https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e8880a9e-9ce2-4aae-8a14-207016601ccd
Sarjassamme: Feministit ”osaa”. Osa: 57 490 827.
Eipä tähän paljon muutakaan kykene kommentoimaan. Varsinkaan tällainen putkiaivoinen toksisesti maskuliininen miesoletettu.
Paljaalla panminen on yhtäkuin raiskaus
30
118
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaiset tuntee jo niin huonoa omatuntoa heikosta lisääntymisestään, että tietysti tuollaiset avaukset halutaan vaientaa.
Jos miehet yhtä laajasti kieltäytyisivät maanpuolustuksesta, niin asiaa ei katseltaisi sivusta vaan siitä rangaistaisi. Kyllä joku "keppi" pitäisi olla vapaaehtoisesti lapsettomiksi jättäytyville naisillekin, kuten kova vero. Tietysti myös lapsettomille miehille.
Meillä Suomalaisilla ei yksinkertaisesti ole vara mennä enää aina yksilöiden mielen mukaan. Kun ihmisellä on vapaus tehdä mitä itseä huvittaa, niin ihminen ei yleensä tee mitään, ainakaan mitään yhteiskunnalle hyödyllistä. - Anonyymi
Persut taas ulisemassa palstalla asioista jotka ei heille kuulu
- Anonyymi
Miksei saisi olla huolissaan sukupuuttoa kohti kulkevasta kehityksestä ja miettiä ratkaisuja sen hidastamiseksi.
Muista että länsimaista sivistystä ja yksilönvapautta on vain niin kauan, kuin on länsimaisia ihmisiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei saisi olla huolissaan sukupuuttoa kohti kulkevasta kehityksestä ja miettiä ratkaisuja sen hidastamiseksi.
Muista että länsimaista sivistystä ja yksilönvapautta on vain niin kauan, kuin on länsimaisia ihmisiä.Toisaalta: Suvakeille kyllä suosittelenkin lapsettomuutta, ja ehkä jopa pakkosterilisaatioita. Juuri siitä syystä että heille länsimainen sivistys ja sananvapaus ovat kirosanoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista että länsimaista sivistystä ja yksilönvapautta on vain niin kauan, kuin on länsimaisia ihmisiä.Miksei suomalaiset miehet sitten puolusta reviiriään vaan antavat länsimaisen sivistyksen tuhoutua?
Tähän hulluksi tulleeseen Suomeen kukaan mitään lapsia tee.
Muutama vuosi eteenpäin niin olemme maanpäällisessä helvetissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei suomalaiset miehet sitten puolusta reviiriään vaan antavat länsimaisen sivistyksen tuhoutua?
Tähän hulluksi tulleeseen Suomeen kukaan mitään lapsia tee.
Muutama vuosi eteenpäin niin olemme maanpäällisessä helvetissä.No mä ainakin näkisin et mä hyvinkin puolustan Suomea, suomalaisuutta ja suomalaisia arvoja perussuomalaisia kannattavana ja kailottamalla haittamaahanmuutosta joka puolella!?
Mitäs mun sun mielestäs sit muka PITÄS tehdä, että sinäkin olisit tyytyväinen? Alkaa nirhailemaan mamuja vai? Juu ei kyllä mun mielestäni ihan paras vaihtoehto yhtään mihinkään ongelmaan toi tollanen!
Eiköhän hoideta tää homma ennemminkin ihan vaan oikeanlaisella maahanmuuttopolitiikalla, ja aletaan sit ennemmin heivaamaan noita mamuja täältä iisimmin mäkeen joille ei noi länsimaiset arvot ala menemään kerralla jakeluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä ainakin näkisin et mä hyvinkin puolustan Suomea, suomalaisuutta ja suomalaisia arvoja perussuomalaisia kannattavana ja kailottamalla haittamaahanmuutosta joka puolella!?
Mitäs mun sun mielestäs sit muka PITÄS tehdä, että sinäkin olisit tyytyväinen? Alkaa nirhailemaan mamuja vai? Juu ei kyllä mun mielestäni ihan paras vaihtoehto yhtään mihinkään ongelmaan toi tollanen!
Eiköhän hoideta tää homma ennemminkin ihan vaan oikeanlaisella maahanmuuttopolitiikalla, ja aletaan sit ennemmin heivaamaan noita mamuja täältä iisimmin mäkeen joille ei noi länsimaiset arvot ala menemään kerralla jakeluun.Mitään nirhaamisesta puhunut..
peukutukset sinulle. Tärkeät vaalit tulossa.
- Anonyymi
Femakoille ei normaali toiminta kelpaa.
- Anonyymi
Eli jos nainen ei halua lapsia niin on
itsekäs femakko?
Jos ei halua seksiä niin on frigidi?
Haluaa seksiä on huora?
Ei pidä lääppimisestä on siiderivalas tai femakko?
Ei halua miestä on lepakko?
"Nainen sitä, nainen tätä"
Kuka todellakaan enää haluaa edes miestä kun näitä lukee..
Lisääntykää keskenänne! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itsekäs femakko?
Haluaa seksiä on huora?
Lisääntykää keskenänne!Voisitko kertoa että missä kohtaa aloituksen linkissä olevassa artikkelissä mainittiin nuo kertomasi asiat? Ja jos ei mainittu, niin: Tarkista lääkityksesi.
Ja jos taas halusit vaan olkinukkeilla noi kyseiset arvosi meidän miesten sanomisiksi, niin: Löytyiskö linkkiä sitten niihin, vai onko noi ihan vaan sun omia mielipiteitäsi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko kertoa että missä kohtaa aloituksen linkissä olevassa artikkelissä mainittiin nuo kertomasi asiat? Ja jos ei mainittu, niin: Tarkista lääkityksesi.
Ja jos taas halusit vaan olkinukkeilla noi kyseiset arvosi meidän miesten sanomisiksi, niin: Löytyiskö linkkiä sitten niihin, vai onko noi ihan vaan sun omia mielipiteitäsi?Kommentoin miesten kommentteja ko artikkeliin..
Voisin sanoa niitä vihan lietsonnaksi.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin miesten kommentteja ko artikkeliin..
Voisin sanoa niitä vihan lietsonnaksi..Edelleen: Kenen miesten? Sun oman pääsi sisäisten pikkumiesten vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itsekäs femakko?
Haluaa seksiä on huora?
Lisääntykää keskenänne!Femakkojen sukupuutto toteutuu.. Eläköön islamisoituva ja patriarkaalinen Suomi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Femakkojen sukupuutto toteutuu.. Eläköön islamisoituva ja patriarkaalinen Suomi.
Juuri tätä "päänsisäistä pikkumiestä" tarkoitin.
En ole femakko jos en halua lapsia tähän islamisoituvaan maahan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole femakko jos en halua lapsia tähän islamisoituvaan maahan.Femakkojen sukupuutto on hieno asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole femakko jos en halua lapsia tähän islamisoituvaan maahan.Eikös tää maa islamisoidu vaan entistä nopeammin jos Eloveenat ei haluu tehdä tähän maahan lisää pottunokkaisia pirpanoita?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tää maa islamisoidu vaan entistä nopeammin jos Eloveenat ei haluu tehdä tähän maahan lisää pottunokkaisia pirpanoita?!
Femakoille looginen ajattelu luonnotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tää maa islamisoidu vaan entistä nopeammin jos Eloveenat ei haluu tehdä tähän maahan lisää pottunokkaisia pirpanoita?!
Senkun sitten islamisoituu, sitähän ne suvakit haluaa mutta minun syntymättömän lapset ei joudu siitä kärsimään.
Eikä ne tummaihoisetkaan täällä kauaa pärjää sen jälkeen kun viimeinenkin suomalainen on kuollut.
Eihän ne osaa edes maata viljellä. Sotia ja tappaa vaan.
- Anonyymi
Somalit panevat paljaalla , oli kyseessä ihminen tai eläin.
- Anonyymi
Onneksi on pillerit sun muut keksitty ettei niitä ei-toivottuja kakaroita synny.
Voi paneskella pöydällä sukset jalassa vaikka joka päivä. Sitäpaitsi Allah on sanonut muslimeille että täyttäkää maailma joten antaa niiden tehdä likainen osuus. Eli synnytys. - Anonyymi
Oletko lukutaidoton, luetun ymmärtäminen hankalaa vai väärinymmärtäminen päätarkoitus?
- Anonyymi
Vastasitko anonyymille, anonyymille vai anonyymille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasitko anonyymille, anonyymille vai anonyymille?
Luultavimmin kaikille kolmelle?
Hän kysyi ensimmäiseltä anonyymiltä (joten olisikohan se aloittajana minä? Vastaukseni: En ole. Olisit ehkä voinut tämän päätellä siitäkin että käytin aloituksessa linkkiä lehtiartikkeliin, jonka lukeminen vaatii juuri mainittua taitoa. Joten: Hieman turhan oloinen kysymys?) onko lukutaidoton.
Seuraavalta anonyymiltä (kukahan tämä olis? Viitsisitkö vastata hänelle?) onko luetun ymmärtäminen vaikeaa, ja vihdoin kolmannelta anonyymiltä että onko väärinymmärtäminen päätarkoitus? Jälkimmäinen saattaa jopa olla minä uudestaan, joten vastaan myös tähän ihan varmuuden vuoksi: Väärinymmärtäminen on päätarkoitus ainoastaan suvakkien keskuudessa. - Anonyymi
Kuka sale? Ei täällä mitään ruotsalaisia alennusmyyntejä ole, koska mä oon ihan suomalainen ja Suomessa!? Toisaalta jos toi on jonkun lempinimi, niin: Ainakaan mä en tunne ketään Salea (olis helopttamu jos osaisit kirjottaa nimet isolla!) ja mun oma nimeni, eikä edes lempinimeni, ole lähelläkään Salea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sale? Ei täällä mitään ruotsalaisia alennusmyyntejä ole, koska mä oon ihan suomalainen ja Suomessa!? Toisaalta jos toi on jonkun lempinimi, niin: Ainakaan mä en tunne ketään Salea (olis helopttamu jos osaisit kirjottaa nimet isolla!) ja mun oma nimeni, eikä edes lempinimeni, ole lähelläkään Salea.
No Sauli sitten.
Vääntää ja kääntää sanojaan niin ettei vanha Erkkikään ymmärrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Sauli sitten.
Vääntää ja kääntää sanojaan niin ettei vanha Erkkikään ymmärrä.Ai SE sale! No oisit heti sanonu! Mä kutsun ite sitä väinämöks, ni ei menny heti jakeluun. Mut joo, oot toki erittäin oikeassa sen ulosannissa! Must tuntuu et se on käyttäny aapisena sitä Kataisen kaverin (oliks se Himanen vai mikä?) tulevaisuusselontekoa? Koska siitä ei kyl ottanu selkoa kokonainen komppaniakaan erkkejä!? :/
- Anonyymi
bill gates sais tulla siittämään naisia tänne niin sais hyvät geenit ja rahnaa...
- Anonyymi
Kansa, jonka syntyvyys on alle sen mitä vaaditaan sen elossapysymiseen, on kultuuriltaan turmeltunut ja rappioitunut, koska se tuhoaa itse itsensä. Onko suurempaa järjettömyyttä.
- Anonyymi
Uusi uljas Suomi täytyy islamisteista joten perhearvot ja siveellisyys palaavat moraalikoodistoon. Naisen paikka yhteiskunnassa palautuu luonnolliseksi,
- Anonyymi
Oliko kännissä kirjoittaessaan jutun?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882