Galluppi !!

Löytyykö yksi Suomessa Oikea Uskovainen joka etsii Jumala?? Kyllä vai ei ???

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väitän ettei löydy koska jos löytyisi niin hän joutuisi >> 2.Timoteuksen kirje:
      3:12 Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi.

      • Anonyymi

        Vainotaan niitä muitakin. Stasi hyvänä esimerkkinä, joka jäi kiinni vainoamisesta. Uskonto on myös politiikkaa.


    • Anonyymi

      Ps.14:2-3. 53:3-4. Room.3.10-12 niinkuin kirjoitettu on: Ei ketään ymmärtäväistä, ei ketään joka etsii Jumalaa; kaikki ovat poikenneet pois, kaikki tyyni kelvottomiksi käyneet; ei ole ketään, joka tekee sitä, mikä hyvä on, ei yhden yhtäkään.

      • Anonyymi

        Kyllä on. Minä ainakin yritän, on muitakin. Tänään oon mietinyt, että onko saatanan pilkkaaminen syntiä?


    • Ei löydy.

      Moni luulee etsineensä ja löytäneensä, mutta on päätynyt palvelemaan ihmisen luomaa epäjumalaa.

      Vain ihmiset puhuvat ja kirjoittavat jumalista, joten aina kun ihminen mainostaa omaa jumalaansa, voidaan hänet ja hänen jumalansa hylätä epäjumalanpalvojana.

      Jos oikea jumala on olemassa ja päättää avautua, ei kukaan ilkeä hänen sanaansa ryhtyä tulkitsemaan.

    • Anonyymi

      Tuom.10:13 Mutta te hylkäätte minut ja palvelette muita jumalia; sentähden en minä enää teitä pelasta. 5Moos.32:38. Jer.2:28

    • Anonyymi

      Ps.86:8. 97:9. Ps.135:5 Sillä minä tiedän, että Herra on suuri, ja meidän Herramme korkeampi kaikkia jumalia.

    • Anonyymi

      Savikselle 22.4.2019 8:45
      nm. opetuslapsi

      Kysy Jumalalta ja samalla mainitse itsesi. Senjälkeen katso Mestaria, joka ristillä suoritti sovituksen, sekä kehotti seuraamaan itseään.
      Siinä on sinulle vastaus.
      Jos Elämänkirjasta löytyy perillä nimesi, olet onnistunut käsittämään pelastuksen mitan.
      Kun sen käsittää - Herrakin tuntee nimeltä.

      • Seuramaan Häntä . Hän meni kuolemaan kautta taivaaseen. Oletko seurannut Häntä ja mennyt mukaan Hänen kanssa samanlaisessa kuolemassa?


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Seuramaan Häntä . Hän meni kuolemaan kautta taivaaseen. Oletko seurannut Häntä ja mennyt mukaan Hänen kanssa samanlaisessa kuolemassa?

        Me kaikki olemme sen tehneet.


      • Jos kaikki olisi kuolleet Kristuksessa ? Silloin olisi koskettava Voima heistä joka antaisi synnintunto ilman ettei
        he edes tarvitse edes puhua mitään niin kuin tapahtui junassa Wigglesworthin elämässä hänellä että ihmiset alkoi tulla hänen luokse hirveissä synneissä täysin tuntemattomia hänelle ja kysyivät mitä sussa on kun me näin tunnemme..


        Siis älä valehtele itselle . Ja minulle se ei onnistuu..


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Jos kaikki olisi kuolleet Kristuksessa ? Silloin olisi koskettava Voima heistä joka antaisi synnintunto ilman ettei
        he edes tarvitse edes puhua mitään niin kuin tapahtui junassa Wigglesworthin elämässä hänellä että ihmiset alkoi tulla hänen luokse hirveissä synneissä täysin tuntemattomia hänelle ja kysyivät mitä sussa on kun me näin tunnemme..


        Siis älä valehtele itselle . Ja minulle se ei onnistuu..

        Jos sinä asetat itsellesi erilaisia ehtoja, ennen kuin voit uskoa kuolleesi yhdessä Kristuksen kanssa, sitten sinä teet niin. Kuka sinua voi estää? Mutta samalla sinä tulet halveksineeksi Kristuksen täydellistä uhria. Paavali ei sellaista tee. Sinä teet. Ja Wigglesworthia on turha asettaa epäjumalaksi. Sinä joudut vertailemaan itseäsi itseesi (tai Wigglesworthiin tai johokuhun muuhun epäjumalaasi) eli toimit niin kuin fariseukset, joita Paavali sellaisesta moitti.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Seuramaan Häntä . Hän meni kuolemaan kautta taivaaseen. Oletko seurannut Häntä ja mennyt mukaan Hänen kanssa samanlaisessa kuolemassa?

        Savikselle 22.4.2019 8:45
        nm. opetuslapsi jatkaa 24.4.2019
        Taidan olla aika velho kiertämään asioita.
        En viitsi alkaa vääntämään selvää asiaa rautalangasta. Lue Raamattua ja opi, mistä puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savikselle 22.4.2019 8:45
        nm. opetuslapsi jatkaa 24.4.2019
        Taidan olla aika velho kiertämään asioita.
        En viitsi alkaa vääntämään selvää asiaa rautalangasta. Lue Raamattua ja opi, mistä puhutaan.

        Oobs. piti kirjoittaa, että taidat olla aika velho kiertämään asioita. Mutta korjattuna luehan Sanaa.
        Jos et kulje täällä Jeesuksen askeleissa, olet maailmanherran jalanjäljissä.
        Pyhä Henki kirkastaa Jeesusta, että jos Hengessä kulkee, tietää Jumalantahton ja käsittää, mikä on uskollisuus Yljälle, tälle Ylimmäiselle Papille, joka kyllä on taivaassa, mutta antoi sinullekin esimerkin ajassa käymisen suhteen.

        Mitähän Edenissä Herra ohjeisti Adamia? Seuraamaan Hänen tahtoaan.
        No, mitä Adam teki? Siksipä hän onkin "Vanha- Adam"!
        Alastomana - Herran edessä, kun se omaminäisyys oli omin ehdoin seuraamassa itseään, omia päämääriä, vaikka tieto oli totuudesta.
        Ja sen perusteella tehden olisi saanut elää iankaikkisesti.

        Kyse on opista ja neuvoista, sekä ohjeista, mitä Pyhä Henki kirkastaa.

        No, nyt puhutaankin Uudesta Adamista. Jos et ymmärrä Hänen seuraamisen merkityksestä, et ole Sanan siemenestä saanut elämänsiementä vaan Vanhana- Adamina vain mietit, mitä nyt tehdään.

        Eli Uusi Adam - Kristus, jos ei ole seurattava esikuva - armonkautta seurattavaksi, kannattaa pohtia - kenen herruudelle, sitten on uskollinen


    • Anonyymi

      Turha etsiä. Piileskelee kurja.
      Tosin vain mielikuvituksenne syövereissä.

    • Anonyymi

      Jonainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

      Tuollaisen kohdan nyt muistan raamatusta.

      Ja kuka Isä antaisi lapselle kiven kun hän pyytää leipää.

      Tulkaa minun tyköni te kaikki työtä tekevät ja raskautetut niin minä annan teille levon.

      En minä tästedes palvelijoiksi kutsu teitä vaan ystäviksi..
      Sillä palvelija ei tiedä mitä hänen isäntänsä tekee mutta minä olen ilmoittanut teille kaikki......

      Tuollaisia hajanaisia muistikuvia nousee raamatusta mieleeni.

      Kuin myös että etsikää ensin Jumalan valtakuntaa....

      En osaa vastata muutoin aloitukseen mutta termi oikea uskovainen on erikoinen ilmaus.
      Mitä se tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Pienihän näyttää olevan Sanantuntemus, jos et vaikka Tuomaan kertomusta ole Sanasta löytänyt.


    • Anonyymi

      Matt.21:22 Ja kaiken, mitä te anotte rukouksessa, uskoen, te saatte. Jaak.4:3 Te anotte, ettekä saa, sentähden että anotte kelvottomasti, kuluttaaksenne sen himoissanne.

      • Anonyymi

        Niin se on paljon sanottu että ylpeys käy lankeemuksen edellä mutta toteen näytetty.
        Siksi ottakaa ylhäältä nöyrin mielin eikä himoissanne alhaalta omista saavutuksistanne.
        Raamatussa on kirjoitettu miten ne ovat kuin likainen vaate Herran edessä.


    • Anonyymi

      Tahtoopi vielä sanoa mitä raamatusta muuta nousee mieleeni.

      "Maailmassa teillä on oleva ahdistus, mutta olkaa turvallisella mielellä, minä olen voittanut maailman."

    • Anonyymi

      Uskova epäilee usein oman uskonsa vahvuutta ja sitä onko hänen uskonsa oikea.
      .Niinkuin Tuomaskin epäili.

      Mutta Jeesus kehottaa ja rohkaisee uskomaan. Hän on meidän kanssamme nostaen, kantaen ja ohjaten kuten raamatunkin aikoina. Ei Hän meitä ole yksin jättänyt pärjäämään omin nokkinemme.

      Oikea usko on uskoa Jumalaan Isään Luojaan ja Hänen poikaansa Jeesukseen Kristukseen Vapahtajaan.

      Kyllä me saamme turvallisin mielin luottaa ja uskoa syntien anteeksi saamiseen kun kadumme ja pyydämme anteeksi. Olla iloisella mielellä siitä että nimemme on elävien kirjoissa.

    • Hyvä !! Jatkaa miettimiset !! Tarkoitin kun mietit että onko saatanan pilkkaamiset syntiä..

      Juud. 1:9
      Mutta ei ylienkeli Miikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota, vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"

      2. Pietarin kirje 2
      9 Näin Herra tietää pelastaa jumaliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät,
      10 ja varsinkin ne, jotka lihan jäljessä kulkevat saastaisissa himoissa ja ylenkatsovat herrauden. Nuo uhkarohkeat, itserakkaat eivät kammo herjata henkivaltoja,
      11 vaikka enkelitkään, jotka väkevyydeltään ja voimaltaan ovat suuremmat, eivät lausu heitä vastaan herjaavaa tuomiota Herran edessä.
      12 Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyneet eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa,
      13 saaden vääryyden palkan; he pitävät nautintonaan elää päivänsä hekumassa; he ovat tahra-ja häpeäpilkkuja; he herkuttelevat petoksissaan, kemuillessaan teidän kanssanne;
      14 heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä; he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän; he ovat kirouksen lapsia.

    • Olkaa lujat etsiäksenne oma elämään Herätys joka muuttaa teidät Kristuksen kaltainen ettei pakana voi pilkata sinua ja sinun Jumala >>

      NIINKUIN ANONYYMI KIRJOITTAA JA PYHÄ SANOMA NIIN MONEEN PAIKKAAN VAHVISTAA ETTÄ JOKA ON LUJA JA PERIKSIANTAMATON NIIN ANOVA SAA JA VOITTAA ITSELLE JUMALAN VALTAKUNTA TULLEKSEEN KRISTUKSEN KALTAINEN TÄSSÄ AJASSA !!! >>
      Anonyymi
      23.4.2019 8:09
      Uusi
      Jonainen anova saa, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

      Tuollaisen kohdan nyt muistan raamatusta.

      Ja kuka Isä antaisi lapselle kiven kun hän pyytää leipää.

      Tulkaa minun tyköni te kaikki työtä tekevät ja raskautetut niin minä annan teille levon.

      En minä tästedes palvelijoiksi kutsu teitä vaan ystäviksi..
      Sillä palvelija ei tiedä mitä hänen isäntänsä tekee mutta minä olen ilmoittanut teille kaikki......

      Tuollaisia hajanaisia muistikuvia nousee raamatusta mieleeni.

      Kuin myös että etsikää ensin Jumalan valtakuntaa....

      En osaa vastata muutoin aloitukseen mutta termi oikea uskovainen on erikoinen ilmaus.
      Mitä se tarkoittaa?

    • KERRON MITÄ OIKEA USKOVAISUUS ON SE ENSINNÄKIN Puhdas lajo ja täydellinen . Se on rikas ja kaunis ja ihana valtavan nuhteeton ja Pyhä ihanaltava ja ihmeteltävä Kristuksen tuoksu ja vaeltaa kuin Kristus vaelsi. Riittääkö vai kerron kuitenkin ettei tuo ole lähelläkään Kristuksen kaltainen tässä ajssa niin kuin Pyhä Raamattu kuvaa ihminen joka on löytänyt ja voittanut tässä ajassa.

      • Anonyymi

        Entä vertaus sinapinsiemenestä?


      • Anonyymi

        Savikselle

        Oikea uskovaisuus löytyy hedelmänä kerran Isän edestä, kun Hän kutsuu kotiin.
        Kun olin nälkäinen, alaston, tai vankeudessa jne. Siinä se avain uskovaisuuteen löytyy.
        Eli aivan arjessa matkaten, se uskovaisuus löytyy tai sitten ei.
        Kuinka paljon on mantraajia eri kirkoissa, mutta lähimmäisen rakkautta ei löydy, vaikka moni voi katujenkulmissa kehua, .... jaloutta ihmisen silmin.

        Herra tuntee sydämen. Idea on Elämänkirjassa, että löytyykö nimi


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen idioottimaisia kysymyksiä? Ei mitään asiallista asiaa. Hellarit puhuu vain oman suunsa puhumisen tarpeesta ja jonka Jeesus jopa kielsi!

      - "Olkoon puheenne joko "on, on" tahi "ei, ei", mitä siihen lisäätte, on pahasta."
      - "Jokaisesta turhasta sanasta teidän tulee tehdä tili Jumalalle."
      - "Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi Nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä joka Hänen Nimensä turhaan lausuu."

      Turhanpuhuminen houkuttelee myös muita turhanpuhujia, pilkkaajia paikalle.
      *

      • Aina kun esille tulee iankaikkisen tärkeitä asioita,, niin kuin miten tullaan Kristuksen kaltainen,, niin astuu esiin tuolla turhaanpuhujia ja höpöttäjiä kun sinä. Mutta ilman että Uudestisynnyt Pyhän Kasteen kautta et selviä sinäkään . Pyri tekemään parannusta joka sä et kumminkaan pystyt !! Sitäkään et tiennyt. Mutta missä oikea Uskovainen löytyy ??


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Aina kun esille tulee iankaikkisen tärkeitä asioita,, niin kuin miten tullaan Kristuksen kaltainen,, niin astuu esiin tuolla turhaanpuhujia ja höpöttäjiä kun sinä. Mutta ilman että Uudestisynnyt Pyhän Kasteen kautta et selviä sinäkään . Pyri tekemään parannusta joka sä et kumminkaan pystyt !! Sitäkään et tiennyt. Mutta missä oikea Uskovainen löytyy ??

        Muista, että sanoistasi myös sinut tuomitaan. Kirjoitit minusta valetta.

        Sinun kirjoituksesi eivät sisällä iankaikkisen elämän sanoja vaan pilailet Jumalan sanalla. Luuletko, että joka asiaan voi vastata vain "kyllä" tai "ei"? Pidät uskonasioita leikkinä ja heittelet näitä typeriä gallupeja joiden vastauksiksi kelpaa vain "kyllä" tai "ei".

        Aloituksesi antaa ymmärtää, ettei, sinun mukaasi, Suomessa olisi yhtäkään joka etsisi Jumalaa ja siksi kysytkin: "Löytyykö yksi Suomessa Oikea Uskovainen joka etsii Jumala?? Kyllä vai ei ???"

        No, onhan tämä helluntailaisuuden foorumi, joten muiden uskon kieltäminen, valheet, halveksunta, nimittely ja kadotustuomiot kuuluvatkin tänne kuin nyrkki silmään.


    • Mää tietenkin :)

    • Anonyymi

      Siinä niitä sitten taas on, sanoja peräkkäin. On suuria alkukirjaimia ja jopa tuplasti huutomerkkejäkin.
      Suomenkielisiä lauseita niistä ei vaan valitettavasti tullut. Voisiko nimimerkki Savis aloittaa olemisensa meillä täällä Suomessa siitä tärkeimmästä, suomen kielestä.

      https://toki.verkkokirjasto.fi/web/arena/maahanmuuttajille

    • Ei tartte paljoa enää etsiä sillä 1998 alkoi Ilmestykset myös Euroopassa ja Suomessakin Jeesus ilmestyi. Vuonna 1998 ilmoitettiin, että nyt alkaa aika eli aioni, joka mainitaan Joh. 16:25

      Tulee aika, jolloin en en puhu teille vertauksin, vaan JULISTAN AVOIMESTI SANOMAA ISÄSTÄ.

      Tuo aika on menossa juuri nyt. Taivaasta käsin Ylipappi Jeesus kertoo maan päälle KAIKEN AVOIMESTI ENÄÄ MITÄÄN SALAAMATTA. OLLAAN SAATU MERKITTÄVÄ MÄÄRÄ TIETOA VUODESTA 1998 LÄHTIEN. Itse esim. olen saanut avattuna Krishna tietoisuutta sekä islamin perusteita paljon tietoa.

      Jopa omasta itsestään Jeesus on antanut tarkempaa kuvaa kuin aiemmin ennen vuotta 1998 oli tiedossamme.

      • Anonyymi

        Turhaa jargonia, mitään sanomatonta tuuleen puhumista, jossa ei liikuta Sanan perustuksella.


      • Jaa, vuoden 1998 Ilmestyksen kohokohta oli se kun Kristus kertoi sen AJANKOHDAN JOSSA PARHAILLAAN OLEMME SANAN SUHTEEN. SEN, ETTÄ MIKÄ SANA KOSKEE MEIDÄN AIKAAMME JA MISSÄ NYT MENEMME SANAN SUHTEEN.
        Mennään Johanneksen Ilmestys 12. luku on toteutunut taivaassaa ja 13. luku on myös varteenotettava jatkossa. Maan päällä toteutuu Johanneksen evankeliumin 16. luku jae 25.
        Sekin selvisi, että Danielin 70 vuosiviikon sarjoissa ollaan menossa kohdassa: NÄKY JA PROFETIA SINETILLÄ SULJETAAN (VAHVISTETAAN).

        Myös selvisi ne seikat, jotka ovat aiempina vuosisatoina toteutuneet osittain. Saimme ikään kuin sanan suhteen kokonaisen KARTTAKIRJAN, josta voimme katsoa kunkin raamatun jakeen totetumisen menneisyydessä, nykyisyydessä ja tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        alfa123om kirjoitti:

        Jaa, vuoden 1998 Ilmestyksen kohokohta oli se kun Kristus kertoi sen AJANKOHDAN JOSSA PARHAILLAAN OLEMME SANAN SUHTEEN. SEN, ETTÄ MIKÄ SANA KOSKEE MEIDÄN AIKAAMME JA MISSÄ NYT MENEMME SANAN SUHTEEN.
        Mennään Johanneksen Ilmestys 12. luku on toteutunut taivaassaa ja 13. luku on myös varteenotettava jatkossa. Maan päällä toteutuu Johanneksen evankeliumin 16. luku jae 25.
        Sekin selvisi, että Danielin 70 vuosiviikon sarjoissa ollaan menossa kohdassa: NÄKY JA PROFETIA SINETILLÄ SULJETAAN (VAHVISTETAAN).

        Myös selvisi ne seikat, jotka ovat aiempina vuosisatoina toteutuneet osittain. Saimme ikään kuin sanan suhteen kokonaisen KARTTAKIRJAN, josta voimme katsoa kunkin raamatun jakeen totetumisen menneisyydessä, nykyisyydessä ja tulevaisuudessa.

        Ilmestyskirjasta on pilvinpimein erilaista selitysteosta ja siinä kukin selittää tavallaan.
        Jopa kirjahyllyni on vuosikymmenet notkunut eri selityksiä, kun niitä olen tallentanut.
        Joku selittäjäkirjailijakin on nimensä pannut kirjansa alkuaukeamalle, kun olen ko. kirjan häneltä ostanut.
        Eli kaikenkarvaista näkyjen profetioiden sintetillä selvittäjää on. Kukin sanoo, että on sitä selvinnyt ja tätä selvinnyt. Siten karttoja on monenlaista.

        Siinäpä sitten arvot, mikä on mikäkin ja eräs arpalippu on monen joukosta, jota maalailet.

        Tuossa olen katsellut videota, oliko yli 30 eri puolentunnin sarjaa - Ilmestyskirjasta.
        Siis selittelijöitä on. On viisaan näköisiä, arvonimiä lukenut yliopistoissa jne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmestyskirjasta on pilvinpimein erilaista selitysteosta ja siinä kukin selittää tavallaan.
        Jopa kirjahyllyni on vuosikymmenet notkunut eri selityksiä, kun niitä olen tallentanut.
        Joku selittäjäkirjailijakin on nimensä pannut kirjansa alkuaukeamalle, kun olen ko. kirjan häneltä ostanut.
        Eli kaikenkarvaista näkyjen profetioiden sintetillä selvittäjää on. Kukin sanoo, että on sitä selvinnyt ja tätä selvinnyt. Siten karttoja on monenlaista.

        Siinäpä sitten arvot, mikä on mikäkin ja eräs arpalippu on monen joukosta, jota maalailet.

        Tuossa olen katsellut videota, oliko yli 30 eri puolentunnin sarjaa - Ilmestyskirjasta.
        Siis selittelijöitä on. On viisaan näköisiä, arvonimiä lukenut yliopistoissa jne.

        Kristinusko kykenee antamaan viisautta karttaa Jumalaa. Herran pelko on viisauden alku. Mutta ymmärrys tulee Koraanista ja tieto Krishna tietoisuuden kirjoista. Jos tahtoo ymmärrystä ja johdatusta niin suomenkieliset Koraanit ovat vain välttäviä, mutta jos sattuu löytämään jalon englanninkielisen Koraanin käännöksen niin sitten onnistuu paremmin tuon ymmärryksen löytäminen.

        Vaikeneminen on kultaa ja viisautta. Puhuminen on hopeaa ja ymmärrystä. Näiden ylitse on vielä tieto. Jos tahtoo pysyä vaikenemisessa ja vailla tietoa niin kaipa sekin on yksi hyvä valinta???

        Veedat sanoo, että pimeyteen vie tie jos on pelkästään oikea oppi tai pelkästään oikeat teot. Täytyy olla molemmat kunnossa oikea oppi ja oikeat teot molemmat sopusoinnussa niin saa valoa.
        Itse aloin saada toki kristityiltä taivaallisilta pyhiltä tietoa ajoista, vertauskuvista yms. kun olin luopunut omaisuudesta 1998 eli kun teot tulivat kuntoon ja evankeliumin mukaiseksi. Mutta vasta Koraani antoi ymmärrystä enemmän. Oikeaa oppia joudun yhä hakemaan ahkerasti.

        Sanon suoraan, että kristityillä ei ole paljoa ymmärrystä tai tietoa, mutta viisautta kyllä jonkin verran. Mutta kristitty, jonka teot ovat evankeliumin käskyjen mukaiset SAA KYLLÄ JONKIN VERRAN TIETOA JA VALOA ELÄMÄÄNSÄ jopa ilman islamia ja ilman Intian tiedeuskontoa.

        ELI OLIN TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ TUOSSA ASIASSA KUN SANOIN, ETTÄ EI TARVITSE ETSIÄ ENÄÄ JEESUSTA TAI JUMALAA. Kyllä pitää etsiä, jos tahtoo ymmärrystä tai tietoa ja Jehovan todistajat opettavat jopa, että Ikuinen elämä merkitsee Jumalan tuntemuksen etsimistä. Tiedon etsimistä Jumalasta. Ennen tuo tieto oli vertauskuvin kätketty, mutta nykyisin vertauskuvat avataan. Anteeksi kömmähdykseni, erehdykseni ja väärä väitteeni!!!
        Kannattaa olla varovainen näiden mun juttujeni kanssa! Usein kirjoitan mitä sylki suuhun tuo.


    • kIRJOITIT >>
      Sinun kirjoituksesi eivät sisällä iankaikkisen elämän sanoja vaan pilailet Jumalan sanalla. Luuletko, että joka asiaan voi vastata vain "kyllä" tai "ei"? Pidät uskonasioita leikkinä ja heittelet näitä typeriä gallupeja joiden vastauksiksi kelpaa vain "kyllä" tai "ei". <<

      minkälainen jUMALA SINULLA ON OIKEIN? Eikö Hän juuri on sanonut olkoon teidän sanoma ei tai kyllä eikä molemmat ihanassa myrkkykeitossa joka tämän päivän feikki ja halpa armonkeitto antaa uskoville syötäväksi. Noituus on in !!

      Missä on Oikea Uskova? Missä on Kristuksen kaltainen joka on niin vaarallinen saatanalle että joutuu vainoon. ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      135
      1905
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1163
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      92
      872
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      720
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe