,,eli sinä nainen, esim. p-savosta, kevät tulee ja ois mukava, harrastaa, koirien kans, ja muutenkin. Minulla noutajakoira, voitas muuten harjoitella koulutusta, ym. Vastaile tähän, niin sovitaan lisää. Olen y-savosta, ja 58v mies ja luotettava.
Tervehdys, haen koirankoulutus kaveria...
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä päin olet ja mikä koira sulla on?
- Anonyymi
Tervehdys, sulle ja kiitos vastauksestasi. Mulla noutajakoira, ja asustan y-savossa.
- Anonyymi
Onko labbis, flatti vai mikä? Ois kiva saada vinkkejä koulutukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko labbis, flatti vai mikä? Ois kiva saada vinkkejä koulutukseen
Labbis on, entä sulla? Nuo jotkut kommentoivat asiattomia kommentteja, mutta niiden asia se. Vastaile, niin sovitaan lisää. Haluaisin antaa ohjeita sulle koirasi koulutuksesta, jos vaan, kävis, mutta sovitaan lisää, vastaile.
- Anonyymi
Entä paljonko äidinkielen numerosi oli?
- Anonyymi
Tasan, kymppi, siis 10, sori vaan!! paljonko sulla matikka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasan, kymppi, siis 10, sori vaan!! paljonko sulla matikka?
Ei ei..taas sitä koiran koulutusta, mie haluaisin suoraa toimintaa ilman puheita!
"...en ole leidi enkä missityyppinen..."
- Anonyymi
Voi ihanaa kun joku oikeasti aikuinen ja rehellinen mies hakee täällä seuraa, olisihan se tosi kivaa katsella metsässä kun kevätpurot solisee ja mahla valuu ....kull...koivusta!
Sirpasinkku - Anonyymi
Ei taida Savon vonkaajalla enää riittää paukkuja, on jo lannistunut kun ei saa piirakkaa!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756