https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/10453b92-e772-4395-bc99-b9f6d42b447b
Ferrarin kyydissä tuskin rumia ja ikääntyneitä naisia nähdään. Naisella on vain nuoruutensa ja kauneutensa jos on, mutta miehen tason ratkaisee raha ja status ja miehen keinot tason nostamiseen ovat rajattomat.
Ruma YTM osti Ferrarin
12
61
Vastaukset
- Anonyymi
P.S. Jethron ikäisten naisten MA on jo pohjamudissa ja he ovat häntä huomattavasti rumempia.
- Anonyymi
Jethro oppi veneen uppoamisen myötä kultaisen säännön: "Jos se kelluu, lentää tai nussii niin vuokraa se".
Parempi, että ostaa ylihintaisen auton, kuin veneen, lentokoneen tai oman kullankaivajan. - Anonyymi
No jaa.. Seukkaa 40v muijan kanssa,.. Auto on kyllä upee, mutta harmi ettei kuski ole, eihän tuo mikään komistus ole. Mielummin istun vaikka kuoplan kyydissä, jos kuski komee😉
- Anonyymi
Et istu, mutta et pääse Ferrarin kyytiin koska et ole kaunis etkä nuori ja kuskihan sinun mukaasi rumenee vanhetessaan, mutta Ferrarin arvo nousee vanhetessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et istu, mutta et pääse Ferrarin kyytiin koska et ole kaunis etkä nuori ja kuskihan sinun mukaasi rumenee vanhetessaan, mutta Ferrarin arvo nousee vanhetessa.
Oletko ihan idiootti? En haluakkaan.
- Anonyymi
Olen nähnyt jethron jonkun naisen kanssa ajelemassa eikä se nainen ollut jetin vaimo. En ymm'rrä miksi ostaa ferraria jos ei ajeluta omaa vaimoaa. Vaimona ottaisin eron.
- Anonyymi
Vaimo ei uskalla ottaa eroa vaan hyväksyy sen, että YTM panee muitakin.
Keskinen osti Lamborghinin
https://www.is.fi/viihde/art-2000006085694.html- Anonyymi
No rikas mutta ruma mies voi saada kauniin naisen edustusvaimokseen, kuka sitten kuitenkin panee jotain komeaa ja lihaksikasta remonttimiestä.
- Anonyymi
"komea"ja lihaksikas remonttimies on siis homo ja tykkää, että häntä pannaan? En siis yhtään ihmettele jos näin on.
Ja sitten kun se kaunis nainen on rupsahtanut niin rikas mies vaihtaa nuorempaan eikä nainen kelpaa remonttimiehen reijäksikään
Keskisen muijan pitäisi jättää vesa ja ottaa avioerossa 20 miljoonaa euroa ja puolet lambosta niin saisi hyvä elämän eikä tarttis availla haarojaan vanhalle rumalle miehelle.
- Anonyymi
Keskinenhän voisi maksaa jollekkin, että vaimolle tapahtuu"onnettomuus"jos vaimo eroa harkitsisi. Niin itse ainakin tekisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345178Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4822446Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271189En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16917Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http5912JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5832HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei190759Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv36744Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3724- 49690