kirkonpiiriin, niin mitä seurakunnissa ja kirkossa tapahtusi ?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6f74cc1f-a5f5-4279-9cfb-2c09b9e48eab
Raamattu, Pyhä Jumalan Sana on jokaisen sanan kohdalta niin ja aamen ja meillä luoduilla ei ole oikeutta muuttaa sitä.
Esim. kirrkoraamattu 1992 on törkeä väärennös.
Esim. Halla aho on ateisti ja hänet on tuomittu kiihoittamisesta kansanryhmää vasten, mitä hänellä on tekemistä uskovien kanssa.
Niin tosin taitaa olla niin, että kirkon piirissä on vähän uskovia ihmisiä, enemmänkin
"tapakriistttyjä ?"
Olisi mielenkiintoista nähdä, että jos kirkko saisi joskus uudestisyntyneen, uskovan piispan
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Uudestisyntynyt ihminen? Mikä ja millainen ihminen sellainen on ja miksi/miten joku uudestisyntyy ihmiseksi?
Vaikuttaa oudolta.- Anonyymi
Siinä on kaksi ongelmaa.
toinen on se ettei sellaisia piispoja ole olemassakaan, eikä saa olla tässä maassa.
ja se toinen tulikin jo eli eihän lutterin kirkkolaitos sellaista hyväksy ollenkaan, sieltä tulee avopäälähtö jos joku alkaisi edes ehdottamaan sellaista asiaa.
kolmas syy on kansa joka ei ymmärrä mitään aiheesta, kuten tuossa yllä esimerkki, ja kuitenkin ollaan olvinaan kristitty kansa ja maa haha !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on kaksi ongelmaa.
toinen on se ettei sellaisia piispoja ole olemassakaan, eikä saa olla tässä maassa.
ja se toinen tulikin jo eli eihän lutterin kirkkolaitos sellaista hyväksy ollenkaan, sieltä tulee avopäälähtö jos joku alkaisi edes ehdottamaan sellaista asiaa.
kolmas syy on kansa joka ei ymmärrä mitään aiheesta, kuten tuossa yllä esimerkki, ja kuitenkin ollaan olvinaan kristitty kansa ja maa haha !!Olen yksittäinen tiedonhaluinen ihminen, en kansa.
Wp:ssa kerrottiin aiheesta jotakin, en kuitenkaan ymmärtänyt mitä sellaisessa uudestisyntymisessä tapahtuu ihmiselle ellei hän fyysisesti kuole ennen syntymistä.
Jeesushan nousi kuolleista ja jos samaan tapaan ajatellaan tavallisista ihmisistä uudestisyntymistä, niin voiko pelkästään ihmisen mieli uudestisyntyä ilman aivotoimintojen fyysistä loppumista ja miten se tapahtuisi?
Ehkä sinun kannattaa jäädä orrelle naureskelemaan ja antaa vuoro sellaisten ihmisten kertoa jotka ilmeisesti ovat kokeneet kyseisen tapahtuman.
Jos Suomessa on jotain 5 % "uudestisyntyneitä" – kuten Korkkiruuvi todennut on – ja suurin osa heistä kuuluu vapaisiin suuntiin, kuinkahan paljon heitä voisi olla kirkon jäsenistöstä? Riittävästi piispan valitsemiseen?
Kirkko liukuu koko ajan kauemmas ja kauemmas Raaatusta ja omasta tunnutustuksestaan. Vain aito synnintunto kirkon papeissa ja piispoissa voisi saada herätyksen kirkkoon 🤔
- Anonyymi
MInä muistan tuon tapahtuman, joka eteeni tuli 26.03.1983 kun "vakaa ateisti" laskeutui saarnaajan käsien alle polvilleen ja saarnamies rukoili ja Jumalan Taivas todisti ja Jumalan Pyhä Henki kosketti sydäntä ja rupesin uusin kielin kiittämään Jumalaa ja Jeesusta Kristusta Hänen sovitustyöstään. Kävin myös uskovien kasteella,
Myöhemmin opin ymmärtämään Raamatun lehdiltä, että mitä on uudestisyntyminen ja mitä tarkoittaa uskoontulo.
Opin myös sen,että jokainen sana Raamatussa on niin ja aamen.
Kirkolla ei enää nykyään ole mitään tekemistä todellisen uskon kanssa ja se jeesus jota kirkon papit saarnaa ei ole sama mies, joka Golgatan ristillä sovitti maailman synnit.
Rovasti Urho Muroma sanoi aikanaan, että hän näkee , että helvetin takaseinä on täynnä niitä pappeja, jotka ihmisiä helvettiin saarnaa."Kirkolla ei enää nykyään ole mitään tekemistä todellisen uskon kanssa "
Väärin taas.
Kirkolla ei ehkä tosin ole tekemistä sen kanssa mitä sinä kuvittelet "oikeaksi uskoksi".Liberaalinen kirkko on minusta oikealla asialla. Keskittyy todellisuuteen ja jättää ihmisen jumalsuhteen jokaisen omaan harkintaan.
Todellisuus on minusta köyhien ja sorrettujen auttamista.- Anonyymi
sage8 kirjoitti:
Liberaalinen kirkko on minusta oikealla asialla. Keskittyy todellisuuteen ja jättää ihmisen jumalsuhteen jokaisen omaan harkintaan.
Todellisuus on minusta köyhien ja sorrettujen auttamista.Mutta kun se lipiaarinen kirkko toimillaan, saarnoillaan johtaa ihmisiä helvettiin.
Kirkon toiminta on kaukana siitä ilmoituksesta, minkä Jumala Pyhän Hengen vaikutuksesta Raamatun kautta antoi ihmiselle perinnöksi ja jos ihminen ei pysy Raamatun opissa, on tie kadotukseen.
Katollinen kirkko on antkristuksen kirkko ja Luther uskoa puhdistaissa jätti työn kesken
ja tämän päivän kirkolla ei ole enää Jumalan Sanan totuutta opissaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun se lipiaarinen kirkko toimillaan, saarnoillaan johtaa ihmisiä helvettiin.
Kirkon toiminta on kaukana siitä ilmoituksesta, minkä Jumala Pyhän Hengen vaikutuksesta Raamatun kautta antoi ihmiselle perinnöksi ja jos ihminen ei pysy Raamatun opissa, on tie kadotukseen.
Katollinen kirkko on antkristuksen kirkko ja Luther uskoa puhdistaissa jätti työn kesken
ja tämän päivän kirkolla ei ole enää Jumalan Sanan totuutta opissaan.Osoitatko yhdenkin Raamatussa kuvatun opin jossa Raamatullisesti olet itse pysynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun se lipiaarinen kirkko toimillaan, saarnoillaan johtaa ihmisiä helvettiin.
ja tämän päivän kirkolla ei ole enää Jumalan Sanan totuutta opissaan.Miten selität harhaanjohtamiseksi, kun papit käskevät tunnustamaan syntinsä ja pyytämään niitä anteeksi Jeesuksen sovitukseen vedoten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja tämän päivän kirkolla ei ole enää Jumalan Sanan totuutta opissaan.Kirkko on iberaalinen sen tähden, että tämä huoruudessa syntynyt äpärä sukupolvi ei kestä Jumalan Sanan totuutta.
Jäsenien pitäminen kirkossa aiheuttaa sen, että kirkko järjestelmänä myy periaatteensa
ja myy halvalla.
Te joilla on yksilönä Jumalan todistus sydämmessä, lähtekää ulos tuosta valheenpesästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkko on iberaalinen sen tähden, että tämä huoruudessa syntynyt äpärä sukupolvi ei kestä Jumalan Sanan totuutta.
Jäsenien pitäminen kirkossa aiheuttaa sen, että kirkko järjestelmänä myy periaatteensa
ja myy halvalla.
Te joilla on yksilönä Jumalan todistus sydämmessä, lähtekää ulos tuosta valheenpesästä.Koulussa tavattiin sanoa ettei yhteen sydämeen mahdu kuin yksi ämmä.
Toisten uskon epäily ja arvioiminen toista huonommaksi antaa aika suoran vaikutelman oman sydämesi heikkoudesta. Kestätkö sinä Jumalan Sanan totuuden itsestäsi, siis aidon rehellisesti? Anonyymi kirjoitti:
Kirkko on iberaalinen sen tähden, että tämä huoruudessa syntynyt äpärä sukupolvi ei kestä Jumalan Sanan totuutta.
ja myy halvalla.
Te joilla on yksilönä Jumalan todistus sydämmessä, lähtekää ulos tuosta valheenpesästä.Sinä uskot Jumalaan joka on julmuri antiikin aikaisten uskomusten mukaan, minä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koulussa tavattiin sanoa ettei yhteen sydämeen mahdu kuin yksi ämmä.
Toisten uskon epäily ja arvioiminen toista huonommaksi antaa aika suoran vaikutelman oman sydämesi heikkoudesta. Kestätkö sinä Jumalan Sanan totuuden itsestäsi, siis aidon rehellisesti?Osoita Raamatusta esim.
-lapsikaste
-naispappi
-homojen toiminta kirkonpiirissä
-missä Raamatu hyväksyy huoruudessa elävät avoparit
-miten Raamattu määrittelee mm. avioeron
Kerro miksi kirkkoraamatusta on poistettu toinen käsky ?
Kerro miksi meillä on muutettu kalenteri, epäjumalanpalvelijain juhlapyhät mm. joulu, joka on tammuksen syntymäjuhla 25.12 tässä pakanallisessa kalenterissa
Jeesus syntyi lehtimajajuhlien aikaan syys-lokakuun vaihteessa.
Osoita minulle Raamatusta, miten kirkko toimii Jumalan Sanan mukaan, niin minä osoitan Raamatusta, että kirkko on hylännyt jo historiansa alussa Jumalan totuuden.
Kirjoitusvirheet pyydetään anteeksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoita Raamatusta esim.
-lapsikaste
-naispappi
Kerro miksi meillä on muutettu kalenteri, epäjumalanpalvelijain juhlapyhät mm. joulu, joka on tammuksen syntymäjuhla 25.12 tässä pakanallisessa kalenterissa
Osoita minulle Raamatusta, miten kirkko toimii Jumalan Sanan mukaan, niin minä osoitan Raamatusta, että kirkko on hylännyt jo historiansa alussa Jumalan totuuden.
Kirjoitusvirheet pyydetään anteeksiOmana mielipiteenäni kirkko sen enempää kuin kukaan muukaan ei pysty toimimaan Raamatullisesti Raamatun oppien mukaan tähän mennessä esitetyn valossa.
Ainahan voit todistaa muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoita Raamatusta esim.
-lapsikaste
-naispappi
Kirjoitusvirheet pyydetään anteeksiVautsi mikä vuodatus, ole kiltti ja osoita minulle itse noudattaneesi raamatullisesti raamatun oppeja niin nähdään mitkä edellytykset sinulla on vaatia sitä yhdeltäkään ihmiseltä tai Kirkolta (vast).
Eksyttäjiä ja harhaanjohtajia kuuluu olevan liikkeellä, ethän sinä vaan ole sellainen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vautsi mikä vuodatus, ole kiltti ja osoita minulle itse noudattaneesi raamatullisesti raamatun oppeja niin nähdään mitkä edellytykset sinulla on vaatia sitä yhdeltäkään ihmiseltä tai Kirkolta (vast).
Eksyttäjiä ja harhaanjohtajia kuuluu olevan liikkeellä, ethän sinä vaan ole sellainen?Jokainen ihminen tekee virheitä, mutta jos opetetaan Raamatun Sanan vastaisesti on se väärin.
Kirkon toiminta tällä hetkellä ohjaa ihmisiä sivuraiteille.
Osoita sinä ja kerro montako uskovaa pappia on kirkossa.
Uskovalla en tarkoita teoloogisentiedekunnan tuotetta.
Uskova pappi seisoo kirjoitetun Jumalan Sana , Raamtun, jokaisen sanan takana. eikä myy itseään ajanhengen huoraksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokainen ihminen tekee virheitä, mutta jos opetetaan Raamatun Sanan vastaisesti on se väärin.
Kirkon toiminta tällä hetkellä ohjaa ihmisiä sivuraiteille.
Osoita sinä ja kerro montako uskovaa pappia on kirkossa.
Uskovalla en tarkoita teoloogisentiedekunnan tuotetta.
Uskova pappi seisoo kirjoitetun Jumalan Sana , Raamtun, jokaisen sanan takana. eikä myy itseään ajanhengen huoraksi.Eiks olisi ensin reilumpaa osoittaa itse olevansa totuuden asialla ja sitten vasta kivittää toisia väärintekijöiksi.
Sanasi haiskahtavat eksytykseltä ja harhaanjohtamiselta, toivottavasti olet si ut itsesi kanssa touhustasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks olisi ensin reilumpaa osoittaa itse olevansa totuuden asialla ja sitten vasta kivittää toisia väärintekijöiksi.
Sanasi haiskahtavat eksytykseltä ja harhaanjohtamiselta, toivottavasti olet si ut itsesi kanssa touhustasi.Kerro sinä kokemuksesi uskoontulosta ja elämän antamisetsa Jeesuksen Kristuksen johtoon ? Ihan oma henkilökohtainen kokemus ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä kokemuksesi uskoontulosta ja elämän antamisetsa Jeesuksen Kristuksen johtoon ? Ihan oma henkilökohtainen kokemus ?
Sydämesi kertoo sinulle sen mitä sinun pitääkin tietää, jos olet oikealla asialla.
Kokemusteni siivet eivät auta sinua lentämään, miksi lisätä kuormaasi jota nytkään tahdo jaksaa kantaa kivittämättä läheisiäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoitatko yhdenkin Raamatussa kuvatun opin jossa Raamatullisesti olet itse pysynyt.
Kyllä, puhumaan totuutta !
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, puhumaan totuutta !
Sen mitä uskovia tiedän, niin moni heistä karttaa totuutta.
Ei kirkkoon voi syntyä uudesti kun jo lapsena on siihen kastettu. Uudesti voi syntyä vain kirkosta ja koko kristillisyydestä ulos. Se tarkoittaa, että pääsee pois taikauskoisten ja pahaa ajattelevien seurakunnasta.
Mikä ihana vapaus.- Anonyymi
Uudesti syntyminen on hengessä syntymistä.
Hengen uudistumista. "Ellette synny uudesti ylhäältä, ette voi nähdä Jumalan valtakuntaa". Jeesus
Usko on mielen muutosta. Raamatusta löytyy lapsi ja katse.
- Anonyymi
Löytyykö Raamatusta sielu?
- Anonyymi
Tai löytyykö omatunto?
Evankeliumin mukaan uudesti syntyminen tarkoittaa sitä, että Johannes Kastaja oli uudesti syntynyt Elia.
Sitten Mooses ja Elia tulivat hakemaan Jeesusta pois, Joten Elia oli uudesti syntynyt Johannes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 332282
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472086- 401964
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1131471
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161405Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036