Huomenta, itse heräilin tässä jo... Asun ja kirjoitan ulkomailta.
Olen jutellut kaverien kanssa aikaisemmin ja aika monella sama ongelma, että ei
voi muuttaa eläkkeellä edes ulkomaille ja ovat pakotettuja asumaan suomen sosiaaliturvan
varassa, koska asunnon vuokra on korkea PK-seudulla ja perinnöt on aika pieniä, että ei niillä
edes pysty maksamaan luottokorttivelkaa pois suomessa. Alle 10 000 euron velka voi sitoa
eläkeläisen ikuisesti asumaan suomen sosiaalihuollossa ja sitten seuraa masennus ja jopa
itsemurha ja lamaantuminen ... No olen oikeassa ollut, että ei se mikään paratiisi olekkaan.
Monen suomalaisen asunto ja perintö on muualla, kuin PK-seudulla ja maat ja pellot ja metsät
on hakattu jo hyvissä ajoin ja sukulaiset taistelee ja kuvittelee saavansa 10 000 euron talosta
jopa 100 000 euroa ... No pitää löytää ostaja ja jos ei edes pankki sitä hyväksy vakuudeksi, niin
miten sitten.
Itse olen onnellisessa asemassa ja olen keinotellut itseni vapaaksi veloista ja voin asua elää nyt
missä huvittaa ja täytyy todella sanoa, että olen Lucky one.. ! Ei minulla niin suuret tulot ole ja
mutta olen vapaa ja minulla on riittävän suuret tulot lopun elämää ja minulla pitäisi koko loppu
elämä olla turvttu ja myin kyllä omaisuutta ihan pilkkahintaan suomessa, no ei siitä saa enempää.
Osan omaisuudestani myin ulkomaille ja sain vähän paremmin, osasin vaihtaa omaisuuden laatua.
Toisaalta ei sitä kielitaitoa edes hirveästi edes vaadita jos muuttaa Espanjan Fuengirolaan tai
sitten Thaimaan Pattayalle, en kyllä ole kumassakaan. Asuminen ja eläminen on todella
edullista minulla nyt ja voin kertoa, että maksan vuokraa yksiöstä 150 dollaria kuukaudesta
plus sähkö. Olut ja viinit ja ruuat on suhteelllisen edullisia ja talvivaatteita en tarvi enää
koskaan. Miksi sitten kirjoitan? Kirjoitan sen vuoksi, että kerron ihmmisille ja yritän vapauttaa Teitädät pois siitä saastasta missä elätte ja miten päänne on käännetty orjan asemaan eri
medioilla puhumalla joka päivä jostakin suomalaisesta, olettako Te oikeasti orjia ja ajatelkaa jos nimeätte itsenne toisella nimellä, vaikka eurooppalainen, niin minkälaisen muutoksen se toisi Teidän ja lastenne elämään. Huomatkaa, että esim. Espanjassa ei ole kaikki nimetty
espanjalainen teki sitä ja tätä ja espanjalainen leipä ja espanjalainen espanjalainen ... Teillä on
näin.
Kuinka moni eläkeläinen olisi valmis muuttamaan, vaikka Eurooppaan jos ei olisi sidottu
velalla suomeen ja vaivainen 5 - 10 000 euron velka sitoo aika monia. Mistä saat sen rahan
ja vaikka sinulla olisi tyylihounekaluja tai tauluja, niin missä myyt .. Katsokaa Helsingin
arvohuutokauppojen hintoja ja ajatelkaa, että suurin osa niiden ostajista on ulkomaalaisia ja
jos he eivät edes ostaisi, niin mikä olisi niiden arvo ... Markoissa ja afrikantähtirahan kyllä
ihan oma hinta. Todellisuuudessa suomessa on kaikki ryöstöä ja varastelua myös normaali
elämässä ... Ulkomailla jos saat vaikka ylinopeussakon, niin ei se nyt vie koko kolmen neljän
kuukauden ruokarahaa ja näin ne on saattaneet Teidät orjakseen ja nimenneet vielä.
Pankkitilejä saa täällä auki ja ei tarvitse pelätä pankeissa ja muissakaan paikoissa kuulusteluja
ym. Ei tarvitse enään pelätä mitään ja voi elää hyvää elämää. Ihmiset hymyilee ja juttelee.
Pelko on poissa, kun muutatte ulkomaille pelko kaikesta pahasta. Toivon jokaiselle pääsyä
pois siitä tilasta missä siellä asutte ja vapautusta enakkoluuloista, en ole mikään paha ihminen.
Niin, kyllä minä olen voinut pahoin suomessa ja myönnä sen asian rehellisesti ja nyt olen onnellinen.
Eihän Köyhä eläkeläinen tee EU:lla mitään
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pakene vain. Ite en välitä enää. Tehkööt jumala mitä tekee, jos nauttii tästä nii jatkakoon.
- Anonyymi
Mua on siis henkisesyi kidutettu niin monessa tulessa 6krt mielisairaalassaki.
Oon jo päivä kodista pitäen ollu kiusattu.
En välitä, enkä halua edes että menisi paremmi.
- Anonyymi
Minä vain kerroin, että elämässä on vaihtoehtoja ja sinä et voi sitä tietää jos koko
elämä menee välttämättömän ruuan hankkimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760