enkä osaa mitään... Kunpa olis naisystävä edes... Ei haittaa vaikka olisi uskovainen tai seurakunnanjäsen. En minä kelpaa turhaa haaveilua, miksen kuole sairaskohtaukseen... Hyvää vappua vaan olette sen ansainneet minä en koska olen turha joka joutaa kuolla pois täältä toisten eestä...
Olen paska minusta ei ole mihinkään
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höpsis!
Olet tärkeä ihminen!
Tsemppiä Sinulle ja nenu kohta uutta tulevaisuutta.
Maailma tuo aina eteen uutta ja parempaa..... - Anonyymi
Osaat ainakin ytimekkäästi tuoda asian julki, sekin on jotain. Ei pidä ajatella elämää toisten kautta, vaikka sitä kuinka haluaisi. Kehitä omanlainen olotila, äläkä pyri toteuttamaan sellaista joka on ns. yleisesti hyväksytty ja haluttu. Kyllä se hyvä olo löytyy jostakin, vaikka eri asioista kuin yleisesti ajatellaan.
- Anonyymi
Muutoksen ajat lähestyy vääjämättä,odota niitä niin olosi paranee,kapitalismi tekee aina ns.luuserit ajattelemaan että heistä ei ole mihinkään,se on yleistä mutta ei siitä kannata välittää. Oikeat ihmisoikeuksiin perustuvat arvot tulee vielä voimaan,saattepa nähdä missä rahalla ei ole enää mitään virkaa ja jossa tarvii tehdä vain oma leipä ja lämmin,ei enää mitään voittoa ja korkoa ikinä kenellekään.
- Anonyymi
kiitos rohkaisev kommenteista
hyvä ku ette näe ku istun sohval 200kg painoni kera ja mätän nyt lisä burgeria alas, pöytä notkuu karkkia, sipsiä, pizzaa, limsoja ja viinoja on, poltan savuketta .. kyllä minäkin tytön naisen löydän vielä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837