Olen ylipainoinen ja kroppani ei ole mallia tiimalasi.
Haluaisin niin paljon seksiä, mutta olen epävarma omasta kropasta
7
66
Vastaukset
- Anonyymi
kuinka sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi
Mistä päin olet?
- Anonyymi
On minullakin ihana pullea vaimo,mutta oma pikkupili ei paljon anna,kun on niin herkkä,että hyvä jos sen kymmenen työntöä ehtii laitella : (
t.ukm53Hki - Anonyymi
Jaa. Niin on muhkuja kaikilla muillakin. Katso ympärillesi.
Aika harvat ihmiset ovat timmejä tiimalaseja, vaan kaikilta löytyy läskiä ja muita ominaisuuksia. Vain kourallinen ihan mistä tahansa ihmisjoukosta on lihaksikkaita ja timmejä. Suurin osa on joko lihaksettomia henkareita tai sitten heillä on muhkuja josta ottaa kiinni.
Siitä vaan nauttimaan seksistä. Kyllä miestä aina saa kun vain tarjoaa. Suotta olet epävarma. :)
- Anonyymi
Olen mies
- Anonyymi
Mikäli aloittaja on nainen niin sinulla on pillu, peräaukko ja suu. Niitä kun käytät ja et pihtaa liikaa niin seksi kyllä onnistuu ilman tiimalasiakin!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417545
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664210
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363103Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452626Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262605- 322181
- 411966
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797