onko kellään barracuda 65. aaattelin vähän kysellä kuin paljon niitä on liikenteessä ja miten paljon. ei niitä hirveen usein tule toista vastaan. olisin ihan mielelläni kuullut juttuja missä kunnossa autonne on ja onko alkuperäis sisustusta sun muuta. tiedättekö minne autonne on tullu suomeen tultaessa?
barracuda
5
780
Vastaukset
- Aatos vaan
Kaverilla on isolasinen, musta rekkari. Sisustus uusittu, ei original. Voisko joku kertoa missä kannattais huollattaa? American Cars?
- rocker
joo mulla on 65 barracuda melkein alkuperäisessä kunnossa motti on vaihdettu isonpaan mut sisusta ja ulkokuori alkuperäis kunnossa lähes maalauksen yhteydessä on merkien paikat vähän siirtynyt siis v8 ja barrucuda merkki on vähän ylempänä kuin orkiksessa
- Nimetön
britt kirjoitti:
minkä värinen sisusta, mun autossa on punainen
musta sisusta ja hopean värinen ulkokuori missä päin sinä vaikutat ja onko sun partakone millä tekniikalla
- blackmagictiger
Nimetön kirjoitti:
musta sisusta ja hopean värinen ulkokuori missä päin sinä vaikutat ja onko sun partakone millä tekniikalla
UPEA PELI JOS JOSKUS ITTE OMISTAIS NIIN 7 BARRACUDAA JA KAKSI DUSTERIA
1.PLYMOUTH BARRACUDA 1966
2.PLYMOUTH BARRACUDA 1967
3.PLYMOUTH BARRACUDA 1968
4.PLYMOUTH BARRACUDA 1969
5.PLYMOUTH DUSTER 1970
6.PLYMOUTH DUSTER 1971
7.PLYMOUTH BARRACUDA 1972
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944182- 272285
- 2002136
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011952PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3941744- 1431337
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815