vaan joutui sairaalaan, eli surkean heikko kaveri, no muslimit on. Valehtelu onnistui hyvin, mutta kun oli sitten pakko tunnustaa niin alkoi allahin palvojaa heti ahistaa.
Halla-ahoa on media ja vihervasemmistolaiset haukkuneet vuosikausia, häntä on myös uhattu hengenlähdöllä ja myös hänen perhettään on uhattu - vasurit asialla. Mutta eipä ole kaveri sairaalahoitoa eikä saikkua tarvinnut, eikä ole myöskään mediassa itkenyt.
Miehet kestää, pojat ei.
Ei kestänyt al-Taee negatiivista julkisuutta
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se valehteli?
- Anonyymi
Ja tapansa mukaan persut kimpussa kuin rakkikoirat. MIssä raato, siellä persut haaskalla.
- Anonyymi
Tyhmän punikin tyhmä vastaus.
- Anonyymi
En eroa virastani vaikka tuhoon oman kansan, olen suvapopulisti.
https://yle.fi/uutiset/3-10735913
- Anonyymi
Halla-Aho on paatunut vihakki ilman sydäntä. al-Tae sen sijaan omaa sydämmen, kun joutui sairaalahoitoon. Tätä eroa Halla-Ahon ja al-Taen välillä eivät persut kykene ymmärtämään.
- Anonyymi
Typerän bolsun typerä vastaus
- Anonyymi
Mahahaavako kehittyi kahdessa päivässä?
- Anonyymi
Mahalaukun rasistinen sisältö iski
- Anonyymi
Al-Taeed on pelkkä valehteleva, opportunisti musuluuseri. Poliittinen tuhkamuna ja jopa ehkä pahimman luokan islamistiradikaali. Meillä oikeassa Suomessa ja sen "arvopohjassa" jopa pikkutytöt ohittavat tuon selkärankaisuudessa. Mikälie aavikkohinuri?
- Anonyymi
Eli aito demari!!!
Miehet eivät kirjoittele tuollaisia palstalle, miehet eivät myöskään nimittele muita vasureiksi, vihervasemmistolaiseksi, kommareiksi yms. - pojat nimittelevät !
- Anonyymi
Saatikka nimittele persuja millään nimillä
Vasuri, putsaapa oma suusi ensin. Anonyymi kirjoitti:
Saatikka nimittele persuja millään nimillä
Vasuri, putsaapa oma suusi ensin.???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815