. . .ja laitoin ylioppilaslakin päähäni ja lähdin torille.
Eihän siellä näin vappuna olis pitänyt olla muita Jehovan todistajia.
Mutta sitten eteeni pöllähti veli vanhin.
Katsoi minua pitkään ja lakkinani ja lähti sitten kävelemään. Ei edes tervehtinyt. Taisi ruveta heti harjoittelemaan mökötystä, kun ylioppilaslakki päässäni siellä olin.
Taitaa tulla erotus.
Repäsin vapun kunniaksi ja . .
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäpä veli vanhin voisi takavarikoida lakkisi salilla säilytettäväksi? Et voi enää tehdä samaa syntiä toiste.
- Anonyymi
Lapsellista trollailua aina niin 'rehelliseltä' mökötystä pelkäävältä henkilöltä. Kasva aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsellista trollailua aina niin 'rehelliseltä' mökötystä pelkäävältä henkilöltä. Kasva aikuiseksi.
Hauska juttuhan se oli, vappukevennys.
Minä taas kuljin kaupungilla karvalakkiin pukeutuneena, ja kannoin kylttiä, jossa luki: tule jeesus. Mutta jouduin pettymään, kun ei se tullutkaan. Vaikka omnipotenttina varmasti näki kylttini taivaasta. Taitaa jeesus olla vähän ylimielinen, kun ei kookoo2 kutsu kelpaa. Olisin vielä tarjonnut parempaa oikein kaunisäänistä hernevelliä kaukaiselle vieraalle.
Väärä menu.
Raamatun mukaan Jeesus tykkää sadomasoilusta.
Omnipotenttina hän kuitenkin valitsi roikkumisen ristillä.
Sinun olisi pitänyt tarjota jotain hurmeisempaa.Pappi_Heljas kirjoitti:
Väärä menu.
Raamatun mukaan Jeesus tykkää sadomasoilusta.
Omnipotenttina hän kuitenkin valitsi roikkumisen ristillä.
Sinun olisi pitänyt tarjota jotain hurmeisempaa.Hyvä Heppi.. eiku siis Pappi Heljas, tarkoitatko 'hurmeisella' herkullisia veriruokia jt reseptikirjasta vai esimerkiksi roomalaista ruoskaa, flagrumia? Siinähän yhdistyisi Sadomaso ja hurme. Vai kenties sittenkin 'huurteista' ?
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Hyvä Heppi.. eiku siis Pappi Heljas, tarkoitatko 'hurmeisella' herkullisia veriruokia jt reseptikirjasta vai esimerkiksi roomalaista ruoskaa, flagrumia? Siinähän yhdistyisi Sadomaso ja hurme. Vai kenties sittenkin 'huurteista' ?
No ei ole kumma jos katsoi oudosti , Johan Vennäin vallan aikana Tsaarin Ohrana määräsi ,että Vappupäivänä kaikilla Helsingin juopoilla pitää olla valkoinen lakki päässä , jotta miliisi tunnnistaa ;
suomi on tiukasti noudattanut tätä jaloa perinnettä , Siellähän ne Eiran kallioilla Vappuaamun valkolakit hengailee , kookoo2 kirjoitti:
Hyvä Heppi.. eiku siis Pappi Heljas, tarkoitatko 'hurmeisella' herkullisia veriruokia jt reseptikirjasta vai esimerkiksi roomalaista ruoskaa, flagrumia? Siinähän yhdistyisi Sadomaso ja hurme. Vai kenties sittenkin 'huurteista' ?
" Hyvä Heppi.. eiku siis Pappi Heljas, tarkoitatko 'hurmeisella' herkullisia veriruokia jt reseptikirjasta vai esimerkiksi roomalaista ruoskaa, flagrumia? Siinähän yhdistyisi Sadomaso ja hurme. Vai kenties sittenkin 'huurteista' ?"
Ehkä veriletut omasta verestä olisi aika hyvä.
Terveellistä ainakin koska verenluovutus kuulemma on hyväksi.
Samalla saa täysin lähituotantona ja ehkä jopa luomuna.Pappi_Heljas kirjoitti:
" Hyvä Heppi.. eiku siis Pappi Heljas, tarkoitatko 'hurmeisella' herkullisia veriruokia jt reseptikirjasta vai esimerkiksi roomalaista ruoskaa, flagrumia? Siinähän yhdistyisi Sadomaso ja hurme. Vai kenties sittenkin 'huurteista' ?"
Ehkä veriletut omasta verestä olisi aika hyvä.
Terveellistä ainakin koska verenluovutus kuulemma on hyväksi.
Samalla saa täysin lähituotantona ja ehkä jopa luomuna.Ok. Omasta verestä tehdyt lätyn viuhakkeet oilisikin äärimmäistä lähiruokaa. Siihan kun vielä pätkii sekaan pätkän lapamatoaan. Ihme ettei kukaan vihreä ekofasisti ole tuota keksinyt. Ja lopuksi suut raikkaaksi Kossulla ja rekkamiehen pastillilla.
kookoo2 kirjoitti:
Ok. Omasta verestä tehdyt lätyn viuhakkeet oilisikin äärimmäistä lähiruokaa. Siihan kun vielä pätkii sekaan pätkän lapamatoaan. Ihme ettei kukaan vihreä ekofasisti ole tuota keksinyt. Ja lopuksi suut raikkaaksi Kossulla ja rekkamiehen pastillilla.
Tämän täytyy olla myös ok uskovaisten keskuudessa, sillä jeeusshan tykkää juottaa verta hurskaille seuraajilleen, kuin myös että ihminen on kuulemma jumalan kuva.
- Anonyymi
Lakki päässä oli riittävä todiste juhlaan osallistumisesta.
Muistelen vartiotornin joskus kirjoittaneen että Sumeriassa aikoinaan nuolenpääkirjoituksen oppineet käyttivät erityistä lakkia ja juhlivat nuolenpääkirjoitustaitoaan, todisteet lisäksi tulevat varmaankin aikanaan osoittaman että lakki oli valkoinen ja juhlassa kiinnitettiin huomiota sikäläiseen jumalaankin.
Siksi todistajalle ei ole sopivaa osallistua, jos olisi onnistunutkin vastustamaan painostusta jättää opiskelematta ylioppilaaksi asti.- Anonyymi
Jotkut ansaitsisivat ylioppilaslakin ilkeilyn harrastamisesta. He ovat niin tosi 'fiksuja' Miksi ei järjestetä ilkeilyn MM mestaruusotteluita. Täältä voisi nimetä joitakin osallistujia. Voitaisiin sitten siirtyä ammattilaisilkeilijäksi.
- Anonyymi
Minusta vartiotorniseura tarvitsisi ilkeilystään jotain ihan vastakkaista kuin lakin.
Murhata nyt verensiirtokiellolla ?
Hajottaa perheet mökötyksin, vaikka heivaa häränpyllyjään oppiensa kanssa kuten rokotuskiellon omaksumiseen, sen poistamiseen, ja sitten sen kokokieltoonkin.
Onko sitten Anonyymi 2.5.2019 9:0 kaikki aineksensa ottanut vartiotorneista, kun Anonyymi 14:08 reagoi ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ansaitsisivat ylioppilaslakin ilkeilyn harrastamisesta. He ovat niin tosi 'fiksuja' Miksi ei järjestetä ilkeilyn MM mestaruusotteluita. Täältä voisi nimetä joitakin osallistujia. Voitaisiin sitten siirtyä ammattilaisilkeilijäksi.
Sinähän voisit järjestää ne kisat. Olet alan ammattilainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta vartiotorniseura tarvitsisi ilkeilystään jotain ihan vastakkaista kuin lakin.
Murhata nyt verensiirtokiellolla ?
Hajottaa perheet mökötyksin, vaikka heivaa häränpyllyjään oppiensa kanssa kuten rokotuskiellon omaksumiseen, sen poistamiseen, ja sitten sen kokokieltoonkin.
Onko sitten Anonyymi 2.5.2019 9:0 kaikki aineksensa ottanut vartiotorneista, kun Anonyymi 14:08 reagoi ?Puhutaanko Raamatussa rokottamisesta? Mitä tämä vouhkaaminen rokotuksista. Onhan nykyäänkin ihmisiä, jotka eivät ota rokotuksia. Senhän päättää jokainen itse. Miltä vuosisadalta kirjoittelija ottaa aiheensa? Eikö olisi parempiakin asioita pohdittavana. Voihan kirjoittaja kiistellä asiasta jonkun asiasta kiinnostuneen kanssa. Mistä kirjoittelija hakee aiheensa, vai onko itse elänyt silloin, että tietää jotain asiasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaanko Raamatussa rokottamisesta? Mitä tämä vouhkaaminen rokotuksista. Onhan nykyäänkin ihmisiä, jotka eivät ota rokotuksia. Senhän päättää jokainen itse. Miltä vuosisadalta kirjoittelija ottaa aiheensa? Eikö olisi parempiakin asioita pohdittavana. Voihan kirjoittaja kiistellä asiasta jonkun asiasta kiinnostuneen kanssa. Mistä kirjoittelija hakee aiheensa, vai onko itse elänyt silloin, että tietää jotain asiasta?
Sepä siinä onkin, kun Vartiotornissa ei saa päättää itse. Järjestö tekee typeriä valintoja rivijäsenten puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhutaanko Raamatussa rokottamisesta? Mitä tämä vouhkaaminen rokotuksista. Onhan nykyäänkin ihmisiä, jotka eivät ota rokotuksia. Senhän päättää jokainen itse. Miltä vuosisadalta kirjoittelija ottaa aiheensa? Eikö olisi parempiakin asioita pohdittavana. Voihan kirjoittaja kiistellä asiasta jonkun asiasta kiinnostuneen kanssa. Mistä kirjoittelija hakee aiheensa, vai onko itse elänyt silloin, että tietää jotain asiasta?
Sinäpä se ärhäkkä olet.
Toinen juttu oli tämä elinsiirto, se oli aikoinaan kielletty, se rinnastettiin ihmissyöntiin.
Sitten myöhemmin se sallittiin mutta monet kuolivat sitä ennen kun eivät saaneet ottaa elisiirtoa tai olishan sen voinut ottaa mutta siitä olisi erotettu.
Miltähän omaisista tuntui kun läheinen kuoli kun kuukauden päästä olis jäänyt eloon opin muuttuessa.
Taidat olla nuori Jehovan todistaja, minä kuule olen käynyt kasteella 1972 ja sitä ennen jo seurakunnan yhteydessä ja olen edelleen mutta olen nähnyt mitä oppikysymysten veivaaminen muissakin asioissa on aiheuttanut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäpä se ärhäkkä olet.
Toinen juttu oli tämä elinsiirto, se oli aikoinaan kielletty, se rinnastettiin ihmissyöntiin.
Sitten myöhemmin se sallittiin mutta monet kuolivat sitä ennen kun eivät saaneet ottaa elisiirtoa tai olishan sen voinut ottaa mutta siitä olisi erotettu.
Miltähän omaisista tuntui kun läheinen kuoli kun kuukauden päästä olis jäänyt eloon opin muuttuessa.
Taidat olla nuori Jehovan todistaja, minä kuule olen käynyt kasteella 1972 ja sitä ennen jo seurakunnan yhteydessä ja olen edelleen mutta olen nähnyt mitä oppikysymysten veivaaminen muissakin asioissa on aiheuttanut.Vuonna 1958. Et ehkä ymmärrä, että ihminen voi olla kuitenkin onnellinen kun haluaa säilyttää uskollisuuden. Nykyinen elämä ei ole kaikkein tärkein. Oikea elämä on edessäpäin niille, jotka säilyttävät uskollisuutensa.
Tieto ja ymmärrys kasvaa, kuten on ennustettu.
Tuskin olet enää todistaja kirjoittelusi perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna 1958. Et ehkä ymmärrä, että ihminen voi olla kuitenkin onnellinen kun haluaa säilyttää uskollisuuden. Nykyinen elämä ei ole kaikkein tärkein. Oikea elämä on edessäpäin niille, jotka säilyttävät uskollisuutensa.
Tuskin olet enää todistaja kirjoittelusi perusteella."Oikea elämä on edessäpäin niille, jotka säilyttävät uskollisuutensa. "
Uskollisuuden kenelle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuonna 1958. Et ehkä ymmärrä, että ihminen voi olla kuitenkin onnellinen kun haluaa säilyttää uskollisuuden. Nykyinen elämä ei ole kaikkein tärkein. Oikea elämä on edessäpäin niille, jotka säilyttävät uskollisuutensa.
Tuskin olet enää todistaja kirjoittelusi perusteella.Mikä kirjoittelussani oli sellaista että epäilet etten olisi Jehovan todistaja.
Voisitko selittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin olet enää todistaja kirjoittelusi perusteella.Tieto ja ymmärrys kasvaa?
Näin on. Varsinkin silloin kun jättää tuon amerikkalaisen lahkon ja alkaa tutkia raamattua itsenäisesti.
Vai väitätkö ettei raamattua saa lukea itsenäisesti ilman lahkon auktoriteettia?
Tiedätkö että samaa väittävät muutkin lahkot? Esim. Adventistit ja mormonit.
Kyllä minulle on käynyt niin että mitä enemmän luen raamattua sitä selvemmin huomaa että Jehovan todistajien järjestö on huijaus. Ja monet sen opit. Ei tietenkään kaikki,mutta tarpeeksi usea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kirjoittelussani oli sellaista että epäilet etten olisi Jehovan todistaja.
Voisitko selittää.Kerronpa toisen esimerkin.
Nyt voi mennä siviilipalvelukseen, se on uutta valoa. Siviilipalveluskielto on väärää valoa.
Tiedän miehen joka meni vankilaan kun siviilipalvelus oli kielletty. Hän sairastui siellä kaksisuuntaisen mielialahäiriöön.
Ikävä juttu, sairastua väärän valon takia kun uuden valon mukaan olisi voinut pysyä terveenä. jehovat saa sillontällön olla kohtuullisessa hutikassa muttei kokoajan päissään. näinsanoojehova.
- Anonyymi
Miksi sitten tein näin?
Luin ylioppilaaksi aikana kun olimme köyhiä. Monet ei jt sukulaiseni auttoi minua opiskelussa ja katson että vähäisin kiitokseni heille on olka vappuna torilla heidän kanssaan.
Ei raamattu sitä kiellä. Ja pitäähän meidän olla Paavalin sanojen mukaan kaikkea kaikille.
En minä sillä muita Jehovan todistajia ajattele. Kateuttahan se vain on heidän itsensä taholta jos eivät kestä valkolakkia.
Ja uurastinhan minä itsenikin takia. Sain siitä hyvän ammatin. - Anonyymi
Taitaa olla aloittaja vain trolli, sillä kirjoitustyylistä voi päätellä, peruskoulun tasoa, ja sitäkin heikohkosti.
Mielenkiintoista henkistyytynyttä keskustelua täällä. Anonyymi kirjoitti, johon Anonyymi vastasi. Sitten taas Anonyymi kysyi, ja Anonyymi vastasi ollen erimieltä. Sitten Anonyymi heitti pahan josta Anonyymi veti herneen nekkuun. Sitten kenties neljäs Anonyymi puuttui keskusteluun ja oli samaa mieltä kait kolmannen Anonyymin kanssa. Sitten onneksi kookoo2 puuttui ainoana rekisteröityneenä ja järkevänä vellovaan huuhaa-kesakusteluun, tuoden ketjuun edes jotain järkiperäistä.
Epäilemättä. Sitä metodia jeesuskin käyttää. raamatussahan kerrotaan, miten jessuli huomasi tuon tavan.
Sapattina Emmauksen tiellä tuli aasin tamman kanssa vastaan Joosef Artmetiikalainen, kun jessuli oli menossa Saatanan kanssa picknickille erämaahan 40 päiväksi. Jessuli oli häikäistynyt laskevasta Auringosta ja pyysi vastaantulijoita laskemaan peräilmaa. Kumpikin laski ja heti jeesus tunnisti joosefin. Mutta aasia luuli peräilman perusteella ensin paikalliseksi jt vanhimmaksi, mutta korjasi heti kohta aasiksi. Tuo onkin ainoa kerta kun voidaan sanoa, että kaikkitietävä jeesus erehtyi, tosin erehdys oli aivan minimaalinen..
- Anonyymi
Anonyymi 2.5.2019 21:17
"Onhan nykyäänkin ihmisiä, jotka eivät ota rokotuksia. Senhän päättää jokainen itse."
-Paitsi jos kuuluu vartiotorniuskontoon ja siellä on voimassa rokotuskielto. Vartiotorni on määrännyt sellaisen rokotuskiellon. Samalla kuin se kirjoitti olevansa jehovakanava. Ja määräyksien rikkomisesta seuraa mökötystuomio, eikö niin.
"Miltä vuosisadalta kirjoittelija ottaa aiheensa?"
-Ei vuosisadasta ole kysymys, vaan lähteestä, olemme lahkofoorumilla ja vartiotorni tulee olla lähde. Kuten rokotuskielto on vartiotorniasioita.
" Eikö olisi parempiakin asioita pohdittavana. "
-Tietäisitpä vain kuinka paljon. Mutta ne eivät juuri koskaan ole vartiotornista luettavissa.- Anonyymi
AJehovan todistajilla ei ole rokotuskieltoa. Rokotutamme itsemme oman harkintamme mukaan, joten edellisen kirjoittajan väite ei pidä paikkaansa.
On myös oikein mainita tietolähde väitteidensä tueksi.
Kirjoittelu on kuitenkin sen tasoista, ettei kannata vastata, korjaan asian sen vuoksi, ettei väärä informaatio vääristä näkemystä ihmisissä. Anonyymi kirjoitti:
AJehovan todistajilla ei ole rokotuskieltoa. Rokotutamme itsemme oman harkintamme mukaan, joten edellisen kirjoittajan väite ei pidä paikkaansa.
On myös oikein mainita tietolähde väitteidensä tueksi.
Kirjoittelu on kuitenkin sen tasoista, ettei kannata vastata, korjaan asian sen vuoksi, ettei väärä informaatio vääristä näkemystä ihmisissä.Edellisen? Tarkoitatko Anononyymiä? Vai Anononyymiä? Vai ehkä sittenkin Anononyymiä. Itse otaksun että tarkoita kuitenkin Anononyymiä. Tuskin itseäsi kuitenkaan tarkoitat. Tai mistä sen tietää. Nyt keksin: tarkoitat sittenkin Anononyymiä.
- Anonyymi
Kirjoittiko alottaja ylioppilas suomenkielen?
"Repäsin"- Anonyymi
Alottaja?
- Anonyymi
Sinä se et ole tainnut käydä edes kansakoulua.
Kirjoitat "alottaja" vaikka se kirjoitetaan aloittaja. Anonyymi kirjoitti:
Sinä se et ole tainnut käydä edes kansakoulua.
Kirjoitat "alottaja" vaikka se kirjoitetaan aloittaja.Etkä sinä osaa kirjautua omalla nimimerkillä foorumille. Vai onko jeesus kieltänyt?
On jessuli näköjään kieltänyt. Ja myös laittanut sinut henkistyneenä julkituomaan kivan sanan.
Noin nätisti se jessuli puhuu kauttasi. Älä ole kiukkuinen, kyllä jeesus tulee ja lohduttaa pientä ja yksinkertaista.
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Etkä sinä osaa kirjautua omalla nimimerkillä foorumille. Vai onko jeesus kieltänyt?
Selfie?
- Anonyymi
kookoo2 kirjoitti:
Kuka Anonyymeistä on niin tyhmä, että joutuu tuollaista kysymään.
Siis oma kuva, on sulla kaunis perä.
Naiset käy kuumana. Anonyymi kirjoitti:
Siis oma kuva, on sulla kaunis perä.
Naiset käy kuumana.Kiitos.
jehova-satuolento loi ihmisen omaksi kuvakseen.
Ylioppilas on liian viisas jehovaksi.
- Anonyymi
Mikäli aloitus on totta, niin kyseinen päähine on tuotava lähimpään valtakunnankansliaamme tuhottavaksi ja lakinkäyttäjälle remmikoneen käsittelyn jälkeen annetaan ikuinen mökötystuomio.
- Anonyymi
Minut erotettiin 18v vanhana.
Siitä on aikaa 15v. Vielä on mökötettävää jäljellä mikäli hyvin menee noin50-60v.
Hyvä että mököttävät. Eipä tarvitse olla niiden kanssa missään tekemisissä.
Ei kiinnosta tuollaiset ihmiset pätkääkään. Ei edes omat siskot ja veljet.- Anonyymi
50-60v. katkerana luopiona täällä haukut ja räävit entistä uskontoasi.
Onnea valitsemallesi tiellesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
50-60v. katkerana luopiona täällä haukut ja räävit entistä uskontoasi.
Onnea valitsemallesi tiellesi.Oletko sinä aina ollut jehovantodista? Jos olet, mistä tiedät mistään muusta?
Jos olet entinen luterilainen, niinkuin useimmat jehovantodistajat, niin kehutko sinä entisiä uskontovereitasi ja seurakuntaasi?
Onnea sinullekin, ja sitä sinä tarvitset.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383459Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742960Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2271864- 651822
Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641788- 671563
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa901336Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781272Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3291191Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391072