Miten koette ystävyyden?
Mitä teidän mielestä on ystävyys?
8
68
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sellainen läheinen, ei-romanttinen, ei-seksuaalinen suhde, joka kestää pakottamatta ja etäisyydestä riippumatta.
- Anonyymi
Kyllä. Ei romanttinen, ei suksuaallinen suhde toiseen ihmiseen. Ollaan tekemisissä ihmisen kanssa ja jaetaan asioita, jutellaan. Aito ystävyys ei kaadu välimatkaan eikä se kaadu siihen vaikka et toista ihmistä näkisi pidempään aikaan.Ystävä myös ymmärtää koska on yleensä samalla, aaltopituudella/samoilla linjoilla asioissa. Aito ystävä kuuntelee, tukee sinua tarvittaessa ja soittaa takaisin jos huomaa että, hänelle on yritetty soittaa.
Aito ystävä ei ole kateellinen sinulle mistään, koska hänellä on älliä siksi paljon päässänsä ja hänen ei tarvitse myöskään. Aito ystävä iloitsee puolestasi ja näkee sinun hyvät sekä huonot puolesi. Mutta hyvistä puolista hän kertoo avoimesti ja saattaa ohjeistaa huonoissa puolissa. Aito ystävä sietää sinua ja sinun virheitäsi ojentaen auttavan kätensä tarvittaessa.
Aitoja ystäviä on harvassa, mutta olen tainnut löytää juuri tälläisen ihanan ihmisen piristämään minua elämässäni.
Hänestä olemmassa olostaan saan olla hyvin kiitollinen! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ei romanttinen, ei suksuaallinen suhde toiseen ihmiseen. Ollaan tekemisissä ihmisen kanssa ja jaetaan asioita, jutellaan. Aito ystävyys ei kaadu välimatkaan eikä se kaadu siihen vaikka et toista ihmistä näkisi pidempään aikaan.Ystävä myös ymmärtää koska on yleensä samalla, aaltopituudella/samoilla linjoilla asioissa. Aito ystävä kuuntelee, tukee sinua tarvittaessa ja soittaa takaisin jos huomaa että, hänelle on yritetty soittaa.
Aito ystävä ei ole kateellinen sinulle mistään, koska hänellä on älliä siksi paljon päässänsä ja hänen ei tarvitse myöskään. Aito ystävä iloitsee puolestasi ja näkee sinun hyvät sekä huonot puolesi. Mutta hyvistä puolista hän kertoo avoimesti ja saattaa ohjeistaa huonoissa puolissa. Aito ystävä sietää sinua ja sinun virheitäsi ojentaen auttavan kätensä tarvittaessa.
Aitoja ystäviä on harvassa, mutta olen tainnut löytää juuri tälläisen ihanan ihmisen piristämään minua elämässäni.
Hänestä olemmassa olostaan saan olla hyvin kiitollinen!Noinhan se juuri on.
- Anonyymi
aito ystävyydessä ei ole myöskään kateutta.
- Anonyymi
Todellinen ystävä/ystävyys on voimaantumisen, uusiutumisen ja inspiraation lähde. Ystävä auttaa henkisellä tasolla, sekä konkreettisesti, kun toisella on liian raskasta elämässä.
On varauduttava ystävyyden tuomiin haasteisiin. Voi syntyä ystävyyden rajaamista, mihin toinen ei ole varautunut.
Seksiä ei saisi yhdistää ystävyyteen. - Anonyymi
Mitäkö se ystävyys on?
Minäpä kerron:
Sananlaskun mukaan hädässä ystävä tutaan.
Eli kun jollakin on hätä, hän ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää apua. Ja pitää sinua ystävänään. Sitten kun saa sinulta apua ja hätä poistuu, poistuu myös tämä toinen ja haistattaa sinulla paskat.
Olit siis ystävä niin kauan kuin toisella oli hätä ja hän tarvitsi sinulta apua.
Tätä se sananlasku tarkoittaa.
Ja tällaisia niitä sanotaan ystäviksi.
Ei muita. - Anonyymi
Vastavuoroisuutta, luotettavuutta, hyväksyvää ja kunnioitusta.
Luotettava ja ehkä molemmat osaa pitää toistensa puolia? 🤔 Yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814