Kaikki miehet ovat alkaneet tympiä

Anonyymi

Kun tarkemmin katsoo, kaikki kakslahkeiset ovat samanlaisia tallustajia.

Kenessäkään ei ole mitään positiivista poikkeamaa tai että joku olisi erikoisella tavalla edukseen.

Miehet ovat turhia. Näkymässä ei ole mitään hyvää tai puoleensavetävää.

102

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuolla asenteella set saa kikkeliä.

      • Anonyymi

        Se on turha laite. Muinaisjäänne jostain häntäluun osasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on turha laite. Muinaisjäänne jostain häntäluun osasta.

        Kumpi oli ensin..Muna vai mies? Ikuisuuskysymyksiä🙄

        Mua tympii herätä tähän aikaan yöstä, kun huvittais tehdä pientä remppaa, vaan ei vöi kö myyt nykkyy...ttu.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kumpi oli ensin..Muna vai mies? Ikuisuuskysymyksiä🙄

        Mua tympii herätä tähän aikaan yöstä, kun huvittais tehdä pientä remppaa, vaan ei vöi kö myyt nykkyy...ttu.

        Ensin oli kana joka muni munan josta tuli mies joka keksi kysyä tyhmiä.

        Jep.

        Ja sitten tuli pääsiäinen ..


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Kumpi oli ensin..Muna vai mies? Ikuisuuskysymyksiä🙄

        Mua tympii herätä tähän aikaan yöstä, kun huvittais tehdä pientä remppaa, vaan ei vöi kö myyt nykkyy...ttu.

        No johan. Sinäkii siinä aamuvirkku...

        Aloita vaan jo vasaroimaan. Ei siellä kukaan nuku kun on täysikuukin. Hereillä ne on.
        Ja jos joku mies nyt sattuu nakutteluun heräämään ni ei kait haittaakaan.

        Tietääpähän sekin, mitä on ero.


      • Wwuwuw
        Anonyymi kirjoitti:

        No johan. Sinäkii siinä aamuvirkku...

        Aloita vaan jo vasaroimaan. Ei siellä kukaan nuku kun on täysikuukin. Hereillä ne on.
        Ja jos joku mies nyt sattuu nakutteluun heräämään ni ei kait haittaakaan.

        Tietääpähän sekin, mitä on ero.

        Ai on täysikuu..No ihmekös tässä kekkelehdin...AAAuuuuu..sisäinen suteni heräilee..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ai on täysikuu..No ihmekös tässä kekkelehdin...AAAuuuuu..sisäinen suteni heräilee..

        Kissakin nukkuu..ja musta aukko näytti hymyilevän. Näitkö?


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Ai on täysikuu..No ihmekös tässä kekkelehdin...AAAuuuuu..sisäinen suteni heräilee..

        On, hyvinkin pyöreä. Idän ja etelän välisellä taivaalla.

        Pääsiäinen on aina täydenkuun aikaan.



      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kumpi oli ensin..Muna vai mies? Ikuisuuskysymyksiä🙄

        Mua tympii herätä tähän aikaan yöstä, kun huvittais tehdä pientä remppaa, vaan ei vöi kö myyt nykkyy...ttu.

        Anna seksi, minä myslimi.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Anna seksi, minä myslimi.

        Mitä te tähän aikaan valvotte ja kirjottelette pöljyyksiä..Ootteko te ihan huljuja kaikki?

        Isken pääni tyynyyn.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mitä te tähän aikaan valvotte ja kirjottelette pöljyyksiä..Ootteko te ihan huljuja kaikki?

        Isken pääni tyynyyn.

        Joku myslimiterroristi iski mielikuvitusmaahan.. ja taas kylen pitäisi imeä Cartmanin palleja..Aika homoa..sano.


      • Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

        Mitä te tähän aikaan valvotte ja kirjottelette pöljyyksiä..Ootteko te ihan huljuja kaikki?

        Isken pääni tyynyyn.

        Odota minä lukea myslipaketista ohje. Kun mysli mene vanhaksi pyhäsä sodasa muroja vasta, hän saa raiskata 79 lapsi mysli.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Kumpi oli ensin..Muna vai mies? Ikuisuuskysymyksiä🙄

        Mua tympii herätä tähän aikaan yöstä, kun huvittais tehdä pientä remppaa, vaan ei vöi kö myyt nykkyy...ttu.

        Jos yöllä herää remontoinnin himoon niin voi vaikka aloittaa tapettien irroittamisella se on sellaista hiljaista puuhastelua.


    • Anonyymi

      Eipä ole tarkoituskaan.

      • Miehellä vai?


    • Anonyymi

      Miehillä on vain tympeitä ja kulahtaneita kasvoja. Missä on miesten iloisuus ja valovoimaisuus?

      Mitään nuivaketta jaksa edes katsella. Tulee olo kuin olisi keskellä kirkasta päivää jossain arkistossa töissä kun törmää haalistuneeseen mieheen.

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta naisetkaan.


    • Anonyymi

      Miksei kiinnitetä huomiota peruspositiiviseen ilmeeseen ja iloisuuteen?

      En mä jaksa katella mitään petolinnun p.rsettä.

    • Anonyymi

      Tänäänkin kattelin miesten naamoja ja kaikki norsun v.tulla vaikka pääsiäinen.

      • Mistähän kyseimen sana tulee..pääsiäinen.


    • Naiset ovat kauniita. Katsele sitten heitä.

      Itse kyllä ihailen suunnattomasti miesten erilaisuudesta.

      Ja jokainen on tärkeä.

      • Anonyymi

        mutta sinä oletkin heteronainen ja tykkäät miehistä niin aloittaja on lesbo tai mies aloittaja niin transvestiittejakin on


      • Anonyymi

        Naiset ovat kyllä kauniimpia, mutta en pidä heistäkään.

        Mitä erilaista miehissä on?
        Ei tähän vaikuta tärkeys vaan tympeys ja tylsyys.

        Miehet eivät näytä itsestään enää parhaita puoliaan. He ovat samaa massaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat kyllä kauniimpia, mutta en pidä heistäkään.

        Mitä erilaista miehissä on?
        Ei tähän vaikuta tärkeys vaan tympeys ja tylsyys.

        Miehet eivät näytä itsestään enää parhaita puoliaan. He ovat samaa massaa.

        Olet sairastunut tautiin nimeltä kyynisyys ja kyllästyneisyys.

        Antaa pään huilata väillä. ÄLÄ ajattele miehiä. Ei varsinkaan sitä, mitä he ovat edustaneet, mitä heidän tulisi edustaa tai miltä sinusta tuntuu.

        Pitää keskittyä omaan elämään välillä.

        (tässä yhteydessä on turha kertoa, miksi miehet ovat erilaisia)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat kyllä kauniimpia, mutta en pidä heistäkään.

        Mitä erilaista miehissä on?
        Ei tähän vaikuta tärkeys vaan tympeys ja tylsyys.

        Miehet eivät näytä itsestään enää parhaita puoliaan. He ovat samaa massaa.

        Voisitko olla aseksuaali? Tai viehättynyt joistain muista asioista kuin ihmisistä?


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Voisitko olla aseksuaali? Tai viehättynyt joistain muista asioista kuin ihmisistä?

        Vielä minä olen oy ab seksuaali, joka on viehättynyt vaarin kaappikellosta. Just...joo.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Olet sairastunut tautiin nimeltä kyynisyys ja kyllästyneisyys.

        Antaa pään huilata väillä. ÄLÄ ajattele miehiä. Ei varsinkaan sitä, mitä he ovat edustaneet, mitä heidän tulisi edustaa tai miltä sinusta tuntuu.

        Pitää keskittyä omaan elämään välillä.

        (tässä yhteydessä on turha kertoa, miksi miehet ovat erilaisia)

        Miten se onnistuu? Helppo se on sanoa, älä ajattele miehiä, mutta miten se tehdään?

        Kyllä minua tympii ja aika radikaalisti. Voisin melkein sanoa, että muutama "huippuyksilö" on pilannut minut.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Olet sairastunut tautiin nimeltä kyynisyys ja kyllästyneisyys.

        Antaa pään huilata väillä. ÄLÄ ajattele miehiä. Ei varsinkaan sitä, mitä he ovat edustaneet, mitä heidän tulisi edustaa tai miltä sinusta tuntuu.

        Pitää keskittyä omaan elämään välillä.

        (tässä yhteydessä on turha kertoa, miksi miehet ovat erilaisia)

        Näen tällä hetkellä jokaisen miehen äääshoulina.

        Olkoonkin pääsiäinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se onnistuu? Helppo se on sanoa, älä ajattele miehiä, mutta miten se tehdään?

        Kyllä minua tympii ja aika radikaalisti. Voisin melkein sanoa, että muutama "huippuyksilö" on pilannut minut.

        Välillä on hyvä elää vain omia tarpeita ajatellen. Mennä hiljaisuuteen. Työnnettävä järjestälmällisesti stressitekijät pois mielestä. Hoidettava ainoastaan sellaiset asiat, jotka ovat vastuullasi tai tärkeitä.

        Kohdella itseään kauniisti. Parantaa itsensä.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Välillä on hyvä elää vain omia tarpeita ajatellen. Mennä hiljaisuuteen. Työnnettävä järjestälmällisesti stressitekijät pois mielestä. Hoidettava ainoastaan sellaiset asiat, jotka ovat vastuullasi tai tärkeitä.

        Kohdella itseään kauniisti. Parantaa itsensä.

        En saa koskaan mitään hyvää, pelkkää p.skaa niskaan...

        Pelkkiä nilkkejä, jotka tulevat vastaan.

        Ihmisen pitäisi saada hyvä olo jostain tai käy näin.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Välillä on hyvä elää vain omia tarpeita ajatellen. Mennä hiljaisuuteen. Työnnettävä järjestälmällisesti stressitekijät pois mielestä. Hoidettava ainoastaan sellaiset asiat, jotka ovat vastuullasi tai tärkeitä.

        Kohdella itseään kauniisti. Parantaa itsensä.

        Hakeudun erakkonunnaksi.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Välillä on hyvä elää vain omia tarpeita ajatellen. Mennä hiljaisuuteen. Työnnettävä järjestälmällisesti stressitekijät pois mielestä. Hoidettava ainoastaan sellaiset asiat, jotka ovat vastuullasi tai tärkeitä.

        Kohdella itseään kauniisti. Parantaa itsensä.

        Luotto on mennyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näen tällä hetkellä jokaisen miehen äääshoulina.

        Olkoonkin pääsiäinen.

        Koko miessukupuoli ei ole syyllinen siihen, mitä muutama valioyksilö on tehnyt.

        Vaikka olisit pettynyt, vihainen, kohtuuton ei tarvitse olla. Sen verran voit olla rehellinen itsellesi.

        Älä ajattele miehiä siinä tarkoituksessa, mihin olet heitä aiemmin käyttänyt tai tarvinnut . Jokaisella heillä on paljon merkittävämpi arvo, mitä muuta he voisivat olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luotto on mennyt.

        Minä o-lin maailman kiltein ihminen,

        en ole enää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luotto on mennyt.

        Älä piehtoroi tuskassasi. Pidät kynsin hampain siitä kiinni. Laske se irti.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Koko miessukupuoli ei ole syyllinen siihen, mitä muutama valioyksilö on tehnyt.

        Vaikka olisit pettynyt, vihainen, kohtuuton ei tarvitse olla. Sen verran voit olla rehellinen itsellesi.

        Älä ajattele miehiä siinä tarkoituksessa, mihin olet heitä aiemmin käyttänyt tai tarvinnut . Jokaisella heillä on paljon merkittävämpi arvo, mitä muuta he voisivat olla.

        Jos vain pystyn, laitan heidät hetkeksi piippuhyllylle.

        Mutta saamari, niihin törmää joka päivä.

        Väistyisivät tieltäni, että ihminen voi olla vapaasti ja katsella vaikka pajunkissoja.

        Pääsiäisen aforismi: " Ajattele, jos jokainen

        pajunkissa osaisi kehrätä,


        silloin tyytyväinen hyrinä täyttäisi elämän."

        No, siihen on hyvä lopettaa.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Älä piehtoroi tuskassasi. Pidät kynsin hampain siitä kiinni. Laske se irti.

        Lasken lasken!

        Hei... kiitos neuvoista...
        ja kun kuuntelit..

        Ei se ollukaan niin helppo, se ero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos vain pystyn, laitan heidät hetkeksi piippuhyllylle.

        Mutta saamari, niihin törmää joka päivä.

        Väistyisivät tieltäni, että ihminen voi olla vapaasti ja katsella vaikka pajunkissoja.

        Pääsiäisen aforismi: " Ajattele, jos jokainen

        pajunkissa osaisi kehrätä,


        silloin tyytyväinen hyrinä täyttäisi elämän."

        No, siihen on hyvä lopettaa.

        Älä viitsi uhriutua. Eikä tuo ole kiltteydestä luopumista. Kompuroit vaan kostonhimoisen noidan kuoppaan.

        Olet liian hyvä moiseen :)

        Anna vain ajan kulua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lasken lasken!

        Hei... kiitos neuvoista...
        ja kun kuuntelit..

        Ei se ollukaan niin helppo, se ero.

        Eihän ne koskaan ole :(

        (vaikka niin haluamme uskotella itsellemme. Mutta)

        Puoli vuotta menee nopeasti. Sitten on helpompaa. *halaa*


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Eihän ne koskaan ole :(

        (vaikka niin haluamme uskotella itsellemme. Mutta)

        Puoli vuotta menee nopeasti. Sitten on helpompaa. *halaa*

        Höh... *niisk*

        :'(

        Ei vaan aina jaksa. Tätä kaikkea.

        Noh, hyvää yötä sinulle punaturkki...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höh... *niisk*

        :'(

        Ei vaan aina jaksa. Tätä kaikkea.

        Noh, hyvää yötä sinulle punaturkki...

        Voi sinnuu pieni mussukka.

        Itkeminen on parempi, kuin vihaaminen. Vihalla vain kannattelet (sitä toista). Etkä unohda.

        Itkeminen on luopumista. Se meidän kaikkien on joskus osattava tehdä. Jos meinataan pysyä jotenkin järjissään.

        Kyllä sinä selviät.

        Hyvää yötä, pikkuinen. *paijaa pientä*


      • Reipas tyttö.

        Huomenna kirjoita se pois. Mitä tunsit ja tunnet.

        Ja sitten itket taas. Jos itku ei tule, otat piikkimaton käyttöösi ja meditoit. Niin pitkään, että se tulee.

        Ja sitten kirjoitat taas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näen tällä hetkellä jokaisen miehen äääshoulina.

        Olkoonkin pääsiäinen.

        Telkkarista tulee South Park. Kato sitä..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Telkkarista tulee South Park. Kato sitä..

        Kylen pitäisi imeä Cartmanin palleja... koska haltia, joka näyttää kylläkin menninkäiseltä, onkin olemassa..

        Miälenkiintoista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se onnistuu? Helppo se on sanoa, älä ajattele miehiä, mutta miten se tehdään?

        Kyllä minua tympii ja aika radikaalisti. Voisin melkein sanoa, että muutama "huippuyksilö" on pilannut minut.

        Jep. Kyllä mullakin pari "valionaista" sai aikoinaan menettämään luoton naissukupuoleen.
        Mutta eihän asia niin ole, ei koko naissukupuoli ole syyllinen näiden parin naissankarin toimiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höh... *niisk*

        :'(

        Ei vaan aina jaksa. Tätä kaikkea.

        Noh, hyvää yötä sinulle punaturkki...

        En heti tajunnut mistä on kyse kun puskista kirjoitat. Voimia.


    • Anonyymi

      Hei ap.
      Naisista voi sanoo samaa ja en itte jaksa semmosta peruspositiivisuutta ja iloisuutta = teennäistä.

      • Anonyymi

        Enkä minä jos mies näyttääkin jo m.lkvistilta jäärältä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä minä jos mies näyttääkin jo m.lkvistilta jäärältä.

        Rupea homoemoksi. Homoilla on aina hauskempaa.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Rupea homoemoksi. Homoilla on aina hauskempaa.

        Homoemo? Täytyy harkita.


    • Anonyymi

      Selvästi aloittajan joka on nainen oma hormonitaso ja menneet kokemukset ovat tuottaneet yhdessä lohduttoman tulevaisuudennäkymän. Hän haluaa kanssasisarten tuke omille ajatuksilleen ihmiskunnan toisen sukupuolen halveksimiseksi. Ainut asia jota hän ei kerro on oma ylipaino, korkea ikä ja se ettei ole helppoa lähestyä tutun kylän miehiä sen kolmannen eroon johtaneen suhteen kautta.

      • Anonyymi

        Palstalla on halveksittyu kylläkin naiset maanrakoon, jotta muistetaanpa se.

        Nyt on miesten aika kuulla oikea kunniansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on halveksittyu kylläkin naiset maanrakoon, jotta muistetaanpa se.

        Nyt on miesten aika kuulla oikea kunniansa.

        Ja mikähän se olisi ja minkä vuoksi?
        Suurin osa pariutuvista miehistä elää tälläkin hetkellä parisuhteessa jossa nainen heidät hyväksyy?
        Haukkukaa itseänne jos olette alkaneet seurustelemaan epäkelvon ihmisen kanssa, olkoon kysymys miehestä tai naisesta.
        Missä on se oma vastuu omasta elämästä, ääliöt!

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on halveksittyu kylläkin naiset maanrakoon, jotta muistetaanpa se.

        Nyt on miesten aika kuulla oikea kunniansa.

        Ai kyse olikin nalkuttamisesta. Nalkuta vaan, kyllä me kestetään. Anna tulla kaiken ulos, niin vapaudut edes vähän piinastasi.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Ai kyse olikin nalkuttamisesta. Nalkuta vaan, kyllä me kestetään. Anna tulla kaiken ulos, niin vapaudut edes vähän piinastasi.

        Et parannellut osakkeitasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et parannellut osakkeitasi.

        Kunhan kaivan verta nenästä. Miksi et käytä nimimerkkiäsi? Kaikki täällä muutenkin tunnistaa toisensa.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Kunhan kaivan verta nenästä. Miksi et käytä nimimerkkiäsi? Kaikki täällä muutenkin tunnistaa toisensa.

        Minua ei kyllä tästä tunnista. Ja on päiviä kun ihminen haluaa puhua viltin alta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei kyllä tästä tunnista. Ja on päiviä kun ihminen haluaa puhua viltin alta..

        Höpö höpö, kaikki tunnistaa. Mutta saa sitä viltinkin alta kirjoitella.


      • Anonyymi
        Vihertäjä kirjoitti:

        Höpö höpö, kaikki tunnistaa. Mutta saa sitä viltinkin alta kirjoitella.

        Minä en tunnista! Kerro heti kuka hän on!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tunnista! Kerro heti kuka hän on!

        En sano sitä ääneen. Kaikilla on oikeus kirjoittaa puskista.


    • Anonyymi

      Misspönttöpääkö se siellä anona kirjoittelee? Voi sentään, elämä on vaikeaa.

      • Anonyymi

        En se minä ole! Se oli Pirkka.


    • Anonyymi

      sit ku tulee(tympäätymiseen)ikään on ihan HELVETIN sama-mut nyurna sukuu jatkettava on!!!se seksi on on niin jo muisto??kuha pikkarisa jalkaan ...saa.hehhhei.tulloo se viel teillekkin....VASTAAN!

    • Anonyymi

      Mutta ovathan ne hyviä valehtelemaan, lupaamaan tyhjiä, karttamaan vastuuta, itserakkaudessa ihan todella hyviä ja arvostelemaan muiden ulkonäköä.
      Harva mies pystyy aidosti olemaan ystävä tai kunnollinen puoliso.
      Miehet ovat enimmäkseen tympeitä, irstaita, huumorintajuttomia valittajia.

      • Anonyymi

        Joo ja päsmäreitä. Ihme maailman omistajat.


    • Toisaalta lähes kaikki naiset ovat nykyään kaksilahkeisia.

      • Miksi hihoissa on suut?

        Tähän kellonaikaan sopiva kysymys.


    • Anonyymi

      Alottelija minä satun olemaan hymyileva mies, älä yleistä k.rppa. 👎.

      • Anonyymi

        Yritä pitää se.


      • Anonyymi

        Se hymykin hyytyi jo ennen lauseen loppua ilkeäksi virneeksi.


    • Anonyymi

      Näin käy kun nainen putoaa pelimiesten ja Chadien kullikarusellista, ja hänestä tulee juoksunsa juossut nainen. Tämä käänteinen psykologia tehoaa varmastikin johonkin alistuvaan aisuriin, joka haluaa todistaa aloittajalle että hyviä miehiä on olemassa.

      • Olen minäkin jo juoksuni juossut, vaikka välillä on käynyt mielessä josko alkaisi lenkkeilemään...ei ihan juoksemaan, mutta hölkkäämään..tai edes laukkaamaan.


    • Anonyymi

      Aivotkin loppuvat joskus aikoinaan sitten... minua kun jäi vähän harmittamaan että jos olisin sanonut jotain ikävää, ei sinänsä pahaa loukkaavaakaan, mutta.... selvitetty sitten, olen aika empaattinen ja äärimmäisen hengenvaarallinen myös :D

    • Anonyymi

      Kun on kkk;kin on pelkästään poliittinen järjestö joka hoitaa valkoisen miehen etuja maailmanlaajuisestikin.

      Eli puoluekin on.

    • Anonyymi

      Jos olet poliisi niin laki todella määrää poistumaan palstalta jos et tunnusta olevasi poiisi.

    • Anonyymi

      Just kun nainen eilen sanoi että haluaa seurustella. Ei naiset voi elää ilman miestä kun talvirenkaat pitää vaihtaa niinkukas ne vaihtaa ei naisella ole voimia vääntää pultteja auki. Korjaamollakin mies vaihtaa ne renkaat tai sitten joku naisen panokumppani.

      • Luulen silti olevani nainen, vaikka vaihdan itse autoni renkaat 😯


      • Ei kai niitä pultteja käsivoimin tarvi avata. Kropan painollahan se alkuavaus tehdään, eikä siihen paljon painoa tarvi. Tahdosta se on kiinni osaako ne renkaat vaihtaa, ei sukupuolesta.


    • Eikö Harmaaritari ole tarjoutunut vaihtamaan Pönttiksen Mersun rattaita?

      • Toki jos siviielämässä tuntisimme ja sitä vailla misspönttis olisi niin kyllä ne rattaat vaihtuisi mersuunkin. Luonnollisesti odottaisin lämmintä kuppia kahvia ja sen kylkeen pullaa ikäänkuin vaihtarina suoritetusta työstä niin ei tulisi sitten hyväksikäytetty olo.


    • Anonyymi

      Muinaisjäänne kuin lepakkopaita?

    • No höh, nyt tuntuu tuolta, mutta kumma kyllä yksikin päinvastainen miesolento voi palauttaa uskon hyviin miehiin. 👍

      Voimia Pönttis. *haliruttaus*🦋

    • Anonyymi

      Ei kannata asettaa miehen viaksi kaikkea sitä mitä itse on mieheltä odottanut ja joutunut pettymään.

      Mielestäni tuo koko suhde ei alkanut kovin tunnepitoisesti, jalat alta meiningillä.
      On selvää ettei yhteinen aika ole tuonut me yhteenkuuluvuutta jos naisen tai miehen tulee analysoida liikaa vastapuolta. Muistan vain sen miten miehen tulisi heti mennä ostamaan tamponeja ja tehdä kaikkea muuta mitä nainen haluaa. Miehen mielipidettä ei ilmeisesti tarvitse edes kysyä tai muuten huomioida?

      Kyllä ne naiset pitää soutaa takaisin rannalle jotka eivät itse saa ostettua tamponejaan kaupasta.
      Ei sellaiset mahdu elämän veneeseen pitkälle purjehdusmatkalle.
      Vakituisessa parisuhteessa oleville sillä ei ole merkitystä mutta seurusteluvaiheessa ennenkuulumatonta. Nainen ei ole antanut vielä tussua mutta miehen pitäisi ostaa jotain sinne tungettavaa? Miestä ei kannata alkaa määräilemään jos ei ole edes vielä seksiä saanut. Hieman liian varhainen aika komenteluun:)

      Mutta minkä sille mahtaa jos naisista olisi tullut Kersantti Karoliinoja rättisulkeisineen.
      https://www.youtube.com/watch?v=0vwAkRJ1DzE

      AsianVierestä

      • "Ei kannata asettaa miehen viaksi kaikkea sitä mitä itse on mieheltä odottanut ja joutunut pettymään. "

        Tuo on aivan totta. Minä luulen että aika usein seurusteluvaiheessa muodostuu ongelmaksi se että nainen saattaa ajatella miehen tykkäävän samankaltaisista asioista kuin mistä naiset itse tykkäävät, kuten esim. yllätyksistä. Nainen voi olla ihan innoissaan jos/kun ihana adonis järkkää yllärinä viikonloppumatkan lontooseen, ihana yllätys ja mahtava viikonloppu. No entäs sitten toisinpäin kun nainen alkaa toimimaan seremoniamestarina? Hän järkkää jotain omasta mielestään huippukivaa yhteistä tekemistä viikonlopuksi ja kertoo siitä miehelle perjantai-iltana, "huomenna lähdetäänkin tuonne". No joo mutta kun mies oli sopinut kaverinsa kanssa että laittavat sen kaverin kesäautoa kondikseen sinä viikonloppuna, kaljat ja makkaratkin jo hankittuna.

        Nainen tietysti suuttuu kun hänen yllätys ei sitten tuotakaan välitöntä ihastuksen huokailua mieheltä. Sitten kun mies kuitenkin on saatu väkipakolla yllätyksestä nauttimaan eikä huokailua vieläkään kuulu nainen suuttuu lisää. Ja lisää. Ja lisää. Loppupelissä käsissä on katastrofi vaikka se olisi ollut hyvin vältettävissä jos naisella olisi yhtään hajua miehisestä aivotoiminnasta, silloin hommat voitaisiin sopia hyvissä ajoin etukäteen ilman ylläreitä joitka yleensä sotkee kaiken muun tehokkaasti.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        "Ei kannata asettaa miehen viaksi kaikkea sitä mitä itse on mieheltä odottanut ja joutunut pettymään. "

        Tuo on aivan totta. Minä luulen että aika usein seurusteluvaiheessa muodostuu ongelmaksi se että nainen saattaa ajatella miehen tykkäävän samankaltaisista asioista kuin mistä naiset itse tykkäävät, kuten esim. yllätyksistä. Nainen voi olla ihan innoissaan jos/kun ihana adonis järkkää yllärinä viikonloppumatkan lontooseen, ihana yllätys ja mahtava viikonloppu. No entäs sitten toisinpäin kun nainen alkaa toimimaan seremoniamestarina? Hän järkkää jotain omasta mielestään huippukivaa yhteistä tekemistä viikonlopuksi ja kertoo siitä miehelle perjantai-iltana, "huomenna lähdetäänkin tuonne". No joo mutta kun mies oli sopinut kaverinsa kanssa että laittavat sen kaverin kesäautoa kondikseen sinä viikonloppuna, kaljat ja makkaratkin jo hankittuna.

        Nainen tietysti suuttuu kun hänen yllätys ei sitten tuotakaan välitöntä ihastuksen huokailua mieheltä. Sitten kun mies kuitenkin on saatu väkipakolla yllätyksestä nauttimaan eikä huokailua vieläkään kuulu nainen suuttuu lisää. Ja lisää. Ja lisää. Loppupelissä käsissä on katastrofi vaikka se olisi ollut hyvin vältettävissä jos naisella olisi yhtään hajua miehisestä aivotoiminnasta, silloin hommat voitaisiin sopia hyvissä ajoin etukäteen ilman ylläreitä joitka yleensä sotkee kaiken muun tehokkaasti.

        Toivottavasti miesparka ei ole saanut traumoja joita ei pystyisi käsittelemään. Jokaisesta suhteesta kuitenkin tulisi jäädä jotain hyvää, vaikka iloinen mieli ajatuksella et tulipahan koettua tuokin.
        Selvisi hengissä naisen järjestämästä karusellista jossa mies pyörii pikkusormen ympärillä kunnes linkoutuu ulkokehältä, ei paha, vaikka pää on raukalla varmaan aika sekaisin:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti miesparka ei ole saanut traumoja joita ei pystyisi käsittelemään. Jokaisesta suhteesta kuitenkin tulisi jäädä jotain hyvää, vaikka iloinen mieli ajatuksella et tulipahan koettua tuokin.
        Selvisi hengissä naisen järjestämästä karusellista jossa mies pyörii pikkusormen ympärillä kunnes linkoutuu ulkokehältä, ei paha, vaikka pää on raukalla varmaan aika sekaisin:)

        AsianVierestä

        Kyllä varmaan jotain hyvääkin seuraa, ainakin hyvää oppia ja ymmärrystä naisista ja toki mies sitä kertynytttä henkistä pääomaa sitten ajan myötä oppii arvostamaan.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Ei kannata asettaa miehen viaksi kaikkea sitä mitä itse on mieheltä odottanut ja joutunut pettymään. "

        Tuo on aivan totta. Minä luulen että aika usein seurusteluvaiheessa muodostuu ongelmaksi se että nainen saattaa ajatella miehen tykkäävän samankaltaisista asioista kuin mistä naiset itse tykkäävät, kuten esim. yllätyksistä. Nainen voi olla ihan innoissaan jos/kun ihana adonis järkkää yllärinä viikonloppumatkan lontooseen, ihana yllätys ja mahtava viikonloppu. No entäs sitten toisinpäin kun nainen alkaa toimimaan seremoniamestarina? Hän järkkää jotain omasta mielestään huippukivaa yhteistä tekemistä viikonlopuksi ja kertoo siitä miehelle perjantai-iltana, "huomenna lähdetäänkin tuonne". No joo mutta kun mies oli sopinut kaverinsa kanssa että laittavat sen kaverin kesäautoa kondikseen sinä viikonloppuna, kaljat ja makkaratkin jo hankittuna.

        Nainen tietysti suuttuu kun hänen yllätys ei sitten tuotakaan välitöntä ihastuksen huokailua mieheltä. Sitten kun mies kuitenkin on saatu väkipakolla yllätyksestä nauttimaan eikä huokailua vieläkään kuulu nainen suuttuu lisää. Ja lisää. Ja lisää. Loppupelissä käsissä on katastrofi vaikka se olisi ollut hyvin vältettävissä jos naisella olisi yhtään hajua miehisestä aivotoiminnasta, silloin hommat voitaisiin sopia hyvissä ajoin etukäteen ilman ylläreitä joitka yleensä sotkee kaiken muun tehokkaasti.

        Iskin peukun, mutta unohdit myös yhden asian. Miehet olemme idiootteja. Siksi kannattaa opetella vähän ymmärtämään naistenkin järjen juoksua.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Iskin peukun, mutta unohdit myös yhden asian. Miehet olemme idiootteja. Siksi kannattaa opetella vähän ymmärtämään naistenkin järjen juoksua.

        Joo, kai me ollaan ja kai sitä pitäisi mutta mutta. Itse esim. olen joutunut tilanteeseen jossa nainen ilmoittaa haluavansa lähteä syömään paikkakunnan hienoimpaan ravintolaan, tämä tapahtui n. 2h siitä kun oli syöty niin eihän siitä mitään tullut muuta kuin sanomista sitten, Ehkä minun olisi pitänyt ymmärtää että asia on naiselle tärkeä, enemmän kokemus kuin pelkkä vatsan täyttö mutta minä taas en nähnyt mitään järkeä siinä että kun vatsa on jo valmiiksi täynnä että sitä pitäisi lähteä täyttämään lisää, lisäksi kun tuon ilmoituksen että tahtoo sinne vähän hienompaan paikkaan olisi ihan hyvin voinut tehdä ennen sitä aiempaa syömistä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, kai me ollaan ja kai sitä pitäisi mutta mutta. Itse esim. olen joutunut tilanteeseen jossa nainen ilmoittaa haluavansa lähteä syömään paikkakunnan hienoimpaan ravintolaan, tämä tapahtui n. 2h siitä kun oli syöty niin eihän siitä mitään tullut muuta kuin sanomista sitten, Ehkä minun olisi pitänyt ymmärtää että asia on naiselle tärkeä, enemmän kokemus kuin pelkkä vatsan täyttö mutta minä taas en nähnyt mitään järkeä siinä että kun vatsa on jo valmiiksi täynnä että sitä pitäisi lähteä täyttämään lisää, lisäksi kun tuon ilmoituksen että tahtoo sinne vähän hienompaan paikkaan olisi ihan hyvin voinut tehdä ennen sitä aiempaa syömistä.

        Pakko myöntää että tuttu tilanne. Kun sanoin että katso minun vatsaa, sinne ei mahdu muruakaan, niin silloin oli piru irti.


    • Anonyymi

      Pönttiksen mieliala kääntyilee kuin tuuliviiri. Joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa. En tarkoita tässä Janne Katajaa.

      • Anonyymi

        Pönttis on vaikea seurustelukumppani ja kiukutteleva prinsessa.

        Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      Höps! Onhan niissä eroja! Tällaisia mielikuvia aikaan saavat

      https://c.wallhere.com/photos/a9/79/animals_horse_Dark_Horse-83344.jpg!d

      eroavat kyllä tällaisista

      https://image.shutterstock.com/image-photo/giant-centipede-isolated-on-white-260nw-794990584.jpg

      xLiner


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuo keskimmäinen varmaan on homoheppa :D

        Kuis niin? Onko liian komea :)

        xL


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuis niin? Onko liian komea :)

        xL

        On tällännyt harjansa aika epäilyttästi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on ihan luonnostaan noin komee harja...

        https://s1.r29static.com//bin/entry/7b5/720x864,85/1887200/image.webp

        🤤

        xL

        Tuon(kin) perusteella te naiset olette aika helppoja huijattavia, että erota aitoa feikistä, ette sitten millään :D


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Tuon(kin) perusteella te naiset olette aika helppoja huijattavia, että erota aitoa feikistä, ette sitten millään :D

        Paraskin... itse fanittaa pelkkiä tyrkkyjä pakkeloituja silikoni-, botox-, täyteaine-, huume- ja peroksidibimboja. Jos Momoan hiusten latvoja nyt on vähän vaalennettu, niin voi-voi :)

        Tästä vähän vielä:

        https://i.pinimg.com/originals/03/fa/e3/03fae3c0f3b730ac864a71e4965348f4.jpg

        On se vaan hyvän näköinen 😊

        xL


    • Naisista olen kokolailla erimieltä

    • "Kun tarkemmin katsoo"- ihan jo tuon lauseen perusteella sanoisin että ei sinulla ole hätää päivää. Jos olisit moodissa jossa ei enää edes kiinnostaisi etsiä niitä positiivisia juttuja niin sitten istahtaisin alas ja miettisin muita juttuja.

      Kyllähän sitä helpommalla tuskalla pääsisi jos olisi loheksi syntynyt. Yksi kutuvaellus ja se on sitten siinä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe