Antti löyti nuoremman ja pisti vanhan eukkonsa vaihtoon.
Itseasiassa Rinne on jo kolmatta kertaa naimisissa. Saas nähdä millon Antti löytää taas nuoremman.
A24 ÄijjäFeministi otti nuoremman ja nätimmän.
7
85
Vastaukset
- Anonyymi
Nuori, nuorempi
Nätti, nätimpi (=lisääntymiskyvytön anorektikko).- Anonyymi
Voi se, kyvyttömyys lisääntyä, olla myös Antin puolelta.
Heta ei voi kaikkea vaatia, saahan hän hyvän elintason Antin kumppanina. Varakkaiden lisäksi Heta saa runsaasti omaa aikaa, kun Antti on "työmatkoilla" tai pakkonukutettuna kuukausia,
sairaalassa.
- Anonyymi
Turhaan vaihtele, eihän ukolla edes seiso muu kuin järki.
- Anonyymi
Niin eipä Antilla ole muuta jäykkää kuin niska ja käytös. Aika ajoin makaa koomassa. Sääliksi käy Hetaa, sillä kuitenkin vielä hormoonit hyrisee.
- Anonyymi
Saihan Talkoo-Antti viime vuosituhannella pari tyttöä toisen avioliittonsa aikana. Siitä on tietysti kauan......
- Anonyymi
Ei uutinen, Antti on jo ollut monta vuotta tämän nykyisen kanssa...
- Anonyymi
Antille on ihan sama onko nuori tai vanha. Ukko ei pysty muuta kuin tuuraamaan eunukkien kesälomia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606954- 1003552
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262910- 212608
- 272193
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3601875- 251810
- 121738
- 321698
- 511576