Pääseekö saastainen joka puolustaa itseä olevansa myöskin pyhä Taivaaseen?
Vapunjälkeinen galluppi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on google kääntäjä epäonnistunut pahemman kerran.
ETKÖ OSAA SUOMEA? : ) : ) : ) : )
Joka Syntiä tekee on kuoltava puhuu Pyhä Sana !! Kyllä sä kait tiedät että hengellinen skitso uskova? Syntiä jatkaa tekemään suruttomuudessa,, uskon tulleessa ja sen jälkeen,, kun kuuntelee liberaali suvakki papit ja heidän oppi?- Anonyymi
Savis kirjoitti:
ETKÖ OSAA SUOMEA? : ) : ) : ) : )
Joka Syntiä tekee on kuoltava puhuu Pyhä Sana !! Kyllä sä kait tiedät että hengellinen skitso uskova? Syntiä jatkaa tekemään suruttomuudessa,, uskon tulleessa ja sen jälkeen,, kun kuuntelee liberaali suvakki papit ja heidän oppi?Toisen ihmisen silmistä halkoa katseleva ei saa minkäänlaista palkintoa taivaassa, näin opetettiin lapsena.
Mutta sinulle ei opetettu että ei saisi katsoa oma ja toisten vanhurskautta ja tehdä suruttomasti syntejä?
Hes. 3:20
Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
Hes. 45:9
Näin sanoo Herra, Herra: Jo riittää, te Israelin ruhtinaat! Heittäkää pois väkivalta ja sorto, noudattakaa oikeutta ja vanhurskautta, heretkää häätämästä mailtansa minun kansaani, sanoo Herra, Herra.
JA MÄ SANON !! JO RIITTÄ LUTHERILAISET PAPIT ..Eihän opetettu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107