Oon niin kypsä kaikkeen, että voisin mä lähteäkin sun luo. Tai minne vaan kahdestaan.
Jos sä edelleen haluat.
tahdotko sä vielä?
57
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä sä olet ja ketä sä etit?
- Anonyymi
Jos sä pyydät, lähden.
- Anonyymi
Valmis yrittämään.
- Anonyymi
Selvä, soita tai textaa. J
- Anonyymi
En sulle kyllä soita enkä tekstaa, koska olet toisen kanssa.
- Anonyymi
Kukas J olet? Nainen, mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sulle kyllä soita enkä tekstaa, koska olet toisen kanssa.
Siis ap on jonkun toisen kanssa, siksi ei tule yhtikäs mitään.
- Anonyymi
Lopeta lässytys!! Keskity parisuhteesi! Jos olet hän niin en todellakaan ole kiinostunut sun leveestä perseestä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas J olet? Nainen, mies?
Mies, Tre. Enkä ole toisen kanssa
- Anonyymi
Kapeneeko perse sitten, kun ei oo parisuhteessa? Enpä oo tiennytkään.
- Anonyymi
Laita ees viestiä. Jotain, mitä vaan.
- Anonyymi
En tahdo enää. Meidän olis pitänyt karata Kuubaan silloin 15 vuotta sitten. Myöhäistä se nyt on.
- Anonyymi
Voi harmi, minä olisin lähtenyt kanssasi nainen, mutta sinä vain leikit kanssani pidemmänkin aikaa. J
- Anonyymi
Tahdotko sä?
- Anonyymi
Tahdon jos oot s?
- Anonyymi
Minne mennään ja milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahdon jos oot s?
No oon kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oon kyllä
Hänen , s:n kanssa milloin ja mihin vaan :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen , s:n kanssa milloin ja mihin vaan :)
ei ole ässälle ehdotuksia sadellut mistäänpäin...tai ehkä joillekkin ässille jossakin.
- Anonyymi
Oikeasti, mä lähtisin. Ratkaisu se ei olisi kaikkeen, joskus pitäisi vain tehdä mitä todella tahtoo. Ja huomasin, että tahdon sut. Niin vaikea kun se olikin myöntää itselle.
- Anonyymi
Tahtoisin❤❤❤
- Anonyymi
Pitäisi tavata esim. Lauantai käy.
- Anonyymi
Huomasitko tuon ehdotuksen J nainen J mies
- Anonyymi
Huomasin J naisen muhkean takapuolen
- Anonyymi
Miehelläkin voi olla muhkea takapuoli. Se tekee kyllä miehestä hieman naismaisen.
- Anonyymi
Hieman🤣
- Anonyymi
😲🤭🤣
- Anonyymi
Jos olet T mies kyllä. Jnainen
- Anonyymi
En minä tahdo enää mitään. Haluan että kaikki suhteesta jauhaminen loppuu ihan kokonaan. Haluan elää rauhassa ja tehdä töitä rauhassa, muuten voin huonosti ja kestää vuosia selvitä.
- Anonyymi
Eks kukaan lähde?
- Anonyymi
Tahdon. Oon kunnon vaimo, jne, mutta oikeasti olen pohjiani myöden väsynyt, seksin puutteessa ja kaipaan vaan hyvänä pitoa, kunnon panoa ja huomiointia. En ees mitään adonista, metrilerssiä tai kaksikymppistä, vaan kunnon miehen syliä.
- Anonyymi
No,soita tai textaa, niin saat viestin takaisin. J
- Anonyymi
Lähtisin erään ihanan luo. Kysyisköhän se mua kylään? Kerran meinasin lähteäkin.
- Anonyymi
Kysy niin pääset<3
- Anonyymi
Kysy niin pääset<3
- Anonyymi
Ei kun sen pitää kysyä, en mä voi vaan tuppautua :)
- Anonyymi
Tyhmää sanoa täällä että pitää kysyä jollei oo yhteystietoja... :(
Ei voi mittään. Hullu paikka.Koittakaahan löytää omanne. - Anonyymi
Olen odottanut sinua nainen kylään, mutta olet kiertänyt kohta kolme vuotta, etkö ole enään rohkea ja yhtä halukas, kuin ollessasi samassa talossa työssä? J
- Anonyymi
Tahdotko vielä? Tahdon vastauksen. Välitätkö oikeasti? Mä oon valmis nyt.
- Anonyymi
Kyllä jos on mulle. T. J
- Anonyymi
Olen valmis mutta en uskalla tehdä enään mitään aloitteita koska halusit olla vain kaveria. Ei mulla ole työkaluja tehdä asialle enää mitään vaan pallo on nyt sinulla. Jos jotain muuta kuin kaveruutta haluat niin kerrothan sen minulle suoraan? Se on ainoa keino avata taas se tie mitä kuljettiin pari kuukautta.
- Anonyymi
Mitä odotat minun tekevän?
- Anonyymi
Halusin olla kaveri, sä et tainnut haluta. Nyt uskallan itselleni myöntää, tahtoisin enemmän. Mutta nyt sä et taida haluta. Ei tää täällä selviä. Annetaan olla.
- Anonyymi
Milloin nähdään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä odotat minun tekevän?
No laita vaikka viestiä. Aikuisia ihmisiä tässä ollaan. Mä laitoin jo aiemmin mutta se ei johtanut mihinkään. Viestistäsi sain kuvan että olet jo mennyt eteenpäin. Ei mulla siinä ole enää sanottavaa. Tai olisi mutta päätin pitää ne asiat itselläni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin nähdään?
Syksyllä varmaan.
- Anonyymi
keneltä kenelle?
- Anonyymi
Muru kulta, jos joku päivä..?
Vapaa vkloppu ois :)
- Anonyymi
Kivoja vapaapäiviä!
- Anonyymi
Huomenna olisin seuraa vailla. Mitä puuhailet ihanuus?
- Anonyymi
Mä käyn osuuskaupoilla , syömässä ja ulkoilemassa. Mutta voin muuttaa suunnitelmat toisiksi. T . pD- S
- Anonyymi
😁hurjaa
- Anonyymi
Olenkohan vielä tärkeä sulle, olinkohan koskaan? Ehkä olin vain yksi jota yritit paremman puutteessa. Rakastuin kyllä.
- Anonyymi
Miehelle?
- Anonyymi
Jos olet P ja nainen, niin viestitä J: lle . Nyt on kolme vuotta kulunut viimeisestä suudelmasta ja et ole käynyt minun muuton jälkeen, vaikka lupasit ja kukaan ei näe, olet varattu ja niin silloinkin, tiedät numeroni, joten textaile. J
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694