RIP Taipale Reijo

Anonyymi

Liittyi Lindholm Ollin ja kumppaneiden taivaskuoroon.

35

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin,menneet joko pelastukseen tai kadotukseen.

      • Anonyymi

        Kaikki menee hautaan. Elämä on ihmisen parasta (ja ainoaa) aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki menee hautaan. Elämä on ihmisen parasta (ja ainoaa) aikaa.

        Onneksi ei sentään tarvi ihmistä niin halpaan laittaa, että kaikki olisi tässä ..saamme uskoa ylösnousemukseen Kristuksen sovitusuhrin kautta.


    • Anonyymi

      Ruumis menee hautaan sielu ei.

      • Anonyymi

        Oikeassa olet. Sielu tai tietoisuus katoaa olemasta jo siinä vaiheessa kun sen mahdollistama ympäristö romahtaa.


    • Anonyymi

      Hieno laulaja.

    • Anonyymi

      Itku tuli, kun kuulin uutisen.

    • Taipale oli niitä viimeisiä oikeita laulajia, nämä nykyajan räppärit ovat laulajien irvikuvia !

      Late Lapista.

      • Anonyymi

        Tapsahan totesi osuvasti, ettei tartte komppia puhumiseen.


      • Anonyymi

        Taipale sanoi aikoinaan Virrasta, että ensin on Olavi Virta ja sitten pitkä matka seuraavaan.

        Minusta seuraava oli Taipale. Miellyttävä ääni.

        Kaupoissa kuulee soitettavan pelkkien turhakemääkijöiden äänityksiä taustamusiikkina.


    • Anonyymi

      Polttiko tupakkia ja ottiko huikkaa?

      t: Gary Teipio

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      "Reijo Taipale menehtyi eilen perjantaina Helsingissä sairastettuaan muistisairautta usean vuoden ajan.

      Miehikkälässä vuonna 1940 maataloon syntynyt Taipale kosketti lauluillaan suomalaisten tuntoja yli puoli vuosisataa".

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/78eb441a-58b7-47f0-9a7e-7c7776dabefc

      Ujoudestaan ja vaatimattomuudesta huolimatta mies viihtyi yleisön edessä ja päätti idolinsa Olavi Virran tapaan, että kansaa hän haluaa lauluillaan ilahduttaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=_d5ur5Znm7k

    • Anonyymi

      Kuusikymmenluvun alussa keskisuomalaisella tanssilavalla jäi mieleen Reijo Taipaleen laulamat tangot Kellot soi ja Vaaralliset huulet. Hangan lava.

    • Anonyymi

      Onneksi meillä on monikulttuurisuus ja Hald Möhmed Sdudan sen paikkaa ja kulttuuri rikastuu tannsilavoilla.

      • Anonyymi

        Mitähän jos menisit ulos hengittämään ja astelisit terveyskeskukseen hakemaan mielenterveysapua.. Hirveää.


    • Anonyymi

      Reijo Taipale teki hienon uran ja jätti unohtumattomat laulunsa sälkeensä.
      Aikakautensa suuri taiteilija ja mestari mutta silti miehekäa ja vaatimaton.
      Lepää rauhassa aavan meren tuolla puolen.

      Humiko-San

    • Anonyymi

      Reijo Taipale ja Satumaa on suurin "syyllinen" suomalaisten etelänmatkavimmaan. Matkatoimistot voisivat kustantaa muistomerkin Taipaleelle.

    • Anonyymi

      Aavan meren tuollapuolen jossakin on maa...
      Reijo Taipale RIP.

    • Anonyymi

      Osanotto omaisille jaksamista .
      matka on kuin helminauha löytyy kaikenvärisiä helmiä.

      Kansa omi omakseen Reijon kierteli suomea kansa vain kuunteli ja katsoi komea lauluääni meni
      muistoksi mielin.

      Hän oli niin suomalainen
      nöyrä työtä teki loppuun saakka minne vointia riitti.

      punaisia ruusuja joka vuodelta niin monelta.

    • Anonyymi

      Eiköhän tuo ollut aika Hautaan lähteä, jos makaa laitoshoidossa piuhoissa ja koneen varassa, KÄSITTÄMÖTÄNTÄ itkuvirttä jo vuosikausia sitten lopettaaneesta ex solistista joka on ollut jo ulkona maailmasta vuosikausia

      Suomessa on jännä tyyli palvoa tämmöisiä fossiileja, kun ei täällä ole kukaan ikuisesti ollut eikä tule olemaan, paljon suurempi tragedia on esim. 30v lähteminen, eiköhän luonnollisesti ole kohta Loiri, Dannyt vuorossa EI TÄSSÄ ole mitään ihmeellistä

      • Anonyymi

        Moni meistä haluaa lähteä kärsimättä, mutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni meistä haluaa lähteä kärsimättä, mutta...

        Niin Danny on 2 vuoden päästä 80v, kuinka kauan luulet että PAPPARAINEN vielä on nuorukaisen vireessä ennen hautaan lähtöä, pitäis pikku hiljaa lopettaa nämä Ylimaalliset vinkumiset "Järkyttävää" "Yllätyksenä" lässytykset, ei se kuule vaikka botoxeja pistetään ja vitaaminipurkkeja syötetään jo pystöön pidä hengissä tämmöisiä papparaisia, luonto tekee tehtävänsä joka on oikein


      • Sademies

        Apostoli heh heh , teksti kuin on kuin aivottomille ,, ihmisille ,,, ymmärtämättömille.


    • Anonyymi

      siinä lähti maan selkeästi paras laulaja ikinä. reijon ääni oli kertakaikkiaan mahtavaa, eikä siihen ikinä kyllästy. nyt vaan tuli elämän mittari täyteen ja sille ei mahda kukaan mitään.
      ehkä kuullaan häntä "yläkerrassa" joskus tai ei. tuleva on ikuisesti tietämätön asia ja ihmisiä vaivaa koko elämän ajan...viekö piru hui hai helvettiin vaiko ottaako jumala avosylin vastaan.

    • Anonyymi

      Ainoa noista viimeaikoina kuolleista "staroista", joka osasi laulaa.

      • Anonyymi

        On siellä myös hyviä sanaseppoja joten eiköhän musiikki ole siellä parempaa kuin täällä maanpäällä, ei noista nykyartisteista saa irti kuin ininää ja ihmeellisiä sanoituksia joten ei mitään hätää.


    • Anonyymi

      jokaisen on kuoltava kerran ,
      tässä maailmassa on hyvä ja paha on jokaisen valittavana kummasta ovesta käy viimeisenkerran.
      jotka uskoo Jeesukseen Kristukseen syntien sovittajaksi anteeksi katumuksen kautta saa iankaikkisen elämän.

      jotka kieltää Jeesuksen Kristuksen ne on jo tuomittu kadotukseen.

    • Luokaton kommentti , vastaat puheistasi , kun lähtösi koittaa.

    • Anonyymi

      kun uskon asioista joku kirjoittaa sen ottaa ihmiset loukkauksena.
      nämä asiat koskee täällä eläviä miten ottaa asiat vakavasti onko tässä lyhyessä elämässä tilaa taivasasioille.

    • Anonyymi

      Radio Suomen iskelmäradiossa muistellaan Reijo Taipaletta juuri nyt ja soitetaan hän kappaleitaan.

    • Anonyymi

      Myö ei muorin kanssa kuunnella musiikin renkutusta. Myö luetaan vain hartauskirjoja pirtin hämärissä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe