Kenen nimiin vakuutus

Anonyymi

Lääkärini on määrännyt minulle suullisen ajokiellon sairauteni takia. Päätin kuitenkin pitää autoni. Nyt minua ja lapsiani kuskaavat autollani vaihtelevasti eri henkilöt. Vakuutus on minun nimissäni. Vakuutusyhtiön sivulla kuitenkin lukee, että vakuutus pitäisi olla sen nimellä, kuka autoa käyttää. Miten tässä tapauksessa?

8

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helppoa ja järkevää olisi myydä auto pois ja ajella taksilla. Se olisi varmasti halvempaa ja huolettomampaa ja sukulaisetkin kiittäisi sinua siitä että evät joudu noloihin tilanteisiin takiasi ja keksimään verukkeita kieltäytymiseen.

• Anonyymi

Kyllä tulis kalliimmaksi kuskata lapsia harrastuksiin taksilla. Ja ystävät kyllä uskaltavat kieltäytyä jos eivät viitsi auttaa. Ja tyytyväisiäkin ovat, kun saavat halutessaan autoa lainaa. Ei voi olla totta ettei saisi omistaa autoa vaikkei sitä pysty ajamaan.

• Anonyymi

Omistaa saa mutta ei pitää liikenteessä. Pihakoristeena voi olla.

• Anonyymi

Missään ei sanota, että autoa ei saa omistaa ja vakuutusta pitää, vaikkei sillä ajakaan! Ihan fakta tieto. Yhtiölle on ihan se ja sama kuka laskun maksaa kunhan maksaa. Autoa ei vain saa ajaa jos on sairaus joka estään sen eli ei ole turvallista kanssakulkijoille. Se on tärkeintä eli ei itse rattiin jos ei ole enää turvallinen kuski. Omaiset saa autollai kurvailla sinua ja omia ajojaan vaikka kuinka!

• Anonyymi

Soitin vakuutusyhtiölle ja niille sopi, että vakuutus on mun nimissäni, koska ajokielto on väliaikainen ja autolla ajetaan niin vähän.. Jos ajokielto pitkittyy tai tulee totaalikielto, niin sitten pitää olla autolla haltija. Mutta vakuutus voisi silti olla minun nimissäni.

• Anonyymi

Ei pidä paikkaa sillä auton vakuutus on aina oltava sen nimissä joka sitä käyttää ihan sama kuka omistaja on. Eli halitjan maksaa aina vakuutukset jos sellainen on ja ei voi edes rekisteröidä autoa nykyisin niin että omistaja ja haltija on ja omistaja maksaa vakuutukset. Enään ei ole laillista edes oman lapsen autoa ottaa nimiinsä ja maksaa vakuutukset sillä siitä tulee 10 vuoden takautuvat maksut jos jää kiinni.

• Anonyymi

Nyt tarvittaisiin taas kelpo bulvaani, auton omistajaksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pidä paikkaa sillä auton vakuutus on aina oltava sen nimissä joka sitä käyttää ihan sama kuka omistaja on. Eli halitjan maksaa aina vakuutukset jos sellainen on ja ei voi edes rekisteröidä autoa nykyisin niin että omistaja ja haltija on ja omistaja maksaa vakuutukset. Enään ei ole laillista edes oman lapsen autoa ottaa nimiinsä ja maksaa vakuutukset sillä siitä tulee 10 vuoden takautuvat maksut jos jää kiinni.

Höpö höpö. Tayttä soopaa tuo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      251
      2888
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      6
      1623
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      2
      1315
    4. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1184
    5. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1161
    6. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1049
    7. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1025
    8. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1022
    9. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      937
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      135
      912
    Aihe