https://yle.fi/uutiset/3-10756877
"Rähjäinen veturi toivottaa turistit tervetulleiksi yhdelle Suomen isoimmista risteysasemista – kaupunki haluaa sen äkkiä piiloon
Huonoon kuntoon päässyt 90-vuotias höyryveturi on Kouvolan maamerkki, jonka tulevaisuus ratkeaa lähiviikkojen aikana."
Päässyt huonoon kuntoon ? päästetty se on huonoon kuntoon! Laittakaa veturi kuntoon vaikkapa varaveturiksi, kun talvisin eivät sähköiset härpäkkeenne liiku mihinkään, niin tuota veturia ei hidasta ees kahdetalven lumet! Noita oikeita vetureita on Suomessa enään 2 jäljellä, pitääkö nekin hävitää, entisten lisäksi ?
Late Lapista.
VETURI TOIVOTTAA TERVETULLEEKSI!
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Keravallakin asemalla on höyryveturi kaikkien ihasteltavana.
Nätti on, kuka lie kunnostanut.
Kouvolaan iso purkki pelkistävää mustaa maalia, olikohan Noverox.
Muuttaa ruosteen takaisin raudaksi ja luo suojakerroksen. - Anonyymi
Komea veturihan tuo on. Ei luulisi kaupungille olevan ylivoimainen tehtävä laittaa porukka kunnostamaan veturi. Ei tuollainen rautamöhkäle ihan vähästä ruostu kokonaan. Ei muuta kuin kunnon ruostepuhallus ja uutta maalia pintaan. Taitavat olla kouvolalaiset aika nahjuksia, jos eivät saa maamerkkiään kunnostettua.
- Anonyymi
Siinä olisi iskun paikka työttömille nollata aktiivimalli ja saada isompi perusraha.
- Anonyymi
Ruostepuhalluskomitea istuu kolme vuotta ja ei päätä mitään.
Siksi mustaa fosforihapopelkistinmaalia siistimään ulkonäkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697324Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913167
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462229- 202081
- 342013
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171777- 281661
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141643- 361440