Mistä sitä tulee vaikka imuroin 3 kertaa viikossa. Läppärin nättökin koko aika ihna pölyinen.
Älytön määrä pölyä kämpässä
6
<50
Vastaukset
Kuolevien asunnot on usein pölyisiä. Kaikkihan me kuollaan mutta meinasin nyt muuta. Tiedä sit miksi näin on.
Ulkoa korvausilman mukana? Imurilla vain levität sitä.
- Anonyymi
Ilmastoinnin kautta filtterin läpi tulee ilma, silti pölyä kertyy aivan liian nopeasti. 2015 valmistunut asunto. On se kumma tuo pöly.
Emt. Siitepölykausi?
- Anonyymi
On se kumma, kun sisällä asunnossa on koko ajan pölyä, vaikka koko ajan siivoaisi.
Varsinkin vaateet ja sänkyvaatteet pölisee, kun aurinko paistaa huoneeseen ja laitat aamulla vaatteita päälle sängystä noustessa, niin polyhiukkaset kyllä leijuu ilmassa norsun kokoisina ja erottuu, vaikka likinäköisenä on huono näkö ilman laseja, mutta kyllä pölyhiukkaset näkyy.
Pölyhiukkaset vana leijuu huoneilmassa, eikä katoa minnekään.
Mutta jos menee ulos pölyttämään mattoja, jotka todellakin pölisee, niin ei mene kuin hetki, niin pölyä ei näy missään, minne se pöly katoaa, ei ulkona koskaan pölisise ilmassa pölyhiukkaisia, kuten asunnossa.
Eikä ulkona pölyä kerry mihinkään pinnoille, kuten asunnossa hyllyjen pinnoille kirjahyllyyn ja tietokoneen näytölle muutamassa päivässä.
Ei ulkona kerry polyä samalla tavoin ikkuna pinnoille moneen kuukauteen.
Että mikä tähän on syynä????
Ajattelin alkaa rakentamaan pienois rautatietä, mutta luovuin, koska sehän keräisi pölyä ja koko ajan joutuisi sitä puhdistamaan, kun kuukaudessa olisi ihan pölyinen, jollei sitä peitä ilmatiiviillä lasikotelolla. - Anonyymi
Mulla mitään pölyä ole, vaikken siivoa koskaan.
Lopettakaa tekin se turha pöllyyttäminen.
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172632Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762536Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821757- 861405
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541080SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70985- 74955
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.27779Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4734