Roskia keräävä Pariskunta????

Anonyymi

Niin, mikä tässä lopulta on tarkoitus??. Kerätään roskia, lasketaan tumppeja jne... Kuvien kera mainostetaan tätä hyvää Toimintaa ,että kylläpäs on likaista sakkia. Asia on todellakin hyvä, mutta en ymmärrä mihin tällä hehkutuksella oikein pyritään?? Olemme parempia ihmisiä kuin Te?? Haluamme sädekehän päänympärille?? Kukaan muu ei tee mitään?? Huomion hakemista??. Ihan Oikeesti nyt, Tehkää mitä teette ,hyvä, hyvä, mut toi Hehkutus alkais jo riittämään, ette ole Ainoita "hyviä" Ihmisiä tässä kylässä, toiset eivät vaan halua Julkisuutta

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aivan samaa mieltä. Miksi pitää tehdä koko ajan numeroa tekemisistään?

    • Anonyymi

      Olet kateellinen. Sinä olet niitä idiootteja jotka heittelevät roskat siihen missä sattuvat olemaan. Elät kuin "sika pellossa". Onko se sinulta pois jos kaupungista löytyy viitseliäitä ihmisiä jotka korjaavat roskat. , niin teen minäkin usein. Mielenkiintoinen lehtijuttuhan siitä saatiin, ei se minua häirinnyt pätkääkään. Taitaa olla elämäsi aika suppeeta ja tapahtumaköyhää, kun viitsit moiseen kiinnittää huomiota. Hyvinkää on kateellisten kaupunki. Naamat vihertää yhdellä sun toisella..

    • Anonyymi

      Miksi esimerkillisesti toimivien ihmisten tekemisistä ei voisi kirjoittaa? Ketjun avaaja ja komppaaja ovat todennäköisesti itseensä kyllästyneitä ja henkisesti jälkeen jääneitä. Jos ei kykene muuhun kuin arvostelemaan itseään fiksumpia, niin asiat ovat huonolla tolalla.

    • Anonyymi

      Voi kirjoittaa. Ero on vaan siinä, että tarjoaako itse itsestään koko ajan juttuja sinne sun tänne, vai ottavatko tiedotusvälineet yhteyttä hyväntekijöihin.

    • Anonyymi

      Idea loistava.....vielä pitää erotella, oliko osa sikareita, kevyt savukkeita, mentholi savukkeita.....paskakikkareet samoin, onko koiran vaan ihmispaskaa.....

    • Anonyymi

      Mihin keräilijät vievät keräämänsä jätteet ?? ei kai kerrostalojen jäte astiohin joista me asukkaat maksamme maksu otettu huomioon vuokran maksussa luin jostain kerran että isännöitsijä oli antanut luvan keräilijöille ,, en vaan tiedä oliko vuokra vai omistusasunnosta kyse...

      • Anonyymi

        Lue lehtiä. - Nm. Tiedät ja tajuat enemmän


    • Anonyymi

      Kysymys on vähän siitä että nuoriso pannaan vetämään ympäristöasioita
      jotta unohdettaisiin matujen tekemiset ja tuhopolitiikka

      Kun sitten katso roskia ne ovat juuri sitä karmeinta polymeeri-muovisontaa
      jotan yleensä nuoret vetävät naamaansa macdonaldseissa ja sen kaltaista makeistoosaa

      eli tekopyhää

      Kysyin kerran roskuskilta Uudellamaalla MISSÄ ovat kaikkein saastaisimmat roskikset
      ja
      ylivoimaisesti ne ovat OTANIEMESSÄ JOSSA ASUU OPISKELIJOITA
      ja jossa ÄÄNESTETÄÄN VIHREITÄ ENEMMISTÖNÄ

      eli kaikki sotkettu eikä mitään lajiteltu sitä rataa

    • Anonyymi

      Salijulkimot taasen heiluttaa keppiä jytän tahtiin saadakseen pebaa. Selfiekepit on syytä nimikoida.

    • Anonyymi

      Ko. pariskunnasta tehdään lehtijuttuja esimerkin takia. Siksi, että tyhmemmätkin tajuaisivat, mikä on roskis ja minkä takia niitä on siellä ja täällä. Heidän keräämänsä roskamäärät osoittavat, että välinpitämättömiä vätyksiä, laiskanpulskeita laahustajia ja kaiken tiedon ja taidon ulottumattomissa olevaa roskasakkia on liikaa. - Nm. Niille myös ilmastonmuutos on utopiaa

    • Anonyymi

      Sitä on hyvä heitellä tumppeja, kerran nuo kuitenkin keräävät, minä polttelen topan päivässä ja nakkaan tumpit kadulle.

      • Anonyymi

        syö saatana tumppineen päivinee koko tupakka ja samalla koko aski jos vaikka saat tiliä vai ostatko ne tietysti meidän verorahoilla !


    • Anonyymi

      Tyypillistä hyvinkääläistä kitinää.
      Käy vielä vetämässä ne alas sieltä mistä voit - niin olet paikkakuntalainen.

      MITEN KUKAAN VIITSII KITISTÄ JONKUN ROSKIEN KERÄÄMISTÄ?
      Ei kai olis kerättävää - ellei joku olis heittänyt.
      NE SIIVOAA TOISTEN SOTKUJA.

      Tuliko sulle huono-omatunto vai miksi SE EDES OSUU ÄRSYTYSKYNNYKSEEN?

      Mikä teissä hyvinkääläisissä ja lahtelaisissa on?
      Miksi te olette niin kestokärttyjä ja jotenkin
      haette pahuutta? Jos siellä päin avaa oven toiselle, saa todennäköisesti turpaan tai
      ainakin moitteet.

      Siis joku heittää roskan mahan ja nyt suututaan kun
      joku MUU kerää ne ylös.

      Tää sama ilmiö: kehuin erästä ryhmää ja niiden tiimityötä.
      Naapuriryhmä SAI RAIVARIN SIITÄ ETTÄ OLIN KEHUNUT.
      Perustelut oli : naapurit käsitti että niitä pidetään huonompana....

      • Anonyymi

        Olet oikeassa että kerääjät kokevat olevansa paree ihmisenä.

        Toimien noin saa taivaspaikan ja mainetta lehdistöön.

        Kannattaa roskata kun näkee heidät niin saavat toimintaa ja keromista lehteen. Itse henkilökohtaisesti tulen toimimaan niin.


        Nimim Halleluujaa


    • Anonyymi

      Pihatalkootkin on vapaaehtosta, ärsyttää kun osallistuvat alkaa narista, miten tekevät kaiken aina. Hoitokuluja kun maksetaan, silloin ei tarvii pakosta talkoilla.

    • Anonyymi

      He ovat jo vuosia tehneet hyvää työtä kaikkien viihtyvyyden eteen. Ensin media on tuonut asiaa esiin, ja sen jälkeen he itse pyynnöstä. Kunniaa ja kiitos heille yhteisen hyvän eteen. Hienoa, että Hyvinkäältä löytyy tällaisia ihmisiä!
      Mutta pyrittäisiinkö me kaikki laittamaan roskat niille kuuluviin paikkoihin, niin kaikilla olisi parempi olla :) Näin voidaan arvostaa itseämme, toisiamme ja luontoamme enemmän <3

    • Anonyymi

      Ilmaiseksi tekee ja joku vielä kehtaa nurista, että paikoista pidetään huolta. Säälittävää tämä ihmisten toiminat nykyisin. Mun mielestä pitäisi tämmösiä ihmisiä esitellä joka päivä ja joka paikassa.

    • Anonyymi

      Paskaa on niin paljon, että ainakin minä olen tyytyväinen että joku kerää. Lähden keräämään itsekin. Tarkoitus on saada myös muut mukaan. Kiero mieli ajattelee toisin. Jos taloyhtiön roskiin menee, epäilen. Eiköhän ne kaupungin tonkkiin päädy.

    • Anonyymi

      Tähän on tultu. Enemmistö narisijoista on pullamössömussukoita, eri ikäisiä, mutta kuitenkin ihmisiä, joilla ei ole selvää käsitystä yhteiskunnan toimimisesta. Surullista.

      • Anonyymi

        On hienoa, että nämä ihmiset jaksavat vuodesta toiseen kerätä roskia ja tuoda sitä julkisuuteen. Minua ilahduttaa jokainen maasta nostettu ja roskiin viety natsa ja muu roska. Roskasakin kirjoitukset suorastaan pelastavat päiväni. Lisäksi ne muistuttavat minua siitä, että minunkin pitäisi tehdä osani, ja usein niin teenkin. Tehkää te muutkin. Yhdessä saamme enemmän aikaan!


    • Anonyymi

      Suomalaisiata on tullut samanlaisia SIKOJA ,kuin näkee noisssa etelän ja itäblokin maissa muuaalla .Ei vieläkään ymmärretä ympäristö-asioita josta ykkös juttu on laittaa omat roskat roskikseen.Katselin yhtenä päivänä sitten myös maahanmuuttajia jotka oli siis mustia (africa) , kun tulivat tuolloisesta Pyrhösestä ulos ovesta jäätelöt kädessä ei mennyt kui 2metriä kun paperit lensi pihalle !!?Sitten lähdettiin uusilla maastopyörillä älämölö päällä ajelemaan .En ole rasisti mutta näytetää mallia ja otetaan niitä älvänöitä (poliisi tulee) niskasta ja pareri ROSKIKSEEN! Ja sama Vehkoja ja "pyrtsin" väli . ,ei muutakuin jokapäivä vuorotellen jokainen luokka käy keräämässa roskat pois ja tiukka puhuttelu "ymppätunnilla" ja kerrotaan että Singaporessa tuosta saa isot sakot tai jopa lusimaan!!

      • Anonyymi

        Montako kaljaa pitää vetää, että tulee näin sekavaa tekstiä?


    • Anonyymi

      Otan itse pussin mukaan ja kävelen H-kylän kaupalle 500m viikonloppuisin ,ei ole vaikeeta noukkia pussiatäyteen , mutta ei pitäisi oikeesti olla yhtään roskaa .Joku muukin onneksi tekee ja on joskus aika siistiä , mutta ei mene mota päiväää kun pussilen taas kerääntyy.

    • Anonyymi

      Itseasiassa olen jopa sitä mieltä että roskiakerääviä pidetään jotenkin "hölmöinä" tai toisenluokan kansalaisina ,kun he keräävät tien varsia. Ainakin olen kuullut että heitä on solvattu ja naureskeltu .Ihmetyttää ko.tyhmyys ja asioiden aliarvioiminen . Minä ehdottaisin jonkinlaista "kansalaispalkkiota " kyseisestä toiminnasta!

    • Anonyymi

      Vaikutat aika rasittavalta tapaukselta, jos tuollainen vaivaa sinua. Hanki elämä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1818
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1809
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      76
      1592
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe