Posti kertoo nettiteksteissään että pakettiautomaattiin toimitettavaksi tilattu verkkokauppaostos on helppo palauttaa pakettiautomaatin kautta.
No, minä en ainakaan onnistu palauttamaan. Osaako joku kertoa minulle, miten se palautus tapahtuu? Postin kertoman mukaan lokerokoodilla ja automaatilla Palauta paketti -valinta (sori, jos en muista tuota automaatin vaihtoehtoa sanatarkasti oikein, mutta palauta kuitenkin on se vaihtoehto). Eilen yritin palauttaa yhtä ostosta, jonka olin eilen myös käynyt siitä automaatilta hakemassa tekstiviestinä tulleen koodin avulla. Ei onnistunut, sikäli mikäli siinä palautuksessa käytetään samaa koodia kuin noutaessa. Ja onnistuuko palautus vasta sen jälkeen, kun Postin ilmoittama viimeinen noutopäivä on mennyt, sikäli mikäli käytetään samaa lokerokoodia? No, ei se mitään, kun minulla se paketti mukana oli niin kävelin siitä pakettiautomaatilta sitten siihen markettiin jossa paikallisesti hoidetaan Postin tehtäviä. Tätä marketin postitoimipaikkapalvelua en kuitenkaan mielelläni käytä, koska sen kyseisen K-supermarketin henkilökunnan palveluasenne on ala-arvoinen!
Valistakaa minua, miten tämä pakettiautomaatilla palauttaminen käytännössä toimii!
Verkkokauppaostos Postin pakettiautomaatilla
Anonyymi
0
116
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822607
- 392131
- 331912
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488