yrittävät mokomat vaan peitellä natsisympatioitaan jollain ihme "maahanmuuttokriittisyydellä".
Minä tiedän sen että persut ovat piilonatseja
12
52
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Suomessa mitään Kansallissosialistisia puolueita ole. Jos olisi ilmastokin ja ihmiset voisivat paljon paremmin ilman ahneita globalisteja.
- Anonyymi
Oletko Sinä tietäväinen kepulainen?
Entinen Rähmälläänolija ryssienvaltiota kohtaan ja nyt olet rähmällään Allahin edessä.
Johohkin päin on kaltaisesi ORJA-suomalaisen oltava RÄHMÄLLÄÄN?
Olen kepulainen ja nostan hattua Hussein Al Taeelle
Anonyymi
19.4.2019 9:11
Kerrankin tulee suomalaiselta kansanedustajalta oikeaa tekstiä Lähi-Idän sodista ja siitä mitkä pirut tämän kaaoksen takaa löytyy. Nehän ovat tietenkin USA, Israel ja Saudi-Arabia. - Anonyymi
Kokoomuksen puoluetunnus, ruiskukka, on ÄÄRINATSISYMBOLI.
Persut=Kokoomus, sama puolue jaettuna kahdeksi.
https://bdsmovement.net/boycott-eurovision-2019
RAUHA EI NATOLLE. Suomeen kansanrintamahallitus nyt. - Anonyymi
Kuulostaa pahalta, peittely on salakavala temppu!
- Anonyymi
Minä taas tiedän, että itse olet piilonatsi. Näin on, vaikka et toki sitä itse ymmärräkään.
- Anonyymi
Vasurit ja antifat niin mielellään näkisivät natseja kaikkialla, niiden nyrkkejä syhyttää oikein urakalla kun niitä oikeita natseja ei vain juuri missään koskaan ole. Siksi kaikenmaailman varisverkotkin näkevät natseja kaikkialla siellä missä niitä ei ole. Mahtaa olla turhauttavaa.
- Anonyymi
Pahimpia natseja de facto ovat ns. "antifasistit" itse ajatuspoliiseineen ja noitajahteineen. Antaisivat ihmisten olla rauhassa ja ajatella asioista omalla tavallaan vapaassa maailmassa, vitun vihernatsit.
- Anonyymi
Onneksi Demarit eivät peittele natsismiaan. Paitsi ennen vaaleja. Mutta senhän jo Antti antoi anteeksi. Anna Antti fasisteja, Pekka pieniä natseja...
Nyt saadaan kansallissosialistinen hallitus. Persut ovat kansallinen ja demarit sosialistinen puolue, joten saadaan kansallissosialistinen hallitus. Vihreät fasistit vielä mukaan, niin hyvä tulee. - Anonyymi
Kerro tuntemuksistasi hoitajallesi.
Saat apua. - Anonyymi
Aloitus on valheellista vihapuhetta Suomessa ei ole natsi sympatioita vaan aitoa isänmaallisuutta?
- Anonyymi
Natsit on natseja vaikka ne voissa paistaisi.
- Anonyymi
Natseja on lähinnä sun harhoissasi ja unelmissasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837