Antti löyti nuoremman ja pisti vanhan eukkonsa vaihtoon.
Itseasiassa Rinne on jo kolmatta kertaa naimisissa. Saas nähdä millon Antti löytää taas nuoremman.
A24 ÄijjäFeministi otti nuoremman ja nätimmän.
7
121
Vastaukset 7
- Anonyymi
Nuori, nuorempi
Nätti, nätimpi (=lisääntymiskyvytön anorektikko).- Anonyymi
Voi se, kyvyttömyys lisääntyä, olla myös Antin puolelta.
Heta ei voi kaikkea vaatia, saahan hän hyvän elintason Antin kumppanina. Varakkaiden lisäksi Heta saa runsaasti omaa aikaa, kun Antti on "työmatkoilla" tai pakkonukutettuna kuukausia,
sairaalassa.
- Anonyymi
Turhaan vaihtele, eihän ukolla edes seiso muu kuin järki.
- Anonyymi
Niin eipä Antilla ole muuta jäykkää kuin niska ja käytös. Aika ajoin makaa koomassa. Sääliksi käy Hetaa, sillä kuitenkin vielä hormoonit hyrisee.
- Anonyymi
Saihan Talkoo-Antti viime vuosituhannella pari tyttöä toisen avioliittonsa aikana. Siitä on tietysti kauan......
- Anonyymi
Ei uutinen, Antti on jo ollut monta vuotta tämän nykyisen kanssa...
- Anonyymi
Antille on ihan sama onko nuori tai vanha. Ukko ei pysty muuta kuin tuuraamaan eunukkien kesälomia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911497
- 831032
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t173856- 92783
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63576
- 36531
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128517