onko kellään barracuda 65. aaattelin vähän kysellä kuin paljon niitä on liikenteessä ja miten paljon. ei niitä hirveen usein tule toista vastaan. olisin ihan mielelläni kuullut juttuja missä kunnossa autonne on ja onko alkuperäis sisustusta sun muuta. tiedättekö minne autonne on tullu suomeen tultaessa?
barracuda
5
785
Vastaukset
- Aatos vaan
Kaverilla on isolasinen, musta rekkari. Sisustus uusittu, ei original. Voisko joku kertoa missä kannattais huollattaa? American Cars?
- rocker
joo mulla on 65 barracuda melkein alkuperäisessä kunnossa motti on vaihdettu isonpaan mut sisusta ja ulkokuori alkuperäis kunnossa lähes maalauksen yhteydessä on merkien paikat vähän siirtynyt siis v8 ja barrucuda merkki on vähän ylempänä kuin orkiksessa
- Nimetön
britt kirjoitti:
minkä värinen sisusta, mun autossa on punainen
musta sisusta ja hopean värinen ulkokuori missä päin sinä vaikutat ja onko sun partakone millä tekniikalla
- blackmagictiger
Nimetön kirjoitti:
musta sisusta ja hopean värinen ulkokuori missä päin sinä vaikutat ja onko sun partakone millä tekniikalla
UPEA PELI JOS JOSKUS ITTE OMISTAIS NIIN 7 BARRACUDAA JA KAKSI DUSTERIA
1.PLYMOUTH BARRACUDA 1966
2.PLYMOUTH BARRACUDA 1967
3.PLYMOUTH BARRACUDA 1968
4.PLYMOUTH BARRACUDA 1969
5.PLYMOUTH DUSTER 1970
6.PLYMOUTH DUSTER 1971
7.PLYMOUTH BARRACUDA 1972
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356131
- 574366
- 592831
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282738Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341402Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241381- 291218
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151