Olen ylipainoinen ja kroppani ei ole mallia tiimalasi.
Haluaisin niin paljon seksiä, mutta olen epävarma omasta kropasta
7
95
Vastaukset
- Anonyymi
kuinka sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi
Mistä päin olet?
- Anonyymi
On minullakin ihana pullea vaimo,mutta oma pikkupili ei paljon anna,kun on niin herkkä,että hyvä jos sen kymmenen työntöä ehtii laitella : (
t.ukm53Hki - Anonyymi
Jaa. Niin on muhkuja kaikilla muillakin. Katso ympärillesi.
Aika harvat ihmiset ovat timmejä tiimalaseja, vaan kaikilta löytyy läskiä ja muita ominaisuuksia. Vain kourallinen ihan mistä tahansa ihmisjoukosta on lihaksikkaita ja timmejä. Suurin osa on joko lihaksettomia henkareita tai sitten heillä on muhkuja josta ottaa kiinni.
Siitä vaan nauttimaan seksistä. Kyllä miestä aina saa kun vain tarjoaa. Suotta olet epävarma. :)
- Anonyymi
Olen mies
- Anonyymi
Mikäli aloittaja on nainen niin sinulla on pillu, peräaukko ja suu. Niitä kun käytät ja et pihtaa liikaa niin seksi kyllä onnistuu ilman tiimalasiakin!
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724118
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573803Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522354Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991616
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551593- 481582
- 571453