Ruma YTM osti Ferrarin

Anonyymi

12

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

P.S. Jethron ikäisten naisten MA on jo pohjamudissa ja he ovat häntä huomattavasti rumempia.

• Anonyymi

Jethro oppi veneen uppoamisen myötä kultaisen säännön: "Jos se kelluu, lentää tai nussii niin vuokraa se".
      Parempi, että ostaa ylihintaisen auton, kuin veneen, lentokoneen tai oman kullankaivajan.

• Anonyymi

No jaa.. Seukkaa 40v muijan kanssa,.. Auto on kyllä upee, mutta harmi ettei kuski ole, eihän tuo mikään komistus ole. Mielummin istun vaikka kuoplan kyydissä, jos kuski komee😉

• Anonyymi

Et istu, mutta et pääse Ferrarin kyytiin koska et ole kaunis etkä nuori ja kuskihan sinun mukaasi rumenee vanhetessaan, mutta Ferrarin arvo nousee vanhetessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et istu, mutta et pääse Ferrarin kyytiin koska et ole kaunis etkä nuori ja kuskihan sinun mukaasi rumenee vanhetessaan, mutta Ferrarin arvo nousee vanhetessa.

Oletko ihan idiootti? En haluakkaan.

• Anonyymi

Olen nähnyt jethron jonkun naisen kanssa ajelemassa eikä se nainen ollut jetin vaimo. En ymm'rrä miksi ostaa ferraria jos ei ajeluta omaa vaimoaa. Vaimona ottaisin eron.

• Anonyymi

Vaimo ei uskalla ottaa eroa vaan hyväksyy sen, että YTM panee muitakin.

• Anonyymi

No rikas mutta ruma mies voi saada kauniin naisen edustusvaimokseen, kuka sitten kuitenkin panee jotain komeaa ja lihaksikasta remonttimiestä.

• Anonyymi

"komea"ja lihaksikas remonttimies on siis homo ja tykkää, että häntä pannaan? En siis yhtään ihmettele jos näin on.

Ja sitten kun se kaunis nainen on rupsahtanut niin rikas mies vaihtaa nuorempaan eikä nainen kelpaa remonttimiehen reijäksikään

• Keskisen muijan pitäisi jättää vesa ja ottaa avioerossa 20 miljoonaa euroa ja puolet lambosta niin saisi hyvä elämän eikä tarttis availla haarojaan vanhalle rumalle miehelle.

• Anonyymi

Keskinenhän voisi maksaa jollekkin, että vaimolle tapahtuu"onnettomuus"jos vaimo eroa harkitsisi. Niin itse ainakin tekisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5178
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      482
      2446
    3. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      27
      1189
    4. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      16
      917
    5. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      5
      912
    6. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      5
      832
    7. HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena

HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei
      Maailman menoa
      190
      759
    8. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      36
      744
    9. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      3
      724
    10. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      49
      690
    Aihe