profiilista? Eli onko sua kuitenkin kiinnostanut ne ylipainoiset sen verran, että olet pyyhkäissyt oikealle?


      • Anonyymi

        Jaaha Esa! Mene nukkuu


    • Anonyymi

      Kyllä pullukat yrittää meitä normipainoisia.

    • Anonyymi

      Itseäni pitemmät.
      Jos on laiha ja lyhyt mies tuntee olevansa enemmän itse mies kuin se jonka seuras olet.
      Koska minua jo luullaan enemmän miehen näköiseksi kun iso nainen olen leveydeltä.
      Se on hyvin kiusallista.. :(
      Jos mies on pitkä ja pullea ei se haittaisi niinkään koska tuntee ittensä jotenki naiselliseksi.
      (minua ei se haittaisi jos luullaan homoksi mutta ajatellen sitä toisa osapuoltakin samalla)

    • Anonyymi

      Naisten kuuluu haluta vain meitä rumia ätmejä.

      Kaisanoasaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe