No niin, nyt saa kehua palstan hulvattomimpia kirjoittajia. Aloitan kehumalla itseäni. Olen tarjonnut makeat naurut ja paljon hyvänolon tunteita palstan lukijoille. Olen myös itse nauttinut omasta huumoristani ja joskus jopa jonkun toisen. Esimerkiksi nimimerkki ei_kirj, poIeemikko etc. on naurattanut minua monta kertaa, mutta lopulta jätin lukematta hänen viestinsä, koska hän on niin ääliömäisen tyhmä koulupudokas, että en jaksanut enää edes nauraa hänelle. Sitten on ollut monia idiootteja ja vajakkeja, jotka ovat tahtomattaan naurattaneet minua niin, että maha kippurassa ja vedet silmissä on saanut viestejä sen jälkeen kirjoitella. Kiitos heille!
Palstan hulvattomat kirjoittajat
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Anonyymi on tosi monipuolinen kirjoittaja.
"Esimerkiksi nimimerkki ei_kirj, poIeemikko etc. on naurattanut minua monta kertaa, mutta lopulta jätin lukematta hänen viestinsä..."
Onko naurattanut yhtä paljon kuin aikanaan kirjoittelit itsesi kanssa nimimerkeillä deisti111, yksi-kolmesta ja väinö? Sinulta tosiaan jäi täppä laittamatta kohtaan "kirjoita toisella nimimerkillä" ja vastasit itsellesi vaikka yritit antaa kuvan kirjoittavasi Väiskinä/Väinönä/Vincenzona. Säälittävä yksinäinen hihhulipelle.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15034601/jumala-on-kolmiyhteinen#comment-91568548Oletko katkera ja vihainen amispoju vai kenties koulupudokas?
Eikö elämässäsi ole muuta tekemistä kuin kytätä jotakin kirjoittajaa ja seurata hänen jokaista liikettään?
Olet tässä tapauksessa kylläkin erehtynyt. Vincenzo on eri henkilö kuin minä. Samoin ne muut nimimerkit, jotka mainitsit.
Meitä on maailmassa monta, mutta monet eivät ole yksi. Pitäisihän tämä tietää, jos on vähänkään älliä päässä. Sinulla sitä on tosi vähän, mutta ei riittävästi.
- Anonyymi
Varmaan G4G yksin kirjoittaa ja vastaa niihin omiin kirjoituksiin.
Se on semmosta omaa kivaa :D :D- Anonyymi
Itse en tiedä onko G4G puistattavan vastenmielinen vai pelkästään säälittävä. Huvittaviin kirjoituksiin en ole juuri törmännyt, mutta tosin usein suljen hänen avauksensa heti kun näen kirjoittajan.
- Anonyymi
Tässä korkeimmat kehut mitä voit saada, G4G = Palstasoini.
- Anonyymi
Mukahauska tekonaururaitakoomikko.
"tekonaururaitakoomikko" ei ole suomenkielen sana ja sen merkitys on epäselvä jopa suomen kielen professorille! (kysyin häneltä sitä)
- Anonyymi
G4G kirjoitti:
"tekonaururaitakoomikko" ei ole suomenkielen sana ja sen merkitys on epäselvä jopa suomen kielen professorille! (kysyin häneltä sitä)
Yritä seuraavan kerran olla hauskempi.
- Anonyymi
Aloittaja taitaa kuulua niihin, joilla on hulvattoman hauskaa tanssiessaan yhdenhengen piirileikkiä oman minuutensa ympärillä?
- Anonyymi
Edes jumala ei osallistu hänen piirileikkeihinsä.
Olet unohtanut sen, että kärsin monipersoonallisuushäiriöstä. Meillä on lystiä, kun vedämme ateisteja alta lipan vuoron perään. Jokaiselle riittää tehtäväkenttää...
Armeijassa muuan mies selitti olevansa hauska savolainen huumorimies. Lopulta muut rakuunat kyllästyivät perin juurin ja vaihtoivat hänen yöpukunsa puseron tilalle housut, niin että hänellä oli nyt kahdet housut.
Rakuuna menetti täysin malttinsa. Huusi ja melskasi, että "on minulla kyllä huumorintajua, mutta tämä on jo liikaa".Muuan menestysteologi oli televisiossa haastateltavana. Hän sanoi, että pelkkä usko riittää kasvattamaan kaljulle hiukset päähän, niin että kaljuudesta ei tarvitse kenenkään uskovaisen enää kärsiä. Tämän sanoessaan hän oli itse täysin kalju!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764