Mikä on maailman paras vitsi tai parodia?

Voitko kertoa sen, mikä sai sinut nauramaan maha kippurassa ja silmät kyynelissä?

Minä voin, mutta en kerro, koska olen koomikko: teatterikorkean käynyt.

23

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi.viimeksi kun kirjoitin täällä sä esitit linnakundia😃

      • Anonyymi

        Kun nuppi on tuossa kunnossa, voi ammattikin vaihtua vaikka useita kertoja saman vuorokauden aikana.


      • Sekin käy. Minulla on monta eri roolia ja tukku eri persoonallisuuksia samoin kuin kristittyjen Jumalalla.
        ´
        Oletko muuten pysynyt agnostikkona vai vajositko takaisin ateismin syvään pimeyteen?


      • En edes viitsinyt lukea linkittämääsi viestiä. Se on tarpeetonta.

        Mitä tieteelliseen uraan kohdehenkilösi tapauksessa tulee, niin eipä olisi voinut paremmin osua omalle kohdalleni!

        Mitä jos ketään ei kiinnosta se, että kyttäät jotakin henkilöä tällä palstalla ja kirjoitat amispojun tasoisia juttuja.


      • G4G kirjoitti:

        Sekin käy. Minulla on monta eri roolia ja tukku eri persoonallisuuksia samoin kuin kristittyjen Jumalalla.
        ´
        Oletko muuten pysynyt agnostikkona vai vajositko takaisin ateismin syvään pimeyteen?

        Olen agnostikko tai deisti.


      • helvetinsisar kirjoitti:

        Olen agnostikko tai deisti.

        Agnostikko.ei voida tietää.


      • Anonyymi

        Sama kaveri, joka keitti naudan sisäfileen umpikypsäksi ja nautti sen valkoviinin kera?


      • Anonyymi

        Kyllä.

        2017 hän oli tohtoristason tiedemies nimimerkillä cretu---.

        "Tieteellinen urani kattaa tähän mennessä matematiikan, taloustieteen, tilastotieteen, kilpailuteorian, biokemian ja biologian opiskelua, tutkimusta ja opetusta. Olen opiskellut myös jonkin verran filosofiaa, klassisia kieliä, kielitieteitä ja englantia yliopistoissa. Olen tutustunut vapaa-aikanani ns. kirjauskontoihin ja muinaisiin uskontoihin. "

        2017 tytär oli kuollut. 2018 hän keitteli Amerikan vävypojan kanssa naudanfilettä.


      • Anonyymi

        No eihän tuossa mitään ihmeellistä ole. Kaiffari tuli Intiasta tai Pakistanista Nokialle töihin ja loppu on sitä, mitä luemme.


      • Anonyymi
        G4G kirjoitti:

        Sekin käy. Minulla on monta eri roolia ja tukku eri persoonallisuuksia samoin kuin kristittyjen Jumalalla.
        ´
        Oletko muuten pysynyt agnostikkona vai vajositko takaisin ateismin syvään pimeyteen?

        Miksi esität? Etkö tunne itseäsi.


    • Anonyymi

      Ateistin lupaus uskovaiselle: Jos lupaat olla rukoilematta koulussa, niin minä lupaan olla ajattelematta kirkossa.

    • Anonyymi

      Unitaari huomasi ettei Raamattu ollut totta ja laittoi itsensä uuteen uskoon.

      Oliko hauska?

    • Kaksi miestä oli metsästämässä ja A ampui vahingossa B:tä. No, tämä A sitten ambulanssia soittamaan. Noh, siellä neuvottiin varmistamaan, että hengittääkö haavoittunut. Noh, siinä A vähän aikaa puhelintaan laittoi pois ja pian kuului laukaus. Vähän ajan päästä A palasi luurinpäähän kertoen: "noh, se on nyt tehty".

      About tuolleenhan se maailman parhaaksi vitsiksi tässä jokunen aika takaperin valittu vitsi meni. En sitä nyt tuossa osannut ehkä täydellisesti pistää, mutta osapuilleen.

    • Anonyymi

      George Carlin

    • Sauli Niinistö ja sen se seteli...

      • Parempi seteli rintataskussa kuin laastari ohtalohkossa.


    • Anonyymi

      Pikku Pekka rukoili joka ilta, että saisi polkupyörän, mutta pyörää ei ilmestynyt, vaikka kuinka rukoili. Sitten Pikku Pekka sai kuulla, ettei se rukous nyt ihan noin toimi. Niinpä Pekka varasti polkupyörän ja rukoili sen jälkeen joka ilta Jumalalta anteeksiantoa.

      • Pikku Pekka taisi pölliä Päivi Räsäsen tuttavan jopon :-)


    • Anonyymi

      Paras vitsihän viittaa ateistiseen Pohjois-Koreaan:

      Pohjois-Korean presidentti Sos Dem Jong:

      - Määrään teidät 30 vuodeksi kuparikaivokseen töihin koska nauroitte kertomalleni vitsille vain puoli tuntia.

    • Anonyymi

      Se kun G4G keräsi säälipisteitä itselleen anonyyminä ymmärtäjänä.

    • Anonyymi

      anttifanttien ynnä muiden hörhöjen mielenosoitukset ovat kyllä niin hauskaa kamaa että meinaa aina tuolilta tipahtaa niitä katsellessa. rummut kolisee ja EINATSEJATURKUUN vikinä raikaa

    • Raamatusta on jätetty pois yksi hauska juttu: Jeesus leikki Hurstia ja jakoi kaloja ja leipiä ihmisille. Yksi mamma oli juuri ottamassa omaa osuuttaan, kun Jeesukselta pääsi pieru. Mamma tokaisi: "Ettei vaan olis pilaantunutta tämä kala, kun haiskahtaa siihen malliin!" Siihen Jeesus: "Jo on ilmoja pidellyt."
      Arvoisat lukijat. Tämä tarina on tosi.

      • Vielä toinenkin tositarina:
        Jeesus työskenteli Essolla huoltoasemamiehenä, kun pihaan ajoi asiakas ja pyysi täyttämään pissapojan säiliön. Jeesuksella sattui juuri sopivasti olemaan rakko kireällä ja hän laski kaiken säiliöön. Sitten hän totesi autoilijalle: "Totisesti, totisesti minä sanon teille, se on täytetty!"


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe