Kun aloin kirjoittelee näille sivuille ja yleensä mihinkään. Halusin vaan jotenkin ilmaista tunteeni vaikka ei siitä mitään hyötyä ole. Tyhmä nainen olen.
Olen typerä
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai tunteista puhuminen tai kirjoittaminen tyhmää ole, mutta tällaisella julkisella palstalla kannattaa tehdä se täysin anonyymisti...
Tätä kautta aika vaikeaa kertoa kenellekkään, mitään. Suosittelen, että keskustelet hänen kanssaan suoraan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli637045Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo672995- 1692778
Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn4142403Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html342033Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast421844- 761539
Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k2831522Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1261475- 1051428