En ymmärrä enää yhtään...

Anonyymi

Nyt putosin kärryiltä.. Mulle viestitteli jonkin aikaa mukavanoloinen mies.. Meidän oli tarkoitus tavata nyt viikonloppuna.. Mies soitti eilen, juteltiin ainakin tunti ja puhelun jälkeen mies viestitteli vielä pitkään.. Mies vaikutti aidosti kiinnostuneelta.. Viimeisen viestin sain mieheltä tänään päivällä ja aamulla pari viestiä.. Sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään.. Siis mitä ihmettä.. Treffit oli sovittu ja kaiken piti olla kunnossa.. Olen laittanut hänelle viestin, että onko kaikki hyvin... Siis mikä tällaisen katoamisen syynä voi oikeasti olla... Tekeekö joku huvikseen profiilin vaan kadotakseen ja kiusatakseen naisia... Eikö olisi paljon helpompaa ilmoittaa, ettei pääsekään tulemaan tai ettei haluakaan nähdä... Nämä katoamiset on ikäviä.....

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies kuoli. Tai sitten et ollut ainoa nainen ringissä, joku muu veti nyt pidemmän korren. Eihän tuollaisessa ole mitään uutta, naiset tekee sitä miehille joka päivä.

    • Anonyymi

      Mies puhui kyllä puhelimessa kuolemasta useaan otteeseen sitä hieman ihmettelin. Sanoi, ettei voi koskaan tietää miten pitkään elää. Tästäkin syystä olen ollut jopa huolissani miehen katoamisesta.

      Onpa ikävää, jos meininki naisten ja miesten välillä on tällaista. Siinä vaiheessa kun treffit on jo sovittu, en ole ikinä kadonnut mieheltä. Vaan olen kohteliaasti ilmoittanut, jos en pysty näkemään. Muutenkin minusta tuntuu, että olen liian kiltti ja kunnollinen tänne treffimaailmaan. Vastaan asiallisiin viesteihin, ilmoitan muutoksista, kiitän kaikkia, jotka lähettävät valokuvan. Sitten saan ite jatkuvasti passaa niskaan.... Olisi varmaan helpompaa, jos alkaisi käyttäytyä yhtä törkeästi kuin kaikki muutkin... Kyllä aikuisen miehen pitää pystyä ilmoittamaan, jos ei pääse treffeille. Kaikista raukkamaisinta on kadota.

      Jokin aika sitten kohdalleni osui samankaltainen tapaus.. Kivanoloinen mies soitti ja halusi tutustua. Silloinkin mies katosi.. Muutaman viikon päästä tästä tuli miehen vaimolta viesti, että mistä tunnen hänen miehen.. Eli yksi selkeä syy katoamiseen voi olla, että mies on varattu. Tässä vaan alkaa mennä usko ihmisiin ja itsetuntokin on koetuksella.....

      • Anonyymi

        "Siinä vaiheessa kun treffit on jo sovittu, en ole ikinä kadonnut mieheltä."

        Eipä tuo uusi asia ole että kadotaan. Viimeksi viikko sitten kävi noin, muutama tunti ennen tapaamista nainen oli vielä yhteydessä mutta joku veti siinä välissä pitemmän korren, naista ei näkynyt. :)
        Harmittamaan ei jäänyt koska naisella oli muutama kilo liikaa omaan makuun mutta tapa jäi harmittamaan, pelkuri oli kun ei voinut sanoa ettei tulekaan, luulisi että 47v nainen olisi jo aikuinen.


      • Anonyymi

        Voi apua, kadotaan juuri ennen tapaamista ilmoittamatta.. Kyllä pitää aikuisten ihmisten hyvissä ajoin ilmoittaa, jos suunnitelmat muuttuu. Aikuiset ihmiset toimii näin... Tekisikö kukaan ystävällekään näin....


    • Anonyymi

      Naura ja etsi uusi riksu. Ei kannata jäädä rannalle katselmaan kun puumat polskuttaa syöden evääsi.

    • make014

      Piilua piti miehen saada. mitä tämä nyky aika on , kuin pyytää pillua tuntemattomilta ja antaa tuntemattomille. Ihana puhelin . Ukko ei päässyt kun joku akka soitti, et tule tänne. Sä olet jonossa!

    • mä en ymmärrä koko nettiseikkailua. onko valmiit naiset antamaan vai miehet saamaan? Tuntemettomille. kuva miehen naamasta vai munasta ja naisen tississtä. siitäkö se yhteiselo alkaakun on jo nähty kaikkimikä ennen oli salaista ja näytettiin vain harvoille ja valituille. sille oikealle.

      • Anonyymi

        Mitä on ne yh naiset jotka, etsivät miestä tositarkoituksella torjuen pieni muotoisimmatkin sanallisesti asiasta kiinostuneet seksiseuran hakija miehet ihan suora sanaisesti ettei seksiä ole tarjottavana samalla kehoittaen siirtymään toisaalle tai eivät vastaa aloituksiin. Ihmetellyt joskus et, mitähän enää mies voi lapset valmiina naiselta saada kun ovat ensin ilmeisesti antaneet kylliksensä sitten torjuvat ja mahdollisesti enempi vain laskun maksajaa haeskelevat. Mies on vain hyödyke kuin tv taso. Hyvä olemassa mutta ei välttämätön. Periaatteessa miehen on ihan käsipelillä pärjättävä hautaan asti syystä kun salaisuudet revitty ensin julkisesti tutkittaviksi mutta kätketty uudestaan.


      • Anonyymi

        Tai ei ihan piiloihin ole kätketty. Exät tutut voivat vielä vapaasti käyttää tarpeeseensa, lääkärit tutkia mutta kohdistavat ehdotuksien inhon vain uusiin puolustys kyvyttömiin. Johtuuko tämä siintä et on liiaksi jo toimintaa. Erikoinen ongelma näkyy monesti deiteillä, haetaan mut nainen vain osittain käytettävissä.


    • Anonyymi

      Hetkinen, en tässä aloituksessani puhunut yhtikäs mitään saamisesta tai antamisesta. Kyse oli kunniallisista treffeistä, syömään menosta ehkä elokuvista. Ei oltu miehen kanssa keskusteltu mitään seksistä vasta oltiin tutustumassa. Ja mistä ikinä onkaan kyse, niin joka tapauksessa hyviin tapoihin kuuluu ilmoittaa, jos suunnitelmat muuttuu.

      • Anonyymi

        Valitettavasti nettideittailussa ei pärjää kiltit ja hyvä tapaiset ihmiset. Katoaminen on kaikista ärsyttävintä, koska siinä tuhlataan toisen ergiaa ja aikaa. Miksi ei voi vaan heti sanoa, että nyt ei kiinnostakaan..


    • Anonyymi

      Tiedän tarinan joka on tosi. Mies oli naimisissa yli 20v kunnes saapui päivä jolloin hänen piti viedä roskat. Mies ei palannut sieltä. Nainen ihmetteli mitä tapahtui. Ei se ole siitä kiinni missä vaiheessa suhdetta tämä tapahtuu se voi tapahtua koska tahansa. Eikä silläkään ole väliä miksi se tapahtui, lopputulos on kuitenkin sama.
      Tämä voi tapahtua kummallekkin sukupuolelle.

      • Anonyymi

        Jospa mies sai kohtauksen ja putosi roska-astiaan, nyt on sitten jossain kaatopaikalla.


    • Anonyymi

      Tää mun deitti tosiaankin hävisi.. Ei mitään selitystä, enkä oo viittinyt perään kysellä... Mahtavaa päästä idiooteista heti kättelyssä eroon, eipähän oo harmia myöhemmin.... Ainoo asia mikä ihmetytti, niin tää mies ylisti minua kaikin tavoin viesteissään, lähetti suukkoja ja sydämiä..... Olikohan aikeena päästä vaan makuukamariin... Itellä ei oo tapana ihastua kehenkään ennen ensimmäistä tapaamista.. En mennyt halpaan... Sit en vaan ymmärrä, ettei paljon maksa vaivaa ilmoittaa, ettei pääsekään treffeille, olisi paljon fiksumpaa kuin katoaminen......

      • Anonyymi

        No se on ihan "normaalia" tätä nykyajan nettideittailua, että kadotaan ykskaks ilmoittamatta mitään. Itse en enää viitsi noilla treffisivuilla pyöriä, kun tiedän että naisista 4 viidestä katoaa muutaman viestin jälkeen. En osaa pitää noita naisia mitenkään normaaleina.


      • Anonyymi

        Ainahan se on aikeena mutta ei tarvitse makuukammariin aina mennä, sohva tai autokin käy aivan hyvin. Lämpimänä päivänä ulkonakin.
        Miten olis, mennäänkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan se on aikeena mutta ei tarvitse makuukammariin aina mennä, sohva tai autokin käy aivan hyvin. Lämpimänä päivänä ulkonakin.
        Miten olis, mennäänkö?

        No, voitas vaikka mennäkin.. Olisin tän mun katoajankin ihan luokseni jopa viereenikin ottanut, jos kaikki olis mennyt päivätreffeillä hyvin.. Mutta en nyt tätä etukäteen herralle kertonut aikeistani..
        Sen verran ottaa päähän nää deittihommat, että vaikka sohvallakin käy.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, voitas vaikka mennäkin.. Olisin tän mun katoajankin ihan luokseni jopa viereenikin ottanut, jos kaikki olis mennyt päivätreffeillä hyvin.. Mutta en nyt tätä etukäteen herralle kertonut aikeistani..
        Sen verran ottaa päähän nää deittihommat, että vaikka sohvallakin käy.....

        No hyvä. Jospa sitten vaikka huomenna..


    • Anonyymi

      Sen kyllä ymmärrän, että muutaman viestin jälkeen kadotaaan.. Sitä tapahtuu itsellekin usein ja itsekin välillä katoan.. Mutta tässä oli kyseessä pidempi aikainen viestittely ja treffit oli sovittu.. Kyllä, jos on puhuttu puhelimessa, kirjoiteltu pitkään ja treffit tiedossa, niin silloin kyllä pitää jokaisen aikuiseksi itseään pitävän nähdä sen verran vaivaa, että ilmoittaa, jos tilanne muuttuu.....

    • Anonyymi

      katottaan sitten on ei tuskin kiinosta asia myöheminkään. Olet varalla.

      ottaako yhteyksiä itse jatkuvasti ensin yhteyttä pitämättä, ei niin, ei ota tuskin myöhemminkään. Olet varalla.

      onko reissunpäällä em viikonloppuisin tai liikkunut samoilla kulmilla enempää ehdottelematta kylään tulemista jos mitään muutakaan. Olet varalla.

    • Anonyymi

      Player. Omnhan noita treffipalstat pullollaan.
      Todennäköisesti varattuja, jotka vetää jarrut kiinni kun pitäisi nähdä. Tai saavat kiksinsä siitä, että vedättävät toista tunnepuolella.
      Kusipäitä.

      • Anonyymi

        Aivan sama mitä playereitä siellä on kaikilla on oma vastuu omista tunteistaan ei toisilla.
        Siksi treffailu on syytä suorittaa ensin ennen niitä tunteita. Siksi pitää tutustua ensin nähdäkseen onko niitä oikeita tunteita vai ei.
        Ja jos ei ole niin sitten ei.
        Kusipäitä ei ole jos niitä ei anna olla. Tuolla 9/10 jotka ei osoita minkäänlaista kunnioitusta sovituille asioille, Mitä siitä ainakin tiedät paljon enemmän heistä silloin.
        Seuraava kiitos.


    • Anonyymi

      Harmillista tuollainen, mutta tuttua varsinkin tuolta homomaailmasta.

      Ollaan pitkään fantasioitu tapaamisesta, mutta tosipaikan tullen sisu meneekin kurkkuun.

      Voi olla, että sinun tapauksessa mies ei olekaan ollut sitä mitä on uskotellut olevansa.

    • Anonyymi

      "Juteltu usein puhelimitse, viestitelty" jne..mutta ei kuitenkaan jäänyt esim. sellaista n:o joka olisi liitetty WhatsAppiin. -outoa.- siitähän näkee myöhemminkin onko ollut paikalla (ettei ole kuollut). - viittaan eräseen kommenttiin, tuosta "kuolemasta".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      236
      2250
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      64
      1486
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1271
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1225
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1130
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      85
      1049
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      928
    8. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      858
    9. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      68
      857
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe