Minä tiedän sen että persut ovat piilonatseja

Anonyymi

yrittävät mokomat vaan peitellä natsisympatioitaan jollain ihme "maahanmuuttokriittisyydellä".

12

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei Suomessa mitään Kansallissosialistisia puolueita ole. Jos olisi ilmastokin ja ihmiset voisivat paljon paremmin ilman ahneita globalisteja.

• Anonyymi

Oletko Sinä tietäväinen kepulainen?
      Entinen Rähmälläänolija ryssienvaltiota kohtaan ja nyt olet rähmällään Allahin edessä.
      Johohkin päin on kaltaisesi ORJA-suomalaisen oltava RÄHMÄLLÄÄN?

Olen kepulainen ja nostan hattua Hussein Al Taeelle
      Anonyymi
      19.4.2019 9:11

Kerrankin tulee suomalaiselta kansanedustajalta oikeaa tekstiä Lähi-Idän sodista ja siitä mitkä pirut tämän kaaoksen takaa löytyy. Nehän ovat tietenkin USA, Israel ja Saudi-Arabia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kuulostaa pahalta, peittely on salakavala temppu!

• Anonyymi

Minä taas tiedän, että itse olet piilonatsi. Näin on, vaikka et toki sitä itse ymmärräkään.

• Anonyymi

Vasurit ja antifat niin mielellään näkisivät natseja kaikkialla, niiden nyrkkejä syhyttää oikein urakalla kun niitä oikeita natseja ei vain juuri missään koskaan ole. Siksi kaikenmaailman varisverkotkin näkevät natseja kaikkialla siellä missä niitä ei ole. Mahtaa olla turhauttavaa.

• Anonyymi

Pahimpia natseja de facto ovat ns. "antifasistit" itse ajatuspoliiseineen ja noitajahteineen. Antaisivat ihmisten olla rauhassa ja ajatella asioista omalla tavallaan vapaassa maailmassa, vitun vihernatsit.

• Anonyymi

Onneksi Demarit eivät peittele natsismiaan. Paitsi ennen vaaleja. Mutta senhän jo Antti antoi anteeksi. Anna Antti fasisteja, Pekka pieniä natseja...

Nyt saadaan kansallissosialistinen hallitus. Persut ovat kansallinen ja demarit sosialistinen puolue, joten saadaan kansallissosialistinen hallitus. Vihreät fasistit vielä mukaan, niin hyvä tulee.

• Anonyymi

Kerro tuntemuksistasi hoitajallesi.
      Saat apua.

• Anonyymi

Aloitus on valheellista vihapuhetta Suomessa ei ole natsi sympatioita vaan aitoa isänmaallisuutta?

• Anonyymi

Natsit on natseja vaikka ne voissa paistaisi.

• Anonyymi

Natseja on lähinnä sun harhoissasi ja unelmissasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe