Posti kertoo nettiteksteissään että pakettiautomaattiin toimitettavaksi tilattu verkkokauppaostos on helppo palauttaa pakettiautomaatin kautta.
No, minä en ainakaan onnistu palauttamaan. Osaako joku kertoa minulle, miten se palautus tapahtuu? Postin kertoman mukaan lokerokoodilla ja automaatilla Palauta paketti -valinta (sori, jos en muista tuota automaatin vaihtoehtoa sanatarkasti oikein, mutta palauta kuitenkin on se vaihtoehto). Eilen yritin palauttaa yhtä ostosta, jonka olin eilen myös käynyt siitä automaatilta hakemassa tekstiviestinä tulleen koodin avulla. Ei onnistunut, sikäli mikäli siinä palautuksessa käytetään samaa koodia kuin noutaessa. Ja onnistuuko palautus vasta sen jälkeen, kun Postin ilmoittama viimeinen noutopäivä on mennyt, sikäli mikäli käytetään samaa lokerokoodia? No, ei se mitään, kun minulla se paketti mukana oli niin kävelin siitä pakettiautomaatilta sitten siihen markettiin jossa paikallisesti hoidetaan Postin tehtäviä. Tätä marketin postitoimipaikkapalvelua en kuitenkaan mielelläni käytä, koska sen kyseisen K-supermarketin henkilökunnan palveluasenne on ala-arvoinen!
Valistakaa minua, miten tämä pakettiautomaatilla palauttaminen käytännössä toimii!
Verkkokauppaostos Postin pakettiautomaatilla
Anonyymi
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka892523- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841403EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe36800Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta103799- 54783
- 30706