Nainen chattailee autoa ajaessaan!

Anonyymi

7

71

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luin toisesta vastaavasta tapauksesta South Carolinasta aiemmin. Juristi nainen ikä 32 otti selfien ja postasi sen Faceen. Kuoli kolarissa minuutti postauksen jälkeen.

http://boredomtherapy.com/happy-accident/

• Anonyymi

Täsmennystä edelliseen, Poliisi löysi minuutin kuluttua kännykän, jossa postaus edelleen näkyi. Itse kolari tapahtui heti.

• Anonyymi

Parasta olla chattailematta kun ajaa autoa. Olen kyllä nähnyt Helsingissä busskuskinkin näppäilevän kännykkäänsa ajaessaan ja bussi melkein täynnä matkustajia!

• Nainen oli keskimääräistä huonompi kuski. Kaikki muut (jotka eivät ole kuolleet) ovat keskimääräistä parempia ja voivat chattailla edelleen ajaessaan.

• Anonyymi

Heillä todennäköisesti oli enemmän onneakin. Ei ihminen pysty täysimääräisesti keskittymään kuin yhteen asiaan kerrallaan.
        Sitäpaitsi chättäily ja tekstarien näpyttely on kiellettyä ainakin Suomessa ajon aikana, eli eivät voi mutta tekevät sitä silti.
        Monet chättäilystä johtuneet onnettomuustapaukset tuskin edes tulevat tietoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Heillä todennäköisesti oli enemmän onneakin. Ei ihminen pysty täysimääräisesti keskittymään kuin yhteen asiaan kerrallaan.
        Sitäpaitsi chättäily ja tekstarien näpyttely on kiellettyä ainakin Suomessa ajon aikana, eli eivät voi mutta tekevät sitä silti.
        Monet chättäilystä johtuneet onnettomuustapaukset tuskin edes tulevat tietoon.

Juuri tätä tarkoitin. Erityisesti pitkää matkaa ajaessa ajamiseen on vaikea keskittyä muutenkin sen monotoonisuuden takia, saati sitten jos "samalla" tekee jotain muuta. Oikeasti ihminen ei tee "samalla" vaan "sijasta". Auton ajamisen sijasta tehdään somepäivitystä ja auto jää ajamatta.

Ihmiset ottavat idioottimaisia riskejä vain muutaman sekunnin some-näkyvyyden takia.

• Aika monet julkkikset kuvaavat itsestään autoa ajaessa, ei kyse ole vain tavisten touhuista. Enkä nyt sanoisi, että esim James Corden carpool -touhu on kovin liikenneturvallisuutta edistävää. Itse en tuon säheltäjän kyydissä matkaa tekisi. katsoin kerran suomalaista tv-sarjaa Suomen surkein kuski ja kerta riitti. Ongelma ei ole vain ajo-oppilaskokelaat vaan myös inssit, jotka nuo höttöpäät on läpi päästäneet.

https://www.youtube.com/results?search_query=james corden carpool

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe