Huh.. Onpa vappu!

Anonyymi

Eilen vappuaattona oli vika työpäivä ennen koko toukokuun kestävää kesälomaa. No, juhlistin sitä illalla suklaalevyllä, jäätelöllä, suolapähkinöillä jne...paha virhe! Stressi kun laukesi, ilmeisesti joku vatsapöpö iski samantien. Molemmista päistä tulee vuorotellen tavaraa. Yö meni koiranunilla ja nyt alkaa ehkä suoli olemaan siinä vaiheessa ettei enää niin paha ole. Mutta olipas kirjaimellisesti paskanen vapun ja kesäloman aloitus! 😁

Mutta jokatapauksessa hauskaa vappua!

17

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää lomaa!

• Anonyymi

Niin joo, toukokuuhan on eka lomakuukausi...Ei muuta kuin lykkyä pönttöön kaikesta huolimatta 😁

• Anonyymi

Lykkyä suoleen, eikä roskapönttöön voisi olla tuossa tapauksessa osuvampi sanonta.

Kukaan ei halua miljonääriksikään eivätkä edes tiedä onko heidän nimensä Annikki vai Tapio, rahakaan ei keipaa, noin pieni raha ainakaan kuin miljoona, pitäisi olla miljärdi jaossa vähintäänkin, mikä eteen jos kuoleman ottaa mieluummin vastaan kuin miljoonan..

• Anonyymi

Kannattais vaihtaa työpaikkaa jos aiheuttaa noin pahasti stressiä. Mulla ei ole mikään kiire kesälomalle, voisin hyvin jättää kesäloman pitämättä ja ottaa korvauksen rahana.

• Anonyymi

Ehkäpä kyse on enemmänkin minusta. Stressaan vaan aina enkä voi mitään sille. Tässä työssä olen ollut jo yli 7 vuotta enkä aio vaihtaa. Työpaikat kun eivät kasva puissa. Elanto ja toimeentulo ollut mulla nyt pitkään ja pidän kiinni tästä loppuun asti.

• Anonyymi

Niin ei kannata kärsiä jos vähänkään työ tympii, tietysti on tuollainenkin vaihtoehto että annat pomollesi potkut ja otat pomon paikan työpaikalla, sitten.

• Anonyymi

Eilinen vapunpäivä oli aika karmea olo edelleen. Mulla ei kuume nouse lähes ollenkaan, mutta eilen mittari näytti jopa 37,2 C. Eli pikkuisen oli kuumetta. Joku pöpö siis iskenyt. Päätä särki, mutta ei enää oksennuttanut ja muutenkin oli enemmän hallinnassa suoli. No tänään, lievää päänsärkyä edelleen, yön sain nukuttua huomattavasti paremmin kuin aikaisemmat yöt. Eiköhän tämä tästä ole parantumaan päin. Arvioni on, että tämän viikon aikana palaudun normaaliksi. Tänään jo maittoi aamupalakin. Mun kirous/lahja on se, etten ole ikinä töistä poissa sairauksien takia vaan sairastan aina lomalla. Näin se oli jo kouluaikana. Koulussa stressi esti sairastumasta ja sitten kun tuli vaikka talviloma, sairastuin..AINA. Muistan kun joskus 80-luvun lopulla käytiin talvilomalla aina Ruotisissa serkkuja katsomassa. Laivalla olin aina kipeä ja sen koko viikon melkein. Oli aika karmeaa. Mut näin se menee mulla. :D

Mukavaa toukokuuta kaikille!

Aloittaja aka. SoliterniuM1977

• Kiva loman alku!😝😞

Nyt on sääkin sopivan talvinen kesäloman pitoon. Etelässä varmaan kohta sataa jääpuikkoja.

• Miten pitkä loma sinulla on? Ei teillä taida sentään sataa lunta? Eikö se ole vähän pohjoisemman asia?

• kiva.nähdä kirjoitti:

Miten pitkä loma sinulla on? Ei teillä taida sentään sataa lunta? Eikö se ole vähän pohjoisemman asia?

Minulla? Ei minulla ole vielä tiedossa lomaa. Mutta tarkoitin tuota aloittajan lomaa ja loman alkua. :)

• HortenMarket kirjoitti:

Minulla? Ei minulla ole vielä tiedossa lomaa. Mutta tarkoitin tuota aloittajan lomaa ja loman alkua. :)

Ja juu ei sada lunta, mutta kylmää on. Vettä on satanut tänäänkin ja eilen illalla ja yöllä.

• HortenMarket kirjoitti:

Kyllä minä sen ymmärsin tarkemmin luettuna, että kyseessä oli aloittajan lomasta. Milloin sinulla sitten sitä lomaa on tiedossa, kesällä?

• Anonyymi

Juu sitähän mä töissä vitsailin että: lähden lumisille kesälaitumille. Mutta eipä tuo sää minua haittaa yhtään, kun ei ole mökkiä tai mitään missä joutuisi paljon ulkoilemaan. Vaikka olisi hellettä ja aurinkoista, silti olisin kämpillä pimennysverhot ikkunoissa. Nyt ero on siinä, ettei kämppä kuumene ja joudu kärsimään hikoilemisesta ja epämukavasta kuumuudesta. Joten ihan kiva loma tiedossa siis. Viikoksi lähden vielä Lapissa käymään porukoilla. Siellä varmaan kylmempää ja luntakin. Mutta eipä väliä.

Päänsärky on nyt lähestulkoot lähtenyt pois eikä suolikaan enää liruta. Joten kaikenkaikkiaan alkaa olemaan olo ihan hyvä. Ei normaali, mutta ei läheskään niin paha kuin vielä eilen. Sainpa tuossa syötyä ihan kunnon salaattiateriankin jopa. Menee mulla meinaan toi ruokavalio ainakin pikkuisen terveellisemmäksi tästä lähtien. Jotenkin mun elimistö on selkeästi alkanut hylkimään epäterveellistä ruokaa. Heti alkaa vatsaa vääntää tai närästämään jos vähänkin jotain epäterveellistä ottaa. Tuo salaattiateria ei tunnu mitenkään pahalta elimistössä. Joten sellainen tutka mun ruoansulatuskoneistossa näköjään. :D

Anyways, hyvät jatkot taas kaikille!

SoliterniuM1977

• Anonyymi kirjoitti:

Juu sitähän mä töissä vitsailin että: lähden lumisille kesälaitumille. Mutta eipä tuo sää minua haittaa yhtään, kun ei ole mökkiä tai mitään missä joutuisi paljon ulkoilemaan. Vaikka olisi hellettä ja aurinkoista, silti olisin kämpillä pimennysverhot ikkunoissa. Nyt ero on siinä, ettei kämppä kuumene ja joudu kärsimään hikoilemisesta ja epämukavasta kuumuudesta. Joten ihan kiva loma tiedossa siis. Viikoksi lähden vielä Lapissa käymään porukoilla. Siellä varmaan kylmempää ja luntakin. Mutta eipä väliä.

Päänsärky on nyt lähestulkoot lähtenyt pois eikä suolikaan enää liruta. Joten kaikenkaikkiaan alkaa olemaan olo ihan hyvä. Ei normaali, mutta ei läheskään niin paha kuin vielä eilen. Sainpa tuossa syötyä ihan kunnon salaattiateriankin jopa. Menee mulla meinaan toi ruokavalio ainakin pikkuisen terveellisemmäksi tästä lähtien. Jotenkin mun elimistö on selkeästi alkanut hylkimään epäterveellistä ruokaa. Heti alkaa vatsaa vääntää tai närästämään jos vähänkin jotain epäterveellistä ottaa. Tuo salaattiateria ei tunnu mitenkään pahalta elimistössä. Joten sellainen tutka mun ruoansulatuskoneistossa näköjään. :D

Anyways, hyvät jatkot taas kaikille!

SoliterniuM1977

Kiva lukea, että helpottamaan päin. Viheliäisiä nuo suolistovaivat. Se on kyllä totta, itekin huomannut että kun on puputtanut salaattiaterioita nyt pitkään ja ehkäpä muutaman ruisleivänkin sillon tällön eväänäkin, niin maha voi paremmin. Jotakin power jyviä ja kuskusta seassa.

Mä popsin puuroa aika usein ihan ruoaksikin. Kasviksia, hedelmiä, kanaa ja kalaa..pähkinöitä ja vettä. Ihan kivasti silläkin jaksaa.

Mukavaa lomaa! Loma on lomaa säästä huolimatta.😃👍

• kiva.nähdä kirjoitti:

Kyllä minä sen ymmärsin tarkemmin luettuna, että kyseessä oli aloittajan lomasta. Milloin sinulla sitten sitä lomaa on tiedossa, kesällä?

Ei ole tiedossa, mutta yritän loppukesän jättäytyä kelkasta pois. Lastenkin pitää lomailla.😃

• Hyvää lomaa SoliterniuM!

• Vatsatautia tuntuu tosiaan olevan liikkeellä. Veljen lapset olivat viikko sitten vatsataudissa ja työkaveri lähti tänään kesken päivän hakemaan sairastunutta poikaansa hoidosta. Pitää taas vältellä perheellisiä seuraavat pari viikkoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      48
      11255
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7609
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      50
      5616
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      76
      5585
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4848
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4213
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3076
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2974
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2535
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2440
    Aihe