Tyyppi on laukonut törkykommentteja blogissaan. Toivonut mm. homojen päähän ampumista ja syyttömien joutumista raiskauksen uhriksi.
Ei sovellu tuollainen ihmishirviö ihmisten ilmoille, ja kaiken viimeksi eduskuntaan.
Eri asia jos peruisi puheensa ja pyytäisi anteeksi kaikilta homoilta ja raiskausten uhreilta. Eipä näytä katuvan lainkaan tekojaan!
Halla-aho pitää erottaa eduskunnasta!
5
<50
Vastaukset 5
Taitaa olla laukonut nykyään k- edustajista ja tehnyt kaikkea yks jos toinenki, Teukkakin se vaan jatkaa, vaikka nythän hölmöilyt vähäks aikaa taineet jäädä, kun ei ole otsikoissa ollut.
Sit se Al- Taeaakin täytyis nyt erottaa, törkyjä kirjoitellyt, kommentteja juutalaisista ja homoista.
mutta ei....- Anonyymi
Suomella on armeija, joka kouluttaa verorahoillasi tappajia, ostaa ja valmistaa rahoillasi välineitä, joilla otetaan ihmishenki pois ns. "Neutralisoidaan".
Idioottejahan te olette, jos alatte pilkkaamaan totuuden puhujaa.
Väkivalta on kokoajan läsnä ja sitä on valmis käyttämään ne, jotka eniten vaativat sinua tuomitsemaan väkivaltaa.- Anonyymi
Eipä vaan Pelkuri-Ahokaan suorittanut kansalaisvelvollisuuttaan.
- Anonyymi
Kokaiinin käyttö saa niiskuttamaan.
- Anonyymi
Kuka mahtaa nousta tilalle? Modia Silvig on ainakin ensimmäinen kuka ei mahtunut 200 joukkoon.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522