Muellerin mukaan Barr valehteli raportin sisällöstä

Anonyymi

Mueller kertoi keskustelleensa Barrin kanssa useaan kertaan raportin sisälöstä ja kirjoittaneensa itse julkaistavaksi tarkoitetun muutaman sivun lyhennelmän.

Barr ei julkaissut pyynnöstä huolimatta tätä lyhenelmää, vaan teki (Trumpin käskystä) täysin valheellisen oman lyhennelmänsä ja väitti, ettei Mueller ollut tehnyt mitään tulkintaa raportista. Mueller huomautti Barria tästä virallisella kirjeellä välittömästi ja kertoi Barrin olevan epärehellinen kuvottava valehtelija.

Barr ei välittänyt Muellerin kirjeestä eikä puhelinkeskusteluista pätkääkään, vaan järjesti kolmen viikon päästä lehdistö- ja vaalitilaisuuden, jossa jatkoi valehtelemistaan ja väitti julkisesti, ettei Mueller ole ottanut häheen yhteyttä tai antaneensa hänelle ohjeita raportin tulkintaan.

Nyt kukaan ei oikein tiedä, montako erilaista sensuroitua raporttia Barr on kyhännyt eri osapuolille. Paljon julkista Trumpille epämiellyttävää materiaalia on kuitenkin poistettu tarkoituksellisesti.

6

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mueller kertoi Barrille, että kongressin on jatkettava joitakin tutkimuksia ja käynnistettävä prosessi Trumpin asettamiseksi syytteeseen. Mueller ei itse tätä tietystikään voinut tehdä eikä hän edes päässyt tutkimaan Trumpin lähipiiriä heidän kieltäydyttyä käytännössä kaikesta yhteistyöstä.

Mitä teki Barr? Ja mitä teki senaatti?

• Mueller on osa salaliittoa ja siksi hän jatkaa pelleilyn pyörittämistä.

Ostin sipsit ja kolat, väkevät ja lihat sekä huomenna ostan 120 tuuman telkkarin ja alan seuraamaan oikein kunnolla , kuinka Trump kuivattaa suota!

• Anonyymi

Aivopestyjä epärehellisiä valehtelijoiden kannattajia löytyy nähtävästi muutama Suomestakin. Ihme tauti leviämään!

• Anonyymi

NO PERKELE KUN BARRIN PITIKIN TEHDÄ SE YHTEENVETO, eli teki juuri kuten pitikin.

• Anonyymi

Ei muuten pitänyt eikä missään tapauksessa olisi saanut. Mieti hetki mitä höpötät?

Mueller oli laatinut julkaistavaksi tarkoitetun lyhyen yhteenvedon.

Nyt on käynyt ilmi, ettei Barr itse ole edes perehtynyt koko raporttiin eikä missään tapauksessa ole ymmärtänyt lukemaansa. Liian pitkä ja vaikea hänelle. Hän ei edes tiedä, missä virassa hän toimii. Trump on palkannut hänet vaaliavustajakseen eikä Barr ei ole vaivautunut selvittämään "nimellisen" virkansa työtehtäviä ja velvollisuuksia ja oikeuksia.

• Anonyymi

>>Paljon julkista Trumpille epämiellyttävää materiaalia on kuitenkin poistettu tarkoituksellisesti.>>

Pitäisikö Suomen toimitusministeriö-hallituksen ottaa asiaan kantaa? Vai pitäisikö meidän tavisten täällä Suomessa olla kovasti vihaisia asiasta?

Vai minkä asian vuoksi tuota asiaasi paapatat?

Noihan on aika etäisiä juttuja tänne rivi-suomalaiselle. Ei me niihin mitään voida vaikuttaa, eikä meidän paheksunta minnekään Amerikkaan kanna.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      63
      2166
    2. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      84
      1448
    3. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      14
      1244
    4. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      109
      1101
    5. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      100
      1030
    6. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      107
      822
    7. Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa

Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko
      Ikävä
      54
      692
    8. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      262
      588
    9. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      38
      574
    10. Toivotetaanko toisillemme

Juhannuksia vai ollaanko vihoissa
      Ikävä
      58