Vakuutuksissa näkyy OP kanta-asiakas alennus.
Netti sivuilla väitetää, bonuksia vakuutuksista.
Bonuksia ei missään näy vakuutuksista, ainoastaan se alennus.
Kysyin kerra, sanoi selvittävän. Jotain puhui "ei näy".
Laitoin nyt uudelleen kyselyn, odotan vastausta.
Näkyykö teillä bonuksia vakuutuksista vai onko vain kanta-asiakas alennus vakuutuksesta.
Vakuutukset olleet jo 7-vuotta Pohjola/Op.
Jos kyseileisi muiden vakuutusyhtiöiden hintoja.
Vuoden mittaan yli 2000€ menee vakuutuksiin
OP kanta-asiakas, pankki ja vakuutus
2
240
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään
Joskus 2011 tai -12 avattiin mieheni kanssa yhteinen tili OP.
Ihmettelin hieman kun minun nimi ei näy tilinomistajana. Ilmeisesti virkailija kirjasi miehelleni tilin ja laitto minulle vain käyttöoikeuden.
Muistaakseni minä maksoin 100€ kanta-asiakasmaksua.
Vakuutukset siirrettiin toukokuu 2012 Pohjolaan.
Elämässä on paljon muuta säpinää ettei kaikkea jaksa tarkistaa. Bonuksetkaan ei helposti löydy netti sivuilta.
Mieheni maksoi myös myöhemmin 100€ kanta-asiakasmaksua.
Bonukset näkyy vain minun tilinäkymässä, ei mieheni.
Muistaakseni ei näy mikä kerryttänyt mutta ei riitä tallelokeron vuokraan ja pankkimaksuihin.
Syksyllä asioidessa pankissa otin esille, ettei nimeni näy. Virkailija muutti niin että molemmat näkyy tilin omistajana. On minun ainoa tili. - Anonyymi
Itselleni paras vaihtoehto ollut POP vakuutus. Sieltä otettu kotivakuutus ja matkavakuutus.
POP vakuutuksesta saa vielä -25 e alennus heti ostaessa koodilla SIHVAA
Kaikki toiminut hyvin ja edullinen, suosittelen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692546
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542513- 851451
- 2271437
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78838
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729