Mihin Turussa kannattaisi mennä ottamaan? Ekaa kertaa harkitsen asiaa ja ikääkin on vasta 32, mutta otsaani on ilmestynyt todella häiritsevä pystyjuonne jota vihaan. Olen katsellut hintoja ja Plastic surgery centerissä hintaa oli melkein 300 kun taas muissa paikoissa oli alle kahdensadan. Kannattaako maksaa enemmän, onko lopputulos luotettavampi vai mistä ero mahtaa johtua?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Suosittelen Lookia. Edullinen ja saat tarvittavan infon. Olet niin nuori että paras kuunnella asiantuntijaa ettei "lähde lapasesta"
- Anonyymi
Laittaako Lookissa lääkäri/plastiikkakirurgi pistokset?
- Anonyymi
Botoxia saa pistää lääkäri.
Luvanvarainen toimenpide joten kysykää onko Avin luvat kunnossa. - Anonyymi
Kannattaa käydä asiantuntevassa paikassa. Kyllä Turusta löytyy myös Lookille aikoja.
- Anonyymi
Siis kuka lääkäri tekee Lookissa pistoksia?
- Anonyymi
Älä vaan erehdy.Tulet katumaan pasti jos vain Botoxia otat.
- Anonyymi
Olen aloittaja ja muutenkin haluaisin kuulla kokemuksia kyseisestä toimenpiteestä ja tuloksista. En ole varma vielä menenkö, kun kuitenkin pelkään jos jokin menee pieleen ja kulmat sitten roikkuu monta kuukautta tai jotain... Onkohan epäonnistuminen yleistäkin?
- Anonyymi
Kiinnostaa myös. Ystävät ovat ottaneet,kaikki sujunut ongelmitta. Kannattaa ehkä mennä paikan päälle että näkevät "naaman" ja päättää sitten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525